Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:10 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia was "not amused" dat Dennis het de "gaarste nacht" noemt.....
Wat zijn haar plannen.....wie gaat ze aanpakken?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:09 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Dat ze herkent zou worden , waren we ons al van bewust .
Nee, het hangt er maar wat bij en hij houdt het goed vast zodat het er niet af valtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Jij bent een kenner, dus ik geloof je onmiddellijk.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat vinden jullie van mijn theorie dat nix heel klein geschapen is? Hij is zoo..erm..frigide en misschien loopt hij daarom met zijn handen in zijn zakken..om te voelen of er iets zit.
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nachtquote:Op maandag 9 juli 2007 09:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zijn definitie van heftige seks is... die meid heeft zich in het zweet gewerkt terwijl hij lag te kijken... en nog voor niets ook.
Ja, volgens mij is er wel echt een klik tussen haar en Dimitri... die knul is ook niet bij haar weg te branden.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadia gaat dinsdag vol voor Dimitri is mijn gevoel. Je gunt het haar ook wel na de teleurstelling van afgelopen nacht
Yup.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
Wat verrassendquote:Op maandag 9 juli 2007 09:16 schreef Nostalgist het volgende:
zei ze nu net ook , dat ze helemaal gek was van Brian ?
wees niet bang!quote:Op maandag 9 juli 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
Lieke is nog steeds erg down, zo te zien. Ben benieuwd of we vandaag iets te horen krijgen.
Ze zal wel fout zitten in haar verhaal danquote:Op maandag 9 juli 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
amanda poept hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |