Dan is het een jaar geleden dat ze haar theorie heeft gehaald.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je vóór oktober je rijbewijs haalt......
Zou het dan gaan eindigen ???
Dat denk ik ook wel. Heerlijk trouwens, zo'n hoofd huishouding dat gewoon aan het werk is i.p.v. de miljonairs te beledigen met een harde stem.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
zij komt waarschijnlijk later wat beter in beeld
oh, ok.... Thanksquote:Op maandag 9 juli 2007 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met haar theorie, dat is na een jaar verlopen, in oktober dus.
Ik vertrouw het niet...quote:Op maandag 9 juli 2007 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Heerlijk trouwens, zo'n hoofd huishouding dat gewoon aan het werk is i.p.v. de miljonairs te beledigen met een harde stem.
Zoals in 'dit kan niet kloppen'? Tja, jullie ochtendCOSsers zijn natuurlijk helemaal aan type Palma gewend... en erdoor getraumatiseerd.quote:
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Nostalgist het volgende:
Karima speelt vooralsnog een rol op de achtergrond.... Hardwerkend, dat wel...
Palma had nog meer moeite om de exit te vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.
Klopt. Het is zo rustig.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals in 'dit kan niet kloppen'? Tja, jullie ochtendCOSsers zijn natuurlijk helemaal aan type Palma gewend... en erdoor getraumatiseerd.
Palma heeft nog steeds moeite... zoals met het begrip hard werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Palma had nog meer moeite om de exit te vinden
Ik denk dat Amanda, de grootste 'bezwaar-hebber', achter is geinstrueerd het niet over Lepels te hebben.quote:
misschien heeft ze veel gestreamed ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat Karima meteen lijkt te weten wat ze moet doen en waar ze dingen moet vinden. Palma's entree heb ik ook gezien destijds, die stond me wat te stuntelen en te zoeken.
Heh heh, precies wat ik ook al dacht. Knap van d'r hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
misschien heeft ze veel gestreamed ?![]()
niets over gezegd....quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef STAP01 het volgende:
Staat er op het weekrooster nog dat Tamara komt?
Zat ze zelf ook wel eens op Fok (als user)?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:01 schreef Reza-impreza het volgende:
t'is maar beter dat ze mijn zussie met rust laten![]()
Ik ga nu ook iets vermoeden (ik ben een beetje langzaam op de maandagmorgen)quote:Op maandag 9 juli 2007 10:06 schreef Nostalgist het volgende:
Karima praat haar mond bijna voorbij.... ze weet meer....
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda blijft wel heel lang achter voor een zenderwissel.....
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....quote:Op maandag 9 juli 2007 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch pianoles? Ik zag haar tenminste met Ivar weglopen.
Nou... ik wist niet eens dat ze al zover was... of zelfs maar dat ze ertoe in staat zou zijnquote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... "Swan Lake"..... zoals alléén zij het kan spelen....
Ze doet ook zo zenuwachtig... half uurtje sporten maar omdat haar hoofd er niet naar stond.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:11 schreef Nostalgist het volgende:
Natasja verwachtte iets in de krant.....
quote:Op maandag 9 juli 2007 10:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Iemand die in dat huis ronden loopt te kraken "Ze heeft een miskraam gehad" als er een bewoonster terug komt van de dokter mag van mij voor eeuwig "ziek"blijven.
Anders ik welquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom mogen we ze nou niet zien ?
Zit ik speciaal te wachten tot de koffiepauze![]()
Die reacties op dat artikelquote:Op maandag 9 juli 2007 10:16 schreef getl0st het volgende:
off-topic.. ons gerechts-systeem zuigt anus.. neem een voorbeeld aan engeland..
http://www.ad.nl/rotterdam/article1492915.ece
Die vink nog het mooistequote:Nederland staat paspoorten uit te delen zoals de SP foldertjes. Krankzinniger is het dat je een paspoort niet af kunt nemen.
krankzinnig - zwolle - 08/07/07 - 23:05:22
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |