Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:10 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia was "not amused" dat Dennis het de "gaarste nacht" noemt.....
Wat zijn haar plannen.....wie gaat ze aanpakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:09 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dat ze herkent zou worden , waren we ons al van bewust .
Nee, het hangt er maar wat bij en hij houdt het goed vast zodat het er niet af valtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Jij bent een kenner, dus ik geloof je onmiddellijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nachtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.
Ja, volgens mij is er wel echt een klik tussen haar en Dimitri... die knul is ook niet bij haar weg te branden.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nacht
Yup.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
Wat verrassendquote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
wees niet bang!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke is nog steeds erg down, zo te zien. Ben benieuwd of we vandaag iets te horen krijgen.
Ze zal wel fout zitten in haar verhaal danquote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
amanda poept hem
Zit je niet in de zenuwen? Ik zou het doodeng vinden als ik mijn zus zo zou zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
ze slijpen de messen
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
amanda poept hem
het zweet zou onder mijn oksels klotsen....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zit je niet in de zenuwen? Ik zou het doodeng vinden als ik mijn zus zo zou zien.
Dat zal toch wel als ze aan de laxeerpillen is? Niet dat ik het haar heb zien doenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?
BTW Reza moest je zus van te voren kenbaar maken wie ze leuk vond en dergelijke?
Dat ze voor Brain is....is dan weer een minpuntje..quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
ze wist waar ze aan begon.. maar ik ben niet bang hoor
Haar vuurdoop komt eraan.... maar daar zal ze wel op voorbereid zijn..... Maar een schreeuwende Huub op 2 cm afstand...... Ai...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:21 schreef Reza-impreza het volgende:
Ze heeft laxeermiddelen gekregen maar wij vermoeden dat dat te maken heeft met boulimia.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:22 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Over poepen gesproken: Is het Nadia al gelukt?
BTW Reza moest je zus van te voren kenbaar maken wie ze leuk vond en dergelijke?
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.
Doet hij meteen niks meer.
Een dik vet minpuntje, tenzij ze Amanda weet los te weken van Brain en met hem het bed in duikt en vervolgens dumptquote:Op maandag 9 juli 2007 09:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Dat ze voor Brain is....is dan weer een minpuntje..
Je denkt toch niet, dat de redactie daar aan meewerkt ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft laxeermiddelen gekregen maar wij vermoeden dat dat te maken heeft met boulimia.
Maak je ook daarover geen zorgenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moet gewoon tegen Huub zeggen je krijgt de groeten van Fok.
Doet hij meteen niks meer.
Ach zag ze Nadia ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Als je goed oplet zie je dat amanda iedereen achter zich aan het scharen is , zij ziet Karima als een enorme bedreiging
Brian was gecharmeerd van haar in Lepels ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:24 schreef Reza-impreza het volgende:
Als je goed oplet zie je dat amanda iedereen achter zich aan het scharen is , zij ziet Karima als een enorme bedreiging
Ik weet het niet hoor, haar obsessie met eten en haar figuur neemt hele enge vormen aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:25 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je denkt toch niet, dat de redactie daar aan meewerkt ?![]()
Gaat ze FOK! promoten ?quote:
Ach ja, onderling mogen ze niets meer doen, dus dan maar het personeel.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Maar vind het weer jammer dat Huub het moet gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |