Hier ook. FANTASTICHE wedstrijd. Zeker ook voor de neutrale toeschouwer. Zoals Federer zei: een mooie dag voor het tennis.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Mindlight het volgende:
*nog steeds nageniet*
Ja, fantastisch inderdaad. Een van de beste partijen die ik ooit heb gezien. En ik was het meest blij met het feit dat die blessure van Nadal niet de spanning wegnam.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier ook. FANTASTICHE wedstrijd. Zeker ook voor de neutrale toeschouwer. Zoals Federer zei: een mooie dag voor het tennis.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Cool punt van Jankovic en de break terug
Volgens mij is het een stelletjequote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en ze lachen zich weer rot met z'n tweetjes
.
bron: BBC websitequote:It was no more than they deserved, Federer winning by far the toughest match of his five-year reign.
"Each one is special but to play a champion like Rafa, it means a lot and equalling Bjorn's record as well..." a tearful Federer told BBC Sport.
"He's a fantastic player and he's going to be around so much longer so I'm happy with every one I get before he takes them all!
"It was such a close match. I told him at the net that he deserved it as well. I'm the lucky one today."
Waarom zou Federer daar niet staanquote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef ABBAfan het volgende:
Wie van de twee staat nu op nr. 1 van de ATP lijst?
Hij heeft een boel punten gekregen, maar dichterbij lijkt me hoogst onwaarschijnlijk als de nummer 1 gewonnen heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef ABBAfan het volgende:
Maar Nadal is toch wel dichterbij gekomen, qua punten dan.
Ook niet. Blijft precies hetzelfde.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef ABBAfan het volgende:
Als je maar genoten hebtquote:
Sinds wanneer bedoel je? Het is dezelfde finale als vorig jaar dus er verandert niet veel vergeleken met 2 weken terug?quote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef ABBAfan het volgende:
Vorig jaar had Federer ook gewonnnen en Nadal verloren. Ze hebben dit jaar dus hetzelfde gepresteerd. Dus allebei geen punten erbij of eraf.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:54 schreef ABBAfan het volgende:
Anyway, het was een gedenkwaardige zondag.
Nu ben je wel een dom blondjequote:
Oh, dat zal wezen, hij ziet er desondanks altijd appetijtelijk uit.quote:
We praten hier over tennisquote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef ABBAfan het volgende:
Hij had toch wel even een kam door zijn haren kunnen halen![]()
Ik vind hem niet geweldig tot nu toe... Jelena maakt de puntenquote:Op zondag 8 juli 2007 19:59 schreef erkel het volgende:
Geweldig hoe Jamie staat te spelen.
Er wordt daar wel met scherp geschotenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat staat Jankovic weer fantastisch te spelen
Vind hem toch uitstekend volleren aan het netquote:Op zondag 8 juli 2007 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem niet geweldig tot nu toe... Jelena maakt de punten
quote:Op zondag 8 juli 2007 20:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Vind hem toch uitstekend volleren aan het net
Ja daarom kreeg ie 2 BP in de laatste setquote:Op zondag 8 juli 2007 20:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Fed had hem gewoon in zijn zak op het laatste
Alsof hij er gewoon op wachte![]()
Maar hij maakte wel veel fouten van te voren
duh, er staat een Brit in de finale... en wie houdt er nou niet van Jankovicquote:
Ja ok maar ik bedoelde de 2 samenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:11 schreef TheVulture het volgende:
duh, er staat een Brit in de finale... en wie houdt er nou niet van Jankovic![]()
dat zeiden ze niet het was: "Oh they look like they love every minute of it..." klein verschilletjequote:Op zondag 8 juli 2007 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ok maar ik bedoelde de 2 samen. "Oh they look just lovely every minute
"
Damnquote:Op zondag 8 juli 2007 20:14 schreef TheVulture het volgende:
dat zeiden ze niet het was: "Oh they look like they love every minute of it..." klein verschilletje
Het is topsport dus waarom niet, ingehouden tennissen is zo kut... ik sla ook altijd vol als ik mix...quote:Op zondag 8 juli 2007 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik moet wel een beetje wennen aan het feit dat de man vol op het lichaam opslaat tov de vrouw![]()
Op het hoogste niveau mag dat. Je mag dan van de vrouw verwachten dat ze met zulke ballen om kan gaan. Op lagere niveaus is het beetje 'not done' inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik moet wel een beetje wennen aan het feit dat de man vol op het lichaam opslaat tov de vrouw![]()
Na dat punt had hij in zijn zak ja.quote:Op zondag 8 juli 2007 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja daarom kreeg ie 2 BP in de laatste set![]()
Als je op de vrouw mag serveren mag dat al helemaal. Ik vind ze ook veruit de zwakste van het stel. Bjorkman slaat mooie ballenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:28 schreef erkel het volgende:
Molik wordt wel erg bewust gezocht(zoals die BBC-verslaggever net zegt)
Bjorkman gun ik het wel, maar ik zie liever Jelena winnenquote:Op zondag 8 juli 2007 20:32 schreef mitt het volgende:
Hup Bjorkman/Molik.
dat andere duo is te geliefd hier
Wat gebeurde er nou netquote:Op zondag 8 juli 2007 20:35 schreef mitt het volgende:
5-1, prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |