Ze lijkt me wat schuchter.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de kooi gevolgd heeft.......![]()
Die hele DGK is ook een Rotterdams complotquote:Op maandag 9 juli 2007 08:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, Reza, je hebt mij overtuigd....... Je had haar naam goed, voordat ze zich voorgesteld had ....
Nog niet echt een reactie van haar.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:51 schreef blomst het volgende:
Is natasja er blij mee?
Als dat waar is, dan is dat het eerste goede ding van de nieuwe RTL-stijlquote:
ze moeten ook wat tegengas geven aan die amsterdammers natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Die hele DGK is ook een Rotterdams complot![]()
Jij had toch iets van een Iraanse achtergrond? Is het je tweelingzus?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak je maar geen zorgen , ze is nu een beetje zenuwachtig , maar ik ken haar al 29 jaar ( mijn leeftijd) , zij is een taaie hoor
Wie was er bij jou de terror-boss in huis dan ?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:54 schreef Reza-impreza het volgende:
Maak je maar geen zorgen , ze is nu een beetje zenuwachtig , maar ik ken haar al 29 jaar ( mijn leeftijd) , zij is een taaie hoor
nee niets Iraans bij , en ze is een paar jaar ouder dan ikquote:Op maandag 9 juli 2007 08:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij had toch iets van een Iraanse achtergrond? Is het je tweelingzus?
Aha, ok, dan was het iets met je naam.quote:Op maandag 9 juli 2007 08:57 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
nee niets Iraans bij , en ze is een paar jaar ouder dan ik
quote:Op maandag 9 juli 2007 08:59 schreef Disana het volgende:
Reza, wat leuk!
Dit is dus de groupie die volgens Amanda achter haar aanliep?
Een rotterdams accent maar prettig om naar te luisteren verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |