quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef tong80 het volgende:
OP/Live Earth
[afbeelding]
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/concertclimate_blurb.gif]afbeelding][/url]
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_new_york_off.gif]afbeelding][/url]
AFI Akon Alicia Keys Bon Jovi Dave Matthews Band Fall Out Boy John Mayer KT Tunstall Kanye West Keith Urban Kelly Clarkson Ludacris Melissa Etheridge Roger Waters Smashing Pumpkins Taking Back Sunday The Police
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_london_off.gif]afbeelding][/url]
Beastie Boys
Black Eyed Peas
Bloc Party
Corinne Bailey Rae
Damien Rice
David Gray
Duran Duran
Foo Fighters
Genesis
James Blunt
John Legend
Kasabian
Keane
Madonna
Metallica
Paolo Nutini
Pussycat Dolls
Razorlight
Red Hot Chili Peppers
Snow Patrol
Spinal Tap
Terra Naomi
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_johannesburg_off.gif]afbeelding][/url]
Angelique Kidjo
Baaba Maal
Danny K
Joss Stone
The Parlotones
The Soweto Gospel Choir
UB40
Vusi Mahlasela
Zola
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_rio_off.gif]afbeelding][/url]
Jorge Ben
Jor Jota Quest
Macy Gray
MarceloD2
MV
Bill O Rappa
Pharrell Williams
Vanessa Da Matta
Xuxa
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_shanghai_off.gif]afbeelding][/url]
Anthony Wong Eason Chan Evonne Hsu Huang Xiao Ming Joey Yung
Sarah Brightman
Soler Winnie Hsin
12 Girls Band
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_tokyo_off.gif]afbeelding][/url]
AI Ai Otsuka
Ayaka
Cocco
Genki Rockets
Kumi Koda
Linkin Park
Michael Nyman
Rihanna
Rip Slyme Rize
Yellow Magic Orchestra
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_sydney_off.gif]afbeelding][/url]
Blue King Brown
Crowded House
Eskimo Joe
Ghostwriters
Jack Johnson
John Butler Trio
Missy Higgins
Paul Kelly
Sneaky Sound System
Toni Collette & The Finish
Wolfmother
[[url=http://www.liveearth.org/wp-content/themes/liveearth_revise/images/nav/nav_hamburg_off.gif]afbeelding][/url]
Chris Cornell
Enrique Iglesias
Jan Delay
Katie Melua
Lotto King
Karl Mana
Mando Diao
Michael Mittermeier
Reamonn Roger Cicero
Sasha
Shakira
Silbermond
Snoop Dogg
[..]
[[url=http://www.liveearthalert.nl/static/images/header_cmd_1.jpg]afbeelding][/url]
In Nederland haakt Amsterdam aan met Live Earth Alert: op 07/07/07 kun je Live Earth Alert live beleven in Cultuurpark Westergasfabriek.
De Engelse BBC pakt natuurlijk ook groots uit op haar website en TV:
[..]
BBC Reporters\' log: Live Earth concerts
Cities get ready for Live Earth
BBC In pictures: Live Earth concerts
Nederland 3:
[..]
3FM is er ook de hele dag bij.
Kijk/luistermogelijkheden via internet:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige delen:
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #1
07-07-07 Live Earth - For A Climate in Crisis #2
Wiki OP
Om het overzichtelijk te houden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef Toad het volgende:
Er is een zender bijgekomen. Op Nederland 2 NOVA, live vanaf Live Earth Alert.
OMG!!! Rustig aan!!! Ben er!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
SUSIE!!!!!!!!!! FOO FIGHTERS!!!!!!
Ja ik typte te langzaamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:17 schreef Susie het volgende:
Hoezo...? Begint toch?
Ach, ik houd het bij de streams, BBC en Ned 3...wel genoeg toch?quote:
Wat een verademingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:18 schreef Susie het volgende:
Klinkt super dit!
nee niets aanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Haunter het volgende:
Niemand die Cornell kijkt?
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=dea2e045-71cf-4844-b4c6-667c2c83bb74quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Waar kan jhe FOo Fighters kijken op interslet?
Wie dat??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Haunter het volgende:
engeland, londenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
welk land is foo fighters?
UKquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Uit welk paasei ben jij gekropen??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is ook nog best wel lichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Hapertje het volgende:
Op 3 is het nog steeds erg licht bij Giel... daar klopt iets niet!
Meld zich! Net even Foo Fighters geluisterd maar dat is toch iets te ehmm, enthousiast voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Haunter het volgende:
Ook in Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Haunter het volgende:
Wide Awake acoustisch nu(Chris)
Echt een prachtige versie
Groot scherm zettenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Is zuidafrika ook ergens op tv te zien??
Ben opzich wel benieuwd naar Joss, maar geen zin in streampjes op formaatje luciferdoos..
Op de plaatselijke Afrikaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Is zuidafrika ook ergens op tv te zien??
Men, heb jij de Grungetijd gemist ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef P_B het volgende:
[..]
Meld zich! Net even Foo Fighters geluisterd maar dat is toch iets te ehmm, enthousiast voor mij.
Volgens mij loop ik wel een beetje achter qua muziek want ook deze Chris Cornell komt als verrassing. Klinkt trouwens ook erg lekker!
Wordt morgen een hoop cd's "uitproberen".
Hier doet ie 't gewoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Hapertje het volgende:
De streams hebben geen geluid meer en haperen!
inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Elusive het volgende:
waar is bono nou met z'n jambek, had U2 toch wel verwacht op zo'n concert.
misschien als surprise act ofzo
Wel wat minder dan normaal (druk aan het touren hé), maar zeker niet slechtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef N.icka het volgende:
He verdomme , Cornell je zingt als een zak hooi
Misschien Prince als surprise act via video??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Elusive het volgende:
waar is bono nou met z'n jambek, had U2 toch wel verwacht op zo'n concert.
misschien als surprise act ofzo
Tong, je bent in de war. KT Tunstall is nu op Ned 3. Foo Fighters op de BBC.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Heel het optreden van de Foo Fighters op Ned-3 Klasse
Lijkt wel op een Idols optreden van iemand die BHS zingt.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef N.icka het volgende:
Het is futloosquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wel wat minder dan normaal (druk aan het touren hé), maar zeker niet slecht![]()
Dat is begonnen toen hij bij Audioslave ging zingen. En zo te horen is het niet meer goed gekomen sindsdien.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Toad het volgende:
Pharell straks in Brazilie, Madonna straks in Londen en Joss Stone in Zuid Afrika...
Oepsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Tong, je bent in de war. KT Tunstall is nu op Ned 3. Foo Fighters op de BBC.
Oh, ongetwijfeld! Welke jaartallen praten we nu trouwens? Begin jaren '90 toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Men, heb jij de Grungetijd gemist ofzo?
Eeuwig zondequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:31 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is begonnen toen hij bij Audioslave ging zingen. En zo te horen is het niet meer goed gekomen sindsdien.
T-bagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef biggetje het volgende:
zo en nu de FF!!!!
Ik vind het allemaal wel meevallen.. in Audioslave-tours was hij echt vals aan het zingen af en toe, maar het is zeker wel verbeterd (Melkweg was echt strak gezongen)quote:
Dat vroeg ik me ook af, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
"You know who?"
Euh... die Linc met FF snap ik ff niet...quote:
hihiquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Euh... die Linc met FF snap ik ff niet...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind dit best te pruimen... al blijft het hoogtepunt vandaag Snow Patrol. Al zal het uiteindelijke hoogtepunt dadelijk Madonna met Gogol Bordello zijn!
Ga er maar wel vanuit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Mvnl het volgende:
ik hoop dat madonna niet weer zo'n herkauwtje van haar vorige tour doet zoals de laatste keer op Live-aid...
O en als ze afsluit met Hung Up aub niet zo'n anticlimax als tijdens de tour... 300 keer time goes by so slowly door het publiek laten zingen en dan zelf niets meer doen![]()
Ah, ja jeetje, daar let ik toch niet op!quote:
Een zigeunerbandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Mvnl het volgende:
[..]
wie?
gaat ze weer leuk doen met een negerin?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, z'n haar avater
(met je Linc
)
Ik vond de tig keer time goes by... niet zo erg hoor, maar dan wel als opbouw naar een laatste knallend refrein.. nu was t net zo'n anticlimax als een fadeout aan het einde van een nummerquote:
Yupp, hier nog eentje! Ben erbij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef broer het volgende:
Sterk optreden, hoor! Dit gaat op mijn lijstje van 'ooit nog eens zien'.
quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Hapertje het volgende:
Madonna wil het donker hebben... dus de Foos krijgen ruim de tijd zo te zien
Warren Beatie ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:40 schreef Mvnl het volgende:
[..]
als Madonna dadelijk haar nek breekt weet ik bij wie ik moet wezen!!!
Echt goede sfeer daar!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:40 schreef alors het volgende:
Al die dansende mensen in Brazilië! ziet er echt gaaf uit
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef broer het volgende:
Hoeveel Madonna-fans zouden er nu vooraan geschokt staan te huilen, denken jullie?
als je nou zapt heb je een geweldige sluiter gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Elusive het volgende:
wat een afknapper, madonna als concert sluiter
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef broer het volgende:
Hoeveel Madonna-fans zouden er nu vooraan geschokt staan te huilen, denken jullie?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.
Je onderschat ze.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Hapertje het volgende:
Madonna-fans houden van de meest uiteenlopende artiesten... je zal verrast zijn!
Nee nee, ze gaat echt zingen... Dus haal je oordoppen maar te voorschijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef N.icka het volgende:
De band van Madonna brak , nu kan ze niet playbacken
Maar staat de microfoon dan ook aan??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef Hapertje het volgende:
Ze zingt altijd echt!
duran duranquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Haunter het volgende:
Hoogtepunten van vandaag vond ik Foo Fighters, Metallica en John Frusciante (de rest van de Peppers waren niet in goede doen)
jep.. maar weinig mensen zetten een cdtje van ze op om een goed gesprek te voeren dus dat scheelt..quote:
Je zit een afdeling of wat verkeerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:50 schreef N.icka het volgende:
Madonna is gewoon een oud anorectisch wijf , kan ze niet eens ophouden en dr kinderen gaan opvoeden ofzo?
Die meest rechter ziet er wel lekker uit, die heeft de langste benenquote:
Ze zingt altijd live. De geluidstechnici voegen wel wat echo toe. Maar goed, dat doen ze bij Beyonce ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef N.icka het volgende:
De band van Madonna brak , nu kan ze niet playbacken
In Amerika of met Amerikanen is het in de regel not done om over je politieke voorkeur te spreken, ik denk dat het daardoor komt.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zingt altijd live. De geluidstechnici voegen wel wat echo toe. Maar goed, dat doen ze bij Beyonce ook.
Naar opnames van andere landen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag: waar kijken die mensen in het stadion nou naar tijdens de interviews/filmpjes en meuk? Of lopen we inmiddels gewoon uren achter op het livegebeuren?
Nergens volgens mij. Op de streams zie je vaak mensen doelloos staan te wachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Mvnl het volgende:
Wat ik me nu afvraag: waar kijken die mensen in het stadion nou naar tijdens de interviews/filmpjes en meuk? Of lopen we inmiddels gewoon uren achter op het livegebeuren?
Voor een 27-jarige klink je meer als een 13-jarige.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Elusive het volgende:
ik ben voor global-warming, pleur eens op met die beren
domme filmpjes tussen doorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een 27-jarige klink je meer als een 13-jarige.![]()
=Edith Bowmanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef Mvnl het volgende:
BBCvrouwtje wat ooit MTV/Live&Kicking(?) deed
Edith Bowman, deed MTV UK.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef Mvnl het volgende:
BBCvrouwtje wat ooit MTV/Live&Kicking(?) deed
Ik wacht toch nog even op Madonna, ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Joss Stone net begonnen op de Zuid-Afrika stream
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Mvnl het volgende:
Zo, en het hele opgang brengen van t publiek door de FF is teniet gedaan..
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tony Blair had daar moeten staan, deze kerel is saai, wie het ook is.
Yup,quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef Felixa het volgende:
Op de streams van Hamburg en Londen staat dat na Yusuf en Madonna een "full concert" komt.
Zullen ze dan hun eigen concerten van vandaag herhalen??
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef s0k het volgende:
Willen ze nou het publiek opwarmen voor madonna door een nog ouder fossiel ervoor te zetten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef broer het volgende:
Zeg, als deze toespraak nog langer doorgaat, ga ik zelfs naar Madonna verlangen.
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Felixa het volgende:
Luistert er nog wel iemand naar die man??
Hij is acteur en kan veel teksten uit zijn hoofd leren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat hij dit mag doen?
één van engelands beste acteurs... (ze konden niemand vinden die het meende?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat hij dit mag doen?
acteur ook gewoonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is acteur en kan veel teksten uit zijn hoofd leren.
Ja, sorry, maar het gaat ergens over vandaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef broer het volgende:
Zeg, als deze toespraak nog langer doorgaat, ga ik zelfs naar Madonna verlangen.
Hij was de butler in die film die gister op canvas speelde met Eddy Murphy als huizenverkoper. Dat je het weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Felixa het volgende:
Luistert er nog wel iemand naar die man??
en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
O, vandaar ..quote:
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!
Het nummer was weken geleden gratis te downloaden op de liveearth-site, wordt verder niks, wees niet bang..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef henkde_j het volgende:
laat dit alsjeblieft geen hit worden!
Shakiraquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!
Geproduceerd door Pharrell Williams.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Felixa het volgende:
Beetje hoog EO-gehalte dit lied.
Welnee. Dat zijn allemaal leugens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Brahimov het volgende:
Ja, sorry, maar het gaat ergens over vandaag
Niet de afsluiter, maar als het goed is begint Pharrell straks in Rio (niet 100% zeker van!).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef s0k het volgende:
wie zijn de andere 'klappers' op het einde in de andere steden?
zo'n nummer hoort wel bij zo'n dag, vind het wel primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Aoristus het volgende:
ik vind dit best gay eigenlijk
kwam niet voer in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
"Motherfuckers". Ik zei het toch.
wtf? wanneer en waar is zij dan geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alicia Keys wel erg lekker zeg. (zap soms even naar NL3)
BBc meteen in de stressquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Hapertje het volgende:
Hahahaha...... Madonna in jurk MET gitaar! En de MOTHERFUCKERS is er weer!
Men, dat is ook zo...ik ben nog van het getoupeerde haar, kruisjes in oren enzo....Haha!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef Hapertje het volgende:
Dat doet ze al 6 jaar, Susie. Wel met je tijd meegaan!
Stel je niet niet aan, je bent jonger dan mijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Men, dat is ook zo...ik ben nog van het getoupeerde haar, kruisjes in oren enzo....Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |