Wat dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 07:25 schreef Reza-impreza het volgende:
Spannend hoor , zometeen .
Er werd gisteren toch gezegt door Natasia dat er iemand anders in de plaats van Palma kwam. Ben benieuwdquote:
Tijdelijk of weiger je verder te betalen ? Morgenquote:
Daar ben ik nog niet over uitquote:Op maandag 9 juli 2007 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijdelijk of weiger je verder te betalen ? Morgen![]()
De binnenkomst van Palma werd ook steeds meer opgeschoven naar 9.00quote:Op maandag 9 juli 2007 08:31 schreef Nostalgist het volgende:
die nieuwe is iig aan de late kant.....
we houden het in de gaten....quote:Op maandag 9 juli 2007 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
De binnenkomst van Palma werd ook steeds meer opgeschoven naar 9.00![]()
echt ???quote:
quote:
Leuk ! Hoe heet ze ?quote:
Eerst Karel maar nu Carolaquote:
Joh.....stond ze ook niet op de foto bij "lepels" ?quote:
Hé, dit is DGK.... je laatste posts horen in ONZ thuis......quote:Op maandag 9 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
Hij is ook geholpen door Dokter Laban en heeft in tegenstelling tot Natasja wel mooie borsten en een heerlijke donorvagina
Mogguhquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:44 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Joh.....stond ze ook niet op de foto bij "lepels" ?![]()
wie weetquote:Op maandag 9 juli 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
Zijn we nu echt verlost van Opperzwabber?
Volgens mij vroeg jij om Infoquote:Op maandag 9 juli 2007 08:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé, dit is DGK.... je laatste posts horen in ONZ thuis......![]()
Geinig.... is ze daar gecast ?quote:
LOL, sta jij ook onder contract of zo ?quote:
ik hoop dat ze de kooi gevolgd heeft.......quote:Op maandag 9 juli 2007 08:48 schreef beequeen het volgende:
Ze klopt voordat ze de slaapkamer van Jaap binnengaat.![]()
Ze lijkt me wat schuchter.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de kooi gevolgd heeft.......![]()
Die hele DGK is ook een Rotterdams complotquote:Op maandag 9 juli 2007 08:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, Reza, je hebt mij overtuigd....... Je had haar naam goed, voordat ze zich voorgesteld had ....
Nog niet echt een reactie van haar.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:51 schreef blomst het volgende:
Is natasja er blij mee?
Als dat waar is, dan is dat het eerste goede ding van de nieuwe RTL-stijlquote:
ze moeten ook wat tegengas geven aan die amsterdammers natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele DGK is ook een Rotterdams complot![]()
Jij had toch iets van een Iraanse achtergrond? Is het je tweelingzus?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak je maar geen zorgen , ze is nu een beetje zenuwachtig , maar ik ken haar al 29 jaar ( mijn leeftijd) , zij is een taaie hoor
Wie was er bij jou de terror-boss in huis dan ?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak je maar geen zorgen , ze is nu een beetje zenuwachtig , maar ik ken haar al 29 jaar ( mijn leeftijd) , zij is een taaie hoor
nee niets Iraans bij , en ze is een paar jaar ouder dan ikquote:Op maandag 9 juli 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij had toch iets van een Iraanse achtergrond? Is het je tweelingzus?
Aha, ok, dan was het iets met je naam.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
nee niets Iraans bij , en ze is een paar jaar ouder dan ik
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:59 schreef Disana het volgende:
Reza, wat leuk!
Dit is dus de groupie die volgens Amanda achter haar aanliep?
Een rotterdams accent maar prettig om naar te luisteren verderquote:
Beter dan Palma...... Je zou het moeten horen....quote:
Waar is ze bang voor dan?quote:
Hoe zie je haar nu dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:02 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, ik kijk ineens heel anders tegen Nadia aan.....
Maar ja, ik had het kunnen weten natuurlijk......
Minder knap zonder makeup?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:02 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, ik kijk ineens heel anders tegen Nadia aan.....
Maar ja, ik had het kunnen weten natuurlijk......
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
Hij is ook geholpen door Dokter Laban en heeft in tegenstelling tot Natasja wel mooie borsten en een heerlijke donorvagina
Dat is een T-shirt, heeft hij gekregen van de pakkenmeneer Gaston.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:03 schreef pullup het volgende:
Die kreet op de badjas van Jaap is net niet leuk en dus waardeloos.
Iemand die, omdat de redactie het wil, met Dennis aan de gang gaat..... Zelf vond ze Dennis maar een arrogante ijdeltuit....quote:
Aha, dat bedoel je. Hoe noem je zo iemand ook al weer?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iemand die, omdat de redactie het wil, met Dennis aan de gang gaat..... Zelf vond ze Dennis maar een arrogante ijdeltuit....
2 uur trekken en er kwam nix uitquote:Op maandag 9 juli 2007 09:00 schreef beequeen het volgende:
nix ligt er helemaal uitgeteld bij na een heftige sexnacht.
Ik zit er ook al een tijdje over na te denken, maar ik kan niet op het woord komen.....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat bedoel je. Hoe noem je zo iemand ook al weer?![]()
Ik heb het gelezen ja, wat een loser.quote:
Laten we het hopen. Ik weet wel dat ze van haar vrienden op gay.nl, een groepje labiele oude lelijke uitgezakte nichten, op haar donder had gehad dat het toch echt niet kon al die kots opruimen. Toen ik vervolgens vol de aanval inzette op het labiele, uitgezakte, paffende heksje toen kreeg ik een lynching waar Balthasar Gerard jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:46 schreef beequeen het volgende:
Zijn we nu echt verlost van Opperzwabber?
het heerst in het huis.....quote:
Dat ze herkent zou worden , waren we ons al van bewust .quote:Op maandag 9 juli 2007 09:07 schreef pullup het volgende:
Natasia begint te klagen dat het vaag is dat al die fans in het huis komen.
Ik hoop dat je zussie haar oordopjes mee heeft Reza
Jij kan een hele kudde uitgezakte nichten wel aanquote:Op maandag 9 juli 2007 09:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Ik weet wel dat ze van haar vrienden op gay.nl, een groepje labiele oude lelijke uitgezakte nichten, op haar donder had gehad dat het toch echt niet kon al die kots opruimen. Toen ik vervolgens vol de aanval inzette op het labiele, uitgezakte, paffende heksje toen kreeg ik een lynching waar Balthasar Gerard jaloers op zou zijn.
BUT....I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will SURVIVE
Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:10 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia was "not amused" dat Dennis het de "gaarste nacht" noemt.....
Wat zijn haar plannen.....wie gaat ze aanpakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:09 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dat ze herkent zou worden , waren we ons al van bewust .
Nee, het hangt er maar wat bij en hij houdt het goed vast zodat het er niet af valtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Jij bent een kenner, dus ik geloof je onmiddellijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nachtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.
Ja, volgens mij is er wel echt een klik tussen haar en Dimitri... die knul is ook niet bij haar weg te branden.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nacht
Yup.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
Wat verrassendquote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
wees niet bang!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke is nog steeds erg down, zo te zien. Ben benieuwd of we vandaag iets te horen krijgen.
Ze zal wel fout zitten in haar verhaal danquote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
amanda poept hem
Zit je niet in de zenuwen? Ik zou het doodeng vinden als ik mijn zus zo zou zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
ze slijpen de messen
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
amanda poept hem
het zweet zou onder mijn oksels klotsen....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit je niet in de zenuwen? Ik zou het doodeng vinden als ik mijn zus zo zou zien.
Dat zal toch wel als ze aan de laxeerpillen is? Niet dat ik het haar heb zien doenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?
BTW Reza moest je zus van te voren kenbaar maken wie ze leuk vond en dergelijke?
Dat ze voor Brain is....is dan weer een minpuntje..quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
ze wist waar ze aan begon.. maar ik ben niet bang hoor
Haar vuurdoop komt eraan.... maar daar zal ze wel op voorbereid zijn..... Maar een schreeuwende Huub op 2 cm afstand...... Ai...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze heeft laxeermiddelen gekregen maar wij vermoeden dat dat te maken heeft met boulimia.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?
BTW Reza moest je zus van te voren kenbaar maken wie ze leuk vond en dergelijke?
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.
Doet hij meteen niks meer.
Een dik vet minpuntje, tenzij ze Amanda weet los te weken van Brain en met hem het bed in duikt en vervolgens dumptquote:Op maandag 9 juli 2007 09:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dat ze voor Brain is....is dan weer een minpuntje..
Je denkt toch niet, dat de redactie daar aan meewerkt ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft laxeermiddelen gekregen maar wij vermoeden dat dat te maken heeft met boulimia.
Maak je ook daarover geen zorgenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.
Doet hij meteen niks meer.
Ach zag ze Nadia ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Als je goed oplet zie je dat amanda iedereen achter zich aan het scharen is , zij ziet Karima als een enorme bedreiging
Brian was gecharmeerd van haar in Lepels ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Als je goed oplet zie je dat amanda iedereen achter zich aan het scharen is , zij ziet Karima als een enorme bedreiging
Ik weet het niet hoor, haar obsessie met eten en haar figuur neemt hele enge vormen aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je denkt toch niet, dat de redactie daar aan meewerkt ?![]()
Gaat ze FOK! promoten ?quote:
Ach ja, onderling mogen ze niets meer doen, dus dan maar het personeel.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar vind het weer jammer dat Huub het moet gaan doen.
Ik hoop dat ze het zo goed doet dat ze haar willen houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
Karima heeft nu al meer pannen afgedroogd dan Palma in 6 maanden![]()
Absoluut.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
je neemt me de woorden uit de mond.....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef pullup het volgende:
Eerste foutje van KarimaJaap heeft door dat ze zichzelf wel aan Dennis maar niet aan hem netjes voorstelt
Inderdaad, Jaap moest haar met 'ik' aanspreken voordat ze op het idee kwam haar naam te noemenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef pullup het volgende:
Eerste foutje van KarimaJaap heeft door dat ze zichzelf wel aan Dennis maar niet aan hem netjes voorstelt
Jaap zoekt een excuus voor terror ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.
Ik bedacht dat ook in tweede instantie ja. Jaap was de eerste die ze wakker maaktequote:Op maandag 9 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.
Ze stelde zich wel voor als 'nieuw hoofd huishouding', maar ze vergat haar naam te noemenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedacht dat ook in tweede instantie ja. Jaap was de eerste die ze wakker maakte![]()
Ze is 'ziek'.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar is het gedrocht Palma nu gestopt of niet?
Zo vroeg al. Voor wie komt hij?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Nostalgist het volgende:
de pianoleraar
Beangstigend ja, temeer daar ze niet helemaal groen binnenkomt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef pullup het volgende:
Wat een mijnenveld is dit ook om binnen te wandelen.
Hoe goed je ook denkt te zijn voorbereid, de terror kan van alle kanten plotseling opkomen.
Tenminste in de talpa versie van dit programma
Ooohhh, van het feesten in het weekend natuurlijk. Misschien komt Karima dan wel elke maandagquote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Laatste 3 maandagen was ze volgens mij allemaal ziek
Een meid met ballen dus, dat kan niet anders.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Beangstigend ja, temeer daar ze niet helemaal groen binnenkomt.....
Grappig, en hoe was het?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Hey die piano leraar was bij Bjorkdaar was ik ook
Gaaf..... was het een goed concert ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
IIIII liiiiive onnnnn zeeeeeeee mountaaaaaaiiiin riiiight aaaat zuuuuh toppp..thiiiissss beautttttifulllll viewwwwwww....frommm acroooosssss of zeeeeeee mountaaaaain.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Ik ben een fan en ze speelde in het Westerpark en dus vlakbij mijn huis ik wandelde er zo heen. Echt super om haar een keer live te zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaaf..... was het een goed concert ?
Ik denk voor Huub, Jaap en Amanda....quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk voor Huub, Jaap en Amanda....
Is er mss een cap van deze dame?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef pullup het volgende:
Voorlopig ligt Karima nog niet onder vuur
al gemaakt, eerder in de COS...quote:
Ik kan niet cappen anders was ik je graag hiermee van dienst geweestquote:
ze is nog niet veel in beeldquote:
Ik ga het proberen.quote:
Kijk op pagina 1 van deze COS.quote:
zij komt waarschijnlijk later wat beter in beeldquote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je zelf ook steeds met je vinger op PrintScreen?![]()
Dat heeft te maken met haar theorie, dat is na een jaar verlopen, in oktober dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je vóór oktober je rijbewijs haalt......
Zou het dan gaan eindigen ???
Dan is het een jaar geleden dat ze haar theorie heeft gehaald.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je vóór oktober je rijbewijs haalt......
Zou het dan gaan eindigen ???
Dat denk ik ook wel. Heerlijk trouwens, zo'n hoofd huishouding dat gewoon aan het werk is i.p.v. de miljonairs te beledigen met een harde stem.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
zij komt waarschijnlijk later wat beter in beeld
oh, ok.... Thanksquote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met haar theorie, dat is na een jaar verlopen, in oktober dus.
Ik vertrouw het niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Heerlijk trouwens, zo'n hoofd huishouding dat gewoon aan het werk is i.p.v. de miljonairs te beledigen met een harde stem.
Zoals in 'dit kan niet kloppen'? Tja, jullie ochtendCOSsers zijn natuurlijk helemaal aan type Palma gewend... en erdoor getraumatiseerd.quote:
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Nostalgist het volgende:
Karima speelt vooralsnog een rol op de achtergrond.... Hardwerkend, dat wel...
Palma had nog meer moeite om de exit te vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.
Klopt. Het is zo rustig.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals in 'dit kan niet kloppen'? Tja, jullie ochtendCOSsers zijn natuurlijk helemaal aan type Palma gewend... en erdoor getraumatiseerd.
Palma heeft nog steeds moeite... zoals met het begrip hard werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Palma had nog meer moeite om de exit te vinden
Ik denk dat Amanda, de grootste 'bezwaar-hebber', achter is geinstrueerd het niet over Lepels te hebben.quote:
misschien heeft ze veel gestreamed ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.
Heh heh, precies wat ik ook al dacht. Knap van d'r hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
misschien heeft ze veel gestreamed ?![]()
niets over gezegd....quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef STAP01 het volgende:
Staat er op het weekrooster nog dat Tamara komt?
Zat ze zelf ook wel eens op Fok (als user)?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Reza-impreza het volgende:
t'is maar beter dat ze mijn zussie met rust laten![]()
Ik ga nu ook iets vermoeden (ik ben een beetje langzaam op de maandagmorgen)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Nostalgist het volgende:
Karima praat haar mond bijna voorbij.... ze weet meer....
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda blijft wel heel lang achter voor een zenderwissel.....
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.
Nou... ik wist niet eens dat ze al zover was... of zelfs maar dat ze ertoe in staat zou zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....
Ze doet ook zo zenuwachtig... half uurtje sporten maar omdat haar hoofd er niet naar stond.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:11 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja verwachtte iets in de krant.....
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand die in dat huis ronden loopt te kraken "Ze heeft een miskraam gehad" als er een bewoonster terug komt van de dokter mag van mij voor eeuwig "ziek"blijven.
Anders ik welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mogen we ze nou niet zien ?
Zit ik speciaal te wachten tot de koffiepauze![]()
Die reacties op dat artikelquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef getl0st het volgende:
off-topic.. ons gerechts-systeem zuigt anus.. neem een voorbeeld aan engeland..
http://www.ad.nl/rotterdam/article1492915.ece
Die vink nog het mooistequote:Nederland staat paspoorten uit te delen zoals de SP foldertjes. Krankzinniger is het dat je een paspoort niet af kunt nemen.
krankzinnig - zwolle - 08/07/07 - 23:05:22
Andersomquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
N over Karima: "Ze is half half, Marokaanse moeder, Nederlandse vader. Toch is het wel een mooie vrouw."
Die gaan langs mee heen .quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je die nare opmerking van Huub over haar ook gehoord?![]()
kunnen ze zomaar doen. speakers genoeg daar.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:54 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou de speaker, elke keer dat er een stelletje aan het fluisteren is, keihard door de speaker moeten gillen :"NIET FLUISTEREN !".
Iedereen pissed. 'k Denk dat het dan snel afgelopen is.
Wie krijgt het daar moeilijk mee?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef akveor het volgende:
Natasia: Dan krijg je het moeilijk. Want hell yes ik ga weg...
Natasia is het al een tijdje helemaal beu. Nu heeft ze nog de situatie met oma erbij. Daarom wil ze liefst vandaag nog weg. Het lijkt wel of 'achter' haar tegenhoud te vertrekken. Maar ze zal wel ruim voor 23 sept. weg zijn, ze gaan daar al twee dagen allemaal van uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo hebben ze het erover dat er een nieuwe voor Natasia terug komt? Natasia gaat toch na 23 september weg en dan worden ze toch niet meer vervangen?
Sommige (Huub, Jaap) bewoners laten steeds vaker doorschemeren dat Natasia weggaat en er een nieuwe voor terugkomt.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo hebben ze het erover dat er een nieuwe voor Natasia terug komt? Natasia gaat toch na 23 september weg en dan worden ze toch niet meer vervangen?
Dat zal wel over Brian gegaan zijn... ik hoorde het net te laat.quote:
Het ging over Jaap, omdat de rest stelletjes vormen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zal wel over Brian gegaan zijn... ik hoorde het net te laat.
Maar als het zo zeker is dat ze weggaat, waarom gaat ze dan niet? Ze heeft niet eens een 24 uur aangevraagd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia is het al een tijdje helemaal beu. Nu heeft ze nog de situatie met oma erbij. Daarom wil ze liefst vandaag nog weg. Het lijkt wel of 'achter' haar tegenhoud te vertrekken. Maar ze zal wel ruim voor 23 sept. weg zijn, ze gaan daar al twee dagen allemaal van uit.
Dat laatste geloof ik niet. Maar Natasia wil echt weg. Even hiervoor liet ze zelf aan Huub doorschemeren dat haar 24-uur aanvraag was geweigerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sommige (Huub, Jaap) bewoners laten steeds vaker doorschemeren dat Natasia weggaat en er een nieuwe voor terugkomt.
Misschien dat ze Natasia een buikwandcoorectie aangeboden hebben als ze eerder oprot.
wie snapt het nog........................quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hoe lang duurt het nog voordat je weggaat, 2 maanden?"
Natasia knikt.
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Heb je nog dingen, die je hier wilt doen ?"
Natasia : "Ik heb nog die medi-spa. Daar willen ze nog een item van maken"
Behandeling van littekens met krachtige waterstalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?
Nee, dat ligt niet aan jou, het is een lange woordenbrij.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Reza-impreza het volgende:
ligt het aan mij of is amanda soms echt niet te verstaan
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Behanmdeling van littekens met krachtige waterstalen.
Zie [afbeelding]
Scherp.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Die van jou zijn toch ook groot"
Amanda: "Ja, ik zou ook niet zeggen ik neem nog een .... "
Iets van de Bergmankliniek, heeft te maken met de behandeling van littekens.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?
Deze link was de bedoeling http://www.bergmankliniek.nl/prijslijstMediSpa.phpquote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets van de Bergmankliniek, heeft te maken met de behandeling van littekens.
Ik dacht al, wat doe je nu?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze link was de bedoeling http://www.bergmankliniek.nl/prijslijstMediSpa.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |