Hier ook. FANTASTICHE wedstrijd. Zeker ook voor de neutrale toeschouwer. Zoals Federer zei: een mooie dag voor het tennis.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef Mindlight het volgende:
*nog steeds nageniet*
Ja, fantastisch inderdaad. Een van de beste partijen die ik ooit heb gezien. En ik was het meest blij met het feit dat die blessure van Nadal niet de spanning wegnam.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier ook. FANTASTICHE wedstrijd. Zeker ook voor de neutrale toeschouwer. Zoals Federer zei: een mooie dag voor het tennis.
quote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Cool punt van Jankovic en de break terug
Volgens mij is het een stelletjequote:Op zondag 8 juli 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en ze lachen zich weer rot met z'n tweetjes
.
bron: BBC websitequote:It was no more than they deserved, Federer winning by far the toughest match of his five-year reign.
"Each one is special but to play a champion like Rafa, it means a lot and equalling Bjorn's record as well..." a tearful Federer told BBC Sport.
"He's a fantastic player and he's going to be around so much longer so I'm happy with every one I get before he takes them all!
"It was such a close match. I told him at the net that he deserved it as well. I'm the lucky one today."
Waarom zou Federer daar niet staanquote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef ABBAfan het volgende:
Wie van de twee staat nu op nr. 1 van de ATP lijst?
Hij heeft een boel punten gekregen, maar dichterbij lijkt me hoogst onwaarschijnlijk als de nummer 1 gewonnen heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef ABBAfan het volgende:
Maar Nadal is toch wel dichterbij gekomen, qua punten dan.
Ook niet. Blijft precies hetzelfde.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:52 schreef ABBAfan het volgende:
Maar Nadal is toch wel dichterbij gekomen, qua punten dan.
Als je maar genoten hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |