Andersomquote:Op maandag 9 juli 2007 10:33 schreef Meganog het volgende:
N over Karima: "Ze is half half, Marokaanse moeder, Nederlandse vader. Toch is het wel een mooie vrouw."
Die gaan langs mee heen .quote:Op maandag 9 juli 2007 10:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je die nare opmerking van Huub over haar ook gehoord?![]()
kunnen ze zomaar doen. speakers genoeg daar.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:54 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk zou de speaker, elke keer dat er een stelletje aan het fluisteren is, keihard door de speaker moeten gillen :"NIET FLUISTEREN !".
Iedereen pissed. 'k Denk dat het dan snel afgelopen is.
Wie krijgt het daar moeilijk mee?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:48 schreef akveor het volgende:
Natasia: Dan krijg je het moeilijk. Want hell yes ik ga weg...
Natasia is het al een tijdje helemaal beu. Nu heeft ze nog de situatie met oma erbij. Daarom wil ze liefst vandaag nog weg. Het lijkt wel of 'achter' haar tegenhoud te vertrekken. Maar ze zal wel ruim voor 23 sept. weg zijn, ze gaan daar al twee dagen allemaal van uit.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo hebben ze het erover dat er een nieuwe voor Natasia terug komt? Natasia gaat toch na 23 september weg en dan worden ze toch niet meer vervangen?
Sommige (Huub, Jaap) bewoners laten steeds vaker doorschemeren dat Natasia weggaat en er een nieuwe voor terugkomt.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo hebben ze het erover dat er een nieuwe voor Natasia terug komt? Natasia gaat toch na 23 september weg en dan worden ze toch niet meer vervangen?
Dat zal wel over Brian gegaan zijn... ik hoorde het net te laat.quote:
Het ging over Jaap, omdat de rest stelletjes vormen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zal wel over Brian gegaan zijn... ik hoorde het net te laat.
Maar als het zo zeker is dat ze weggaat, waarom gaat ze dan niet? Ze heeft niet eens een 24 uur aangevraagd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia is het al een tijdje helemaal beu. Nu heeft ze nog de situatie met oma erbij. Daarom wil ze liefst vandaag nog weg. Het lijkt wel of 'achter' haar tegenhoud te vertrekken. Maar ze zal wel ruim voor 23 sept. weg zijn, ze gaan daar al twee dagen allemaal van uit.
Dat laatste geloof ik niet. Maar Natasia wil echt weg. Even hiervoor liet ze zelf aan Huub doorschemeren dat haar 24-uur aanvraag was geweigerd.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Sommige (Huub, Jaap) bewoners laten steeds vaker doorschemeren dat Natasia weggaat en er een nieuwe voor terugkomt.
Misschien dat ze Natasia een buikwandcoorectie aangeboden hebben als ze eerder oprot.
wie snapt het nog........................quote:Op maandag 9 juli 2007 10:55 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Hoe lang duurt het nog voordat je weggaat, 2 maanden?"
Natasia knikt.
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Heb je nog dingen, die je hier wilt doen ?"
Natasia : "Ik heb nog die medi-spa. Daar willen ze nog een item van maken"
Behandeling van littekens met krachtige waterstalen.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?
Nee, dat ligt niet aan jou, het is een lange woordenbrij.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Reza-impreza het volgende:
ligt het aan mij of is amanda soms echt niet te verstaan
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Behanmdeling van littekens met krachtige waterstalen.
Zie [afbeelding]
Scherp.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Die van jou zijn toch ook groot"
Amanda: "Ja, ik zou ook niet zeggen ik neem nog een .... "
Iets van de Bergmankliniek, heeft te maken met de behandeling van littekens.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is een medi-spa? Is dat Spawater dat tussen plat en bruisend in zit?
Deze link was de bedoeling http://www.bergmankliniek.nl/prijslijstMediSpa.phpquote:Op maandag 9 juli 2007 11:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets van de Bergmankliniek, heeft te maken met de behandeling van littekens.
Ik dacht al, wat doe je nu?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze link was de bedoeling http://www.bergmankliniek.nl/prijslijstMediSpa.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |