Ik hoop dat ze het zo goed doet dat ze haar willen houdenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
Karima heeft nu al meer pannen afgedroogd dan Palma in 6 maanden![]()
Absoluut.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
je neemt me de woorden uit de mond.....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:28 schreef pullup het volgende:
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef pullup het volgende:
Eerste foutje van KarimaJaap heeft door dat ze zichzelf wel aan Dennis maar niet aan hem netjes voorstelt
Inderdaad, Jaap moest haar met 'ik' aanspreken voordat ze op het idee kwam haar naam te noemenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:31 schreef pullup het volgende:
Eerste foutje van KarimaJaap heeft door dat ze zichzelf wel aan Dennis maar niet aan hem netjes voorstelt
Jaap zoekt een excuus voor terror ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.
Ik bedacht dat ook in tweede instantie ja. Jaap was de eerste die ze wakker maaktequote:Op maandag 9 juli 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap moet niet lullen, dat deed ze wel toen ze hem wakker maakte.
Ze stelde zich wel voor als 'nieuw hoofd huishouding', maar ze vergat haar naam te noemenquote:Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedacht dat ook in tweede instantie ja. Jaap was de eerste die ze wakker maakte![]()
Ze is 'ziek'.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef LoveProfusion het volgende:
..maar is het gedrocht Palma nu gestopt of niet?
Zo vroeg al. Voor wie komt hij?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:37 schreef Nostalgist het volgende:
de pianoleraar
Beangstigend ja, temeer daar ze niet helemaal groen binnenkomt.....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:36 schreef pullup het volgende:
Wat een mijnenveld is dit ook om binnen te wandelen.
Hoe goed je ook denkt te zijn voorbereid, de terror kan van alle kanten plotseling opkomen.
Tenminste in de talpa versie van dit programma
Ooohhh, van het feesten in het weekend natuurlijk. Misschien komt Karima dan wel elke maandagquote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Laatste 3 maandagen was ze volgens mij allemaal ziek
Een meid met ballen dus, dat kan niet anders.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Beangstigend ja, temeer daar ze niet helemaal groen binnenkomt.....
Grappig, en hoe was het?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Hey die piano leraar was bij Bjorkdaar was ik ook
Gaaf..... was het een goed concert ?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
IIIII liiiiive onnnnn zeeeeeeee mountaaaaaaiiiin riiiight aaaat zuuuuh toppp..thiiiissss beautttttifulllll viewwwwwww....frommm acroooosssss of zeeeeeee mountaaaaain.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:39 schreef pullup het volgende:
Ik ben een fan en ze speelde in het Westerpark en dus vlakbij mijn huis ik wandelde er zo heen. Echt super om haar een keer live te zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaaf..... was het een goed concert ?
Ik denk voor Huub, Jaap en Amanda....quote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik denk voor Huub, Jaap en Amanda....
Is er mss een cap van deze dame?quote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef pullup het volgende:
Voorlopig ligt Karima nog niet onder vuur
al gemaakt, eerder in de COS...quote:
Ik kan niet cappen anders was ik je graag hiermee van dienst geweestquote:
ze is nog niet veel in beeldquote:
Ik ga het proberen.quote:
Kijk op pagina 1 van deze COS.quote:
zij komt waarschijnlijk later wat beter in beeldquote:Op maandag 9 juli 2007 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je zelf ook steeds met je vinger op PrintScreen?![]()
Dat heeft te maken met haar theorie, dat is na een jaar verlopen, in oktober dus.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:52 schreef Nostalgist het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je vóór oktober je rijbewijs haalt......
Zou het dan gaan eindigen ???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |