Ik ga nu ook iets vermoeden (ik ben een beetje langzaam op de maandagmorgen)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Nostalgist het volgende:
Karima praat haar mond bijna voorbij.... ze weet meer....
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda blijft wel heel lang achter voor een zenderwissel.....
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.
Nou... ik wist niet eens dat ze al zover was... of zelfs maar dat ze ertoe in staat zou zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....
Ze doet ook zo zenuwachtig... half uurtje sporten maar omdat haar hoofd er niet naar stond.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:11 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja verwachtte iets in de krant.....
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand die in dat huis ronden loopt te kraken "Ze heeft een miskraam gehad" als er een bewoonster terug komt van de dokter mag van mij voor eeuwig "ziek"blijven.
Anders ik welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mogen we ze nou niet zien ?
Zit ik speciaal te wachten tot de koffiepauze![]()
Die reacties op dat artikelquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef getl0st het volgende:
off-topic.. ons gerechts-systeem zuigt anus.. neem een voorbeeld aan engeland..
http://www.ad.nl/rotterdam/article1492915.ece
Die vink nog het mooistequote:Nederland staat paspoorten uit te delen zoals de SP foldertjes. Krankzinniger is het dat je een paspoort niet af kunt nemen.
krankzinnig - zwolle - 08/07/07 - 23:05:22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |