De kabouters ruimen nu de muziekspullen op.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef wolferl het volgende:
Waarom moeten ze naar beneden?
Gaat Natasia aankondigen dat ze oprot?
Wat je niet ziet is er niet.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand heeft zijn vingers verbrand, weet niet wie, zit constant zo'n grote zwarte balk voor
Staat wel op You Tube.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef Sev het volgende:
Welcome to the Cage van R-Cane en Nowlive.. Is nog niet uit trouwens
Truequote:
Lieke heeft nog geluk. Heb je het ding van Natasia wel gezienquote:Op zondag 8 juli 2007 22:47 schreef pullup het volgende:
Hebben ze Lieke nu alweer in zo' n sexloos broekdingesgeval gepropt![]()
Bedankt. ook al is hij nog niet uit, heb hem wel gevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:45 schreef Sev het volgende:
Welcome to the Cage van R-Cane en Nowlive.. Is nog niet uit trouwens
jawel maar daar was toch niets meer aan te verpestenquote:
Ik bedoel maar dat Lieke nog geluk heeft. Overigens, vanmiddag op de rug gezien kon ze zo voor Amanda doorgaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
jawel maar daar was toch niets meer aan te verpesten![]()
Ze gaat binnenkort naar huis, dus eet ze er hier nog even lekker van. Volgens zus Joan zijn alle centjes op.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:49 schreef Dark het volgende:
Mamatasia doet de leftovers van Nadia op haar eigen bord.
Als Natasia vertrekt, ben ik benieuwd hoeveel vuilniszakken vol ze zal meenemen. Je kunt er zeker van zijn dat er geen make-up meer in de villa achterblijft .......quote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze gaat binnenkort naar huis, dus eet ze er hier nog even lekker van. Volgens zus Joan zijn alle centjes op.
ja, wel verstandig dat ze dat gevraagd hebben aan iemand die altijd zijn handen in zijn zakken houdt.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef Disana het volgende:
Er zouden heel veel mensen op Dennis afgekomen zijn die er geld voor over hadden als hij Huub op zijn bek zou slaan. Zal over het PC Hooft uitje gaan.
Ik krijg nu toch spijt dat ik niet even ben gaan kijken hoe het werkelijk wasquote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:
Weer stoere verhalen van Dennix tegen Dimitri over het uitje naar de P.C.
Iemand dacht dat hij Huub was en wilde hem aanvallen.![]()
Dat weet ik wel zeker. Zelfs het toiletpapier is niet veilig.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Natasia vertrekt, ben ik benieuwd hoeveel vuilniszakken vol ze zal meenemen. Je kunt er zeker van zijn dat er geen make-up meer in de villa achterblijft .......
Snigger... shoot from the hip zekerquote:Op zondag 8 juli 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, wel verstandig dat ze dat gevraagd hebben aan iemand die altijd zijn handen in zijn zakken houdt.![]()
bij dennis zijn dat zeker te weten blanks...quote:
Wel als Nadia zijn handje zou willen vasthouden jaquote:Op zondag 8 juli 2007 22:57 schreef De_Moester het volgende:
[..]
bij dennis zijn dat zeker te weten blanks...![]()
Ze lijkt me ook op het randje, direct gaat ze heftige terror uitoefenenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nada mag haar drankje niet drinken
Even van limewire afgeplukt, daar staat hij wel opquote:Op zondag 8 juli 2007 22:53 schreef Sev het volgende:
[..]
Ja, heb de video op m'n pc.. Maar ik moet 'm mp3 hebben
Om ons te vervelenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef SHE het volgende:
Hoezo hebben ze een drank limiet???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |