De kabouters ruimen nu de muziekspullen op.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef wolferl het volgende:
Waarom moeten ze naar beneden?
Gaat Natasia aankondigen dat ze oprot?
Wat je niet ziet is er niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand heeft zijn vingers verbrand, weet niet wie, zit constant zo'n grote zwarte balk voor
Staat wel op You Tube.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef Sev het volgende:
Welcome to the Cage van R-Cane en Nowlive.. Is nog niet uit trouwens
Truequote:
Lieke heeft nog geluk. Heb je het ding van Natasia wel gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
Hebben ze Lieke nu alweer in zo' n sexloos broekdingesgeval gepropt![]()
Bedankt. ook al is hij nog niet uit, heb hem wel gevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef Sev het volgende:
Welcome to the Cage van R-Cane en Nowlive.. Is nog niet uit trouwens
jawel maar daar was toch niets meer aan te verpestenquote:
Ik bedoel maar dat Lieke nog geluk heeft. Overigens, vanmiddag op de rug gezien kon ze zo voor Amanda doorgaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
jawel maar daar was toch niets meer aan te verpesten![]()
Ze gaat binnenkort naar huis, dus eet ze er hier nog even lekker van. Volgens zus Joan zijn alle centjes op.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Mamatasia doet de leftovers van Nadia op haar eigen bord.
Als Natasia vertrekt, ben ik benieuwd hoeveel vuilniszakken vol ze zal meenemen. Je kunt er zeker van zijn dat er geen make-up meer in de villa achterblijft .......quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort naar huis, dus eet ze er hier nog even lekker van. Volgens zus Joan zijn alle centjes op.
ja, wel verstandig dat ze dat gevraagd hebben aan iemand die altijd zijn handen in zijn zakken houdt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Er zouden heel veel mensen op Dennis afgekomen zijn die er geld voor over hadden als hij Huub op zijn bek zou slaan. Zal over het PC Hooft uitje gaan.
Ik krijg nu toch spijt dat ik niet even ben gaan kijken hoe het werkelijk wasquote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Weer stoere verhalen van Dennix tegen Dimitri over het uitje naar de P.C.
Iemand dacht dat hij Huub was en wilde hem aanvallen.![]()
Dat weet ik wel zeker. Zelfs het toiletpapier is niet veilig.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Natasia vertrekt, ben ik benieuwd hoeveel vuilniszakken vol ze zal meenemen. Je kunt er zeker van zijn dat er geen make-up meer in de villa achterblijft .......
Snigger... shoot from the hip zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, wel verstandig dat ze dat gevraagd hebben aan iemand die altijd zijn handen in zijn zakken houdt.![]()
bij dennis zijn dat zeker te weten blanks...quote:
Wel als Nadia zijn handje zou willen vasthouden jaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:57 schreef De_Moester het volgende:
[..]
bij dennis zijn dat zeker te weten blanks...![]()
Ze lijkt me ook op het randje, direct gaat ze heftige terror uitoefenenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada mag haar drankje niet drinken
Even van limewire afgeplukt, daar staat hij wel opquote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef Sev het volgende:
[..]
Ja, heb de video op m'n pc.. Maar ik moet 'm mp3 hebben
Om ons te vervelenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef SHE het volgende:
Hoezo hebben ze een drank limiet???
Ze doet alsof ie d'r wilquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Nadia: Dimitri blijft vanavond.... Dimitri wil wel maar het mag niet...
Ik vind die alcoholrestrictie zo ontzettend kinderachtig. Juist als ze een slok op hebben wordt het gezellig voor de streamers.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook op het randje, direct gaat ze heftige terror uitoefenen![]()
maar waar slaat dit ingodsnaam op???quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Om ons te vervelenGodsamme, dat wordt er niet leuker op
Op zijn verjaardag van de week werd het heel laat, hij kwam toen op de rand van haar bed zitten om afscheid te nemen. Toen kreeg ik de indruk dat hijzelf juist graag was blijven slapen (maar al verwachtte dat dat toch niet zou mogen).quote:
Ik moet zo lachen om jou, die haat naar nixquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Nadia: Dimitri blijft vanavond.... Dimitri wil wel maar het mag niet...
nix hou je rotbek.
Omdat ze willen dat Nadarexia afvaltquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef SHE het volgende:
Hoezo hebben ze een drank limiet???
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
maar waar slaat dit ingodsnaam op???
Wat is dit voor nep miljonairs gedoe? het lijkt wel een soort opvang voor volwassenen daar.
Wat mogen ze eigenlijk nog wel??
Je vergeet het appeltaart bakken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...
Het zou mij verbazen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op zijn verjaardag van de week werd het heel laat, hij kwam toen op de rand van haar bed zitten om afscheid te nemen. Toen kreeg ik de indruk dat hijzelf juist graag was blijven slapen (maar al verwachtte dat dat toch niet zou mogen).
`quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is dit voor nep miljonairs gedoe? het lijkt wel een soort opvang voor volwassenen daar.
Nou ze mogen bloemschikken, sokken breien, ze mogen zelfs naar de wc.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen een cursus ballroom dansenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...
Pm me eensquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef crimescene het volgende:
[..]
Even van limewire afgeplukt, daar staat hij wel op
ja, ik zit met verbazing te luisteren.... want in het nix is bij werkelijk niemand geliefd.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
nix heeft vernomen: Dat hij het goed doet.
Hij moet een anti Huub site oprichten...
Een plan van nix dusquote:Op zondag 8 juli 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Het idee van Nix: Een anti-Huubsite oprichten. Goed plan nix![]()
Hoe dan, hebben de vogels in het bos tegen hem gesproken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
nix heeft vernomen: Dat hij het goed doet.
Hij moet een anti Huub site oprichten...
stemmetje gaat ook meteen ook een octaaf hogerquote:Op zondag 8 juli 2007 23:08 schreef wolferl het volgende:
Weet je, Denniks klinkt zo wanhopig als ie met Jaap praat over Huub en Lieke.
Terwijl Huub en Lieke heel relaxed tegen Jaap over Denniks praten.
Zouden ze hem expres in die waan willen latenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:09 schreef jacqjacq het volgende:
dennis heeft vrienden gesproken op de pc die zeiden dat dennix het erg goed deed, dat er veel mensen tegen huub zijn, blablabla
dennix is zichzelf weer enorm aan het ophemelen ten opzichte van Jaap.
absoluutquote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Japio wees niet zo dom.
Populariteit speelt echt wel een rol.
Denk nog steeds dat de winnaar bepaald word door de kijkers.
Dat worden heel wat % in de PoPo voor nixquote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
100 %
Hij is het meest bang voor Japio.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Nix, de grote strateeg, die man is master.![]()
dennis gelooft alleen datgene wat hij zelf wil gelovenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef meta4 het volgende:
[..]
Zouden ze hem expres in die waan willen laten![]()
Jaap is een schaker, die denkt vele zetten vooruit.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:12 schreef Desii het volgende:
Wat is Jaap toch eigenlijk zwak.... maak nu eens een keuze man, die gedrijf heen en weer![]()
nix met een hoofdletter...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Nix, de grote strateeg, die man is master.![]()
oeps.quote:
Dat was gekke henk een zwerver in Oud Zuid.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
D kwam vrienden tegen in Amsterdam. Ze zeiden: "Je doet het goed, je doet het goed, je doet het goed, samen met Jaap, samen met Jaap, samen met Jaap."
Anders had hij zeker geweten, dat hij geen enkele kans maakt in dgk.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
dennis gelooft alleen datgene wat hij zelf wil geloven
nee, dat denkt nix (daar heeft het niet mee te maken hoor)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef akveor het volgende:
Lieke d'r pa blijkt ontzettend boos te zijn op Lieke.
It's the other way around denk ik..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Geloof mij, ik kan regelen dat Nadia Huub laat denken, dat ze hem helemaal in zijn macht heeft. - Nix
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Goed, ik heb 100% genoeg van het gelul van nix, nog even achter het aanrecht, en dan lekker mijn mand in. Succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
Twee zaken:quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix heeft toch wel veel gehoord op de PC. In Nederland is het nog niet bekend maar hij weet inmiddels alles van de problemen van Lieke
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Ik stap nu in mijn auto en ga hem op zijn smoel rammen ..... wat een lowlife
Kut RTL tiefus tering kankerzooiquote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Sev het volgende:
Wat krijgen we nou
Die gast is echt nog een paar treetjes lager dan Brian...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Komt het: Het is geescaleerd in de familie, zn zus zit in een blijf van mn lijf huis.
Cool van Dennis dat hij dat wil gebruiken, de held.
Dat was toch al bekent ?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Meganog het volgende:
De zus van Huub zit in een Blijf van mijn Lijf huis volgens D.
ok, dat wisten we toch al?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Meganog het volgende:
De zus van Huub zit in een Blijf van mijn Lijf huis volgens D.
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub z'n zus zit in een blijf van m'n lijf huis, volgens Dennix ..... <streamlock>
Huub heeft dit verhaal zelf verteld, het is al jaren geleden geweest !
Dat is oud nieuws.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef akveor het volgende:
Jaap stelt een ruil voor. Hij wil weten wat er met Lieke is...
Het begint over Huub?
Z'n stiefzus zit nu in een blijf van mijn lijfhuis.... ze wordt mishandeld en STREAMLOCK
doe mij maar een vleeshaakquote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ik eis een toneelhaak voor Denniks
Maar te laag voor woorden dat Nix dit wil gaan gebruiken in een ruzie.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef nueffeniet het volgende:
tering gebeurt er wat en mogen we het meteen niet meer zien wat een fucking eikels
idemquote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef wolferl het volgende:
Ik eis een toneelhaak voor Denniks
Regel maar een bus, er zijn genoeg fokkers die wel mee willen..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.
mwah denk dus dat er op dit moment meer speelt op dat vlak, anders hadden we geen lock, en zou die fagit niet naar achter geroepen zijn..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, dat was al bekend..... daarom flipte Huub zo door.. toen Nix aan Lieke der jurkje trok.
Misschien om de zus te beschermen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.
en ik met een heggenschaar, om die rare vastgeplakt haartjes van zn voorhoofd te verwijderen..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef Sev het volgende:
[..]
Regel maar een bus, er zijn genoeg fokkers die wel mee willen..
Ik ga gewapend met naald en draad.. aanval op al z'n jas/broekzakken
Met z'n allen naar binnenstormenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Oke hoe kunnen wij COS'ers en Streamers er voor zorgen dat Huub te weten krijgt dat Jaap een vuile Judas is.
Neem dan maar een tondeuse, dan issut helemaal mooiquote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef bosb het volgende:
[..]
en ik met een heggenschaar, om die rare vastgeplakt haartjes van zn voorhoofd te verwijderen..
huur een reclamevliegtuigje en plak er een kilometer tekst achterquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Oke hoe kunnen wij COS'ers en Streamers er voor zorgen dat Huub te weten krijgt dat Jaap een vuile Judas is.
Omdat Dennis het verhaal zo vertelt dat Huub's zus er nu zou wonen.. en voor je het weet neemt iedereen dat voor waar aan.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies! Alleen die streamlock is me daarom dus een raadsel.
Vliegtuigje met tekstquote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef wolferl het volgende:
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws.
Heeft Huub zelf verteld op de streams.
Is vroeger gebeurd met de man van haar kindjes.
Daarom is hij zo trots op zijn zus.
Dat ze het gewoon gered heeft.
Of het is echt zo..quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef Clank het volgende:
[..]
Omdat Dennis het verhaal zo vertelt dat Huub's zus er nu zou wonen.. en voor je het weet neemt iedereen dat voor waar aan.
Er spelen 2 dingen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaat nergens op, Lieke heeft buiten het hok problemen omdat het fout zit in de familie van Huub.![]()
Neuh, die nix heeft een klap gehad van de mallemolen.
Dat dus...quote:
En dat ga ik doen ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
huur een reclamevliegtuigje en plak er een kilometer tekst achter
Een peukje helptquote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....
Ben momenteel zo kwaad en zit met veels te hoge bloeddruk achter de pc.
Ik haat geen bewoners.... maar bij Nix begint het nu toch echt te komen...... hoe durft tie!
Zo schokkend is dat nou ook weer nietquote:Op zondag 8 juli 2007 23:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub z'n zus zit in een blijf van m'n lijf huis, volgens Dennix ..... <streamlock>
Huub heeft dit verhaal zelf verteld, het is al jaren geleden geweest !
Nou, hij had het eerst over Lieke en toen over Huub (schreef ik eerder ook). Gescheiden problemen, hij koppelde ze niet aan elkaar.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Slaat nergens op, Lieke heeft buiten het hok problemen omdat het fout zit in de familie van Huub.![]()
Inderdaad! Wat een gemene lage rotstreek! De buitenwereld erbij halen is zo onder de gordel!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix moet naar 'achter' ! Hopelijk krijgt hij even goed op z'n kloten. (als hij die heeft)
knap hoor van de FEBO - flenskut is lekker bezigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor nix nog net zeggen: Dit is info die ik van de FEBO heb. Ik pikte het nog net mee. Nu ben ik weg.
Eigenlijk nog erger dus,![]()
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.quote:
Als Natasja zoiets zou denken te weten, dan had ze het ook naar Huub zijn hoofd gegooid.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dit op tafel mag komen, Huub zijn zus heeft toch niets met zijn spel te maken....
Ben momenteel zo kwaad en zit met veels te hoge bloeddruk achter de pc.
Ik haat geen bewoners.... maar bij Nix begint het nu toch echt te komen...... hoe durft tie!
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:22 schreef bosb het volgende:
[..]
Ik ga serieus mee..... Die gast mag straks naar een blijf van zn lijf huis, nadat ik m ben tegen gekomen.
Nee, dat heeft hier niet mee te maken... .Lieke heeft problemen met portretrecht of zoiets.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben weer gekalmeerd, woede valt wel mee. Kan me alleen kapot ergeren aan iemand die zoveel onzin uitkraamt, en vervolgens familieleden die volledig buiten het spel staan erin gaat betrekken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.
Da Nix is kansloos en een loser, en dat zal ook het plaatje zijn als hij probeert te chanteren.
Ik laat me teveel afleiden door een ander beeldscherm omdat het zo 'boeiend' was op de streams.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, hij had het eerst over Lieke en toen over Huub (schreef ik eerder ook). Gescheiden problemen, hij koppelde ze niet aan elkaar.
Edit : Was al bekend dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.
Hij hoort echt in het Jaap kamp....quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef avonne het volgende:
[..]
kalmeer, Huub kan dat zelf wel oplossen. Met een vuistslag, met hartelijk uitlachen of met een schouderophalen.
Da Nix is kansloos en een loser, en dat zal ook het plaatje zijn als hij probeert te chanteren.
Je maakt me nieuwsgierig... iets dat boeiender is dan de streamsquote:Op zondag 8 juli 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik laat me teveel afleiden door een ander beeldscherm omdat het zo 'boeiend' was op de streams.
![]()
wachten op een actie van nowlife. Op banketbakker Theo Spelthuis hoeven we niet meer te rekenen, maar er zijn vast andere leuke acties.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef riri het volgende:
Het zou mooi zijn dat Huub iets toegestuurd krijgt waardoor blijkt dat heel veel mensen die Dennis een grote lul vinden.....dan wil ik dat gezicht van die Denniks wel eens zien....
aantal tekens??quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
Oke het kost 405 euro voor een uurtje vliegen boven de villa.
Met een lap tekst erachter.
Wie kan even een goeie tekst verzinnen, iets met dat Jaap met Denniks een pact heeft gesloten.
Caps?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Ik vind Nadia toch wel een erg verleidelijke tante hoor als ik haar zo tegen Dimitri hoor koeren![]()
Ja inderdaad. Toch was er een streamlock, toen Dennis eraan toevoegde dat hij hier ook iets van achter over had gehoord.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef schatje het volgende:
Die info over Huub's zus was toch al bekend? Dat heeft ie toch zelf verteld?
Ik vind Nadia ook gelijk een stuk leuker als ze samen met Dimitri is.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef pullup het volgende:
Ik vind Nadia toch wel een erg verleidelijke tante hoor als ik haar zo tegen Dimitri hoor koeren![]()
Dit kost mij 405 euro dus lees het volgende bericht goed!quote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
Wie kan even een goeie tekst verzinnen, iets met dat Jaap met Denniks een pact heeft gesloten.
Mootie, Huub weet dit wel... is al een paar jaar geleden gebeurd.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar stel dat het actueel is........ en Huub weet dit niet. Dan gaat Huub echt zwaar over de zeik, het is zn zus en de moeder van zn 3 kleine neefjes waar hij dol op is.
Het is nog triester dat nix doet alsof het een schande is, dat de zus van Huub daar zit, terwijl het een schande is, dat er mannen zijn die ervoor zorgen dat dat het enige is wat een vrouw soms rest.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:27 schreef akveor het volgende:
Het trieste is waarschijnlijk dat nix het niet gaat gebruiken maar dat hij hoopt dat Jaap dat doet.
(Nee, helaas, ik zat wat te zappen)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig... iets dat boeiender is dan de streams![]()
Je bent niet goed snik, als je dat bereid bent te financierenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
you go girl(men)quote:Op zondag 8 juli 2007 23:20 schreef Desii het volgende:
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doenquote:
Daarom snap ik het ook niet, waarom denkt Denniks dat dit actueel is?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Mootie, Huub weet dit wel... is al een paar jaar geleden gebeurd.
Heeft hij verteld op de avond dat Nix zo aan Lieke der jurk liep te trekken en hij zo kwaad werd, dat hij huilend buiten ging zitten met Lieke.
een postzegel kost 44 ctquote:Op zondag 8 juli 2007 23:31 schreef wolferl het volgende:
ja hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
"Huub: Flens lult over je familie met nix"
denk dat dit wel wat stof zal doen opwaaien...... 40 mensen die een tientje inleggen zijn vast wel te vinden.
maak er dan wel een in de tuin neerdalende regen van briefjes met deze tekst van. weet je zeker dat hij de boodschap niet mistquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
denk dat dit wel wat stof zal doen opwaaien...... 40 mensen die een tientje inleggen zijn vast wel te vinden.
vinden mannen dat kinderlijke geleuter serieus verleidelijk?????quote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doen![]()
valt waarschijnlijk wel te combinerenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er dan wel een in de tuin neerdalende regen van briefjes met deze tekst van. weet je zeker dat hij de boodschap niet mist
Dan heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 8 juli 2007 23:36 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
vinden mannen dat kinderlijke geleuter serieus verleidelijk?????
Die tekst kun je ook aan Huubs broer Joris melden. Die zou daar net zo goed, en mogelijk beter tegen kunnen protesteren, aangezien Huub aan een contract vast zit en Joris niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef bosb het volgende:
Na het zien van die walgelijke vertoning zoek ik mijn nestje op, weer bijna maandag.quote:
Ja, maar een brief met zulke info word mooi met een zwarte stift bewerkt, of hij krijgt hem misschien nog niet eens.quote:
Slaap lekker en wees blij dat je stream 3 en 4 niet langer hoeft aan te zienquote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na het zien van die walgelijke vertoning zoek ik mijn nestje op, weer bijna maandag.![]()
![]()
Rij even langs Dordt danquote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef wolferl het volgende:
Ik heb dit nog nooit gehad, ook niet in de 6 BB versie's.
Dat ik een bewoner zo intens haat, ik haat Denniks echt.
Nu kunnen mensen gaan roepen dat Huub arrogant is.
Fokkit, Denniks haat ik nu zo.
Ik ben letterlijk en figuurlijk kotsmisselijk van die gast.
Ik ben in staat om nu naar die villa te gaan en zijn nek om te draaien.
Ik zou bij hem in de buurt ook op flirtmode gaanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen Caps, het is gewoon een verleidelijke stem en manier van doen![]()
jawel, maar dan krijg je nuancering en weet ik veel wat. Joris krijgt ook instructies mee van die pannenkoek, anders mag hij de volgende keer ook niet komen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Die tekst kun je ook aan Huubs broer Joris melden. Die zou daar net zo goed, en mogelijk beter tegen kunnen protesteren, aangezien Huub aan een contract vast zit en Joris niet.
Scheelt je weer 405 euro
vergeet niet dat hij al 2 keer gelogen heeft over wat "achter" gezegd heeft.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:38 schreef akveor het volgende:
nix is terug: Het mag niet gebruikt worden....
Denk je nou echt dat Joris het toestaat dat (eventuele) ellende van zijn zus (mis/ge)bruikt wordt voor een tv-programma (edit: ik bedoel dus roddelen daarover) omdat hij anders niet op bezoek mag komen?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef bosb het volgende:
[..]
jawel, maar dan krijg je nuancering en weet ik veel wat. Joris krijgt ook instructies mee van die pannenkoek, anders mag hij de volgende keer ook niet komen.
We weten inmiddels toch hoe vrouwvriendelijk Jaap is....?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, dat Jaap en Nix zich zitten te verkneukelen om het feit, dat het echt waar is, van de zus van Huub.
Echt lachen jongens, bijzonder lollig, schitterend ook nog![]()
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:40 schreef mootie het volgende:
Leuke info he, Dennis en Jaap! Net zo grappig als je zusje met anorexia en je dode broer!![]()
Daar gaat het toch niet om....... het gaat erom dat die 2 zich erover zitten te verkneukelen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef meta4 het volgende:
[..]
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.
Ik vind het ook geen drama, als ze nu veilig zit.
Het moeilijkste is die stap zetten. En dat heeft ze klaarblijkelijk gedaan.
Ze zitten er allemaal voor zichzelf, niemand meer dan zichzelf... denk dat dat het is...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Desii het volgende:
Ik snap Jaap ook niet.... toen Cora der adres op de streams kwam... was hij volledig over de zeik (en terecht hoor)
Maar als het om Huub zijn zus gaat, die in een blijf van me lijf huis zit (wat dat denken hun nu) mag het wel op de streams.
Ook Jaap zakt bij mij af naar een absoluut nulpunt.
Verbaas ik me Daar wind ik me ook over opquote:Op zondag 8 juli 2007 23:41 schreef Dark het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet, dat Jaap en Nix zich zitten te verkneukelen om het feit, dat het echt waar is, van de zus van Huub.
Echt lachen jongens, bijzonder lollig, schitterend ook nog![]()
nee hoor hij hoeft niet weg te gaan fonsie is er al druk mee bezigquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk zou Huub er nu uit moeten gaan, dan is die hele Gouden Kooi binnen no time van de aard bodem verdwenen.
En de dreiging van de toneelhaak.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brian zijn er ook nog altijd volgens mij snapt Jaap het spelletje niet helemaal. Degene die Jaap moet hebben is Brian na het adres incident, hij maakt het zichzelf zo moeilijk voor niks en verliest ook nog populariteit.
Als het niet voor Brian was, zat hij er al na de eerste stemronde niet meer.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Amanda en Brian zijn er ook nog altijd volgens mij snapt Jaap het spelletje niet helemaal. Degene die Jaap moet hebben is Brian na het adres incident, hij maakt het zichzelf zo moeilijk voor niks en verliest ook nog populariteit.
En nu zat?quote:Op zondag 8 juli 2007 23:42 schreef meta4 het volgende:
[..]
Huiselijk geweld komt wel wat vaker voor, dan het bovengenoemde.
Ik vind het ook geen drama, als ze nu veilig zit.
Het moeilijkste is die stap zetten. En dat heeft ze klaarblijkelijk gedaan.
Dat iemand zoals Denniks dit in het spel brengt zegt heel veel over zijn karakter.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is nog triester dat nix doet alsof het een schande is, dat de zus van Huub daar zit, terwijl het een schande is, dat er mannen zijn die ervoor zorgen dat dat het enige is wat een vrouw soms rest.
Exact, ze zijn nu met Huub bezig ipv DGK.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
dacht dat Jaap slim was
Die kerel denkt dat Huub en Lieke hem wegstemmen op het einde
maar zal hetzelfde zijn als hij met Dennix en Nadia overblijft
Zo kun je eeuwig blijven doorgaan, Brian stemde hem gewoon de volgende stemronde weg hoor.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:46 schreef meta4 het volgende:
[..]
Als het niet voor Brian was, zat hij er al na de eerste stemronde niet meer.
Dat ie dat niet vergeet.
Dat zeg ik... dan is het spel vrijwel over, doe maar want zo is er ook geen fuck meer aanquote:Op zondag 8 juli 2007 23:44 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk zou Huub er nu uit moeten gaan, dan is die hele Gouden Kooi binnen no time van de aard bodem verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |