T-bagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef biggetje het volgende:
zo en nu de FF!!!!
Ik vind het allemaal wel meevallen.. in Audioslave-tours was hij echt vals aan het zingen af en toe, maar het is zeker wel verbeterd (Melkweg was echt strak gezongen)quote:
Dat vroeg ik me ook af, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:33 schreef Wickedangel het volgende:
"You know who?"
Euh... die Linc met FF snap ik ff niet...quote:
hihiquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Susie het volgende:
[..]
Euh... die Linc met FF snap ik ff niet...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind dit best te pruimen... al blijft het hoogtepunt vandaag Snow Patrol. Al zal het uiteindelijke hoogtepunt dadelijk Madonna met Gogol Bordello zijn!
Ga er maar wel vanuit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef Mvnl het volgende:
ik hoop dat madonna niet weer zo'n herkauwtje van haar vorige tour doet zoals de laatste keer op Live-aid...
O en als ze afsluit met Hung Up aub niet zo'n anticlimax als tijdens de tour... 300 keer time goes by so slowly door het publiek laten zingen en dan zelf niets meer doen![]()
Ah, ja jeetje, daar let ik toch niet op!quote:
Een zigeunerbandquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef Mvnl het volgende:
[..]
wie?
gaat ze weer leuk doen met een negerin?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, z'n haar avater
(met je Linc
)
Ik vond de tig keer time goes by... niet zo erg hoor, maar dan wel als opbouw naar een laatste knallend refrein.. nu was t net zo'n anticlimax als een fadeout aan het einde van een nummerquote:
Yupp, hier nog eentje! Ben erbij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef broer het volgende:
Sterk optreden, hoor! Dit gaat op mijn lijstje van 'ooit nog eens zien'.
quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:39 schreef Hapertje het volgende:
Madonna wil het donker hebben... dus de Foos krijgen ruim de tijd zo te zien
Warren Beatie ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:40 schreef Mvnl het volgende:
[..]
als Madonna dadelijk haar nek breekt weet ik bij wie ik moet wezen!!!
Echt goede sfeer daar!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:40 schreef alors het volgende:
Al die dansende mensen in Brazilië! ziet er echt gaaf uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |