Ze doet alsof ie d'r wilquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Nadia: Dimitri blijft vanavond.... Dimitri wil wel maar het mag niet...
Ik vind die alcoholrestrictie zo ontzettend kinderachtig. Juist als ze een slok op hebben wordt het gezellig voor de streamers.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze lijkt me ook op het randje, direct gaat ze heftige terror uitoefenen![]()
maar waar slaat dit ingodsnaam op???quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Om ons te vervelenGodsamme, dat wordt er niet leuker op
Op zijn verjaardag van de week werd het heel laat, hij kwam toen op de rand van haar bed zitten om afscheid te nemen. Toen kreeg ik de indruk dat hijzelf juist graag was blijven slapen (maar al verwachtte dat dat toch niet zou mogen).quote:
Ik moet zo lachen om jou, die haat naar nixquote:Op zondag 8 juli 2007 22:59 schreef akveor het volgende:
Nadia: Dimitri blijft vanavond.... Dimitri wil wel maar het mag niet...
nix hou je rotbek.
Omdat ze willen dat Nadarexia afvaltquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef SHE het volgende:
Hoezo hebben ze een drank limiet???
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
maar waar slaat dit ingodsnaam op???
Wat is dit voor nep miljonairs gedoe? het lijkt wel een soort opvang voor volwassenen daar.
Wat mogen ze eigenlijk nog wel??
Je vergeet het appeltaart bakken.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...
Het zou mij verbazen.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Op zijn verjaardag van de week werd het heel laat, hij kwam toen op de rand van haar bed zitten om afscheid te nemen. Toen kreeg ik de indruk dat hijzelf juist graag was blijven slapen (maar al verwachtte dat dat toch niet zou mogen).
`quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat is dit voor nep miljonairs gedoe? het lijkt wel een soort opvang voor volwassenen daar.
Nou ze mogen bloemschikken, sokken breien, ze mogen zelfs naar de wc.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Morgen een cursus ballroom dansenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze mogen best veel hoor... ze hebben bijv. afgelopen donderdag een bloemschik cursus gehad.... ze spelen twister en triviant...
Pm me eensquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef crimescene het volgende:
[..]
Even van limewire afgeplukt, daar staat hij wel op
ja, ik zit met verbazing te luisteren.... want in het nix is bij werkelijk niemand geliefd.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
nix heeft vernomen: Dat hij het goed doet.
Hij moet een anti Huub site oprichten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |