quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef broer het volgende:
Zeg, als deze toespraak nog langer doorgaat, ga ik zelfs naar Madonna verlangen.
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Felixa het volgende:
Luistert er nog wel iemand naar die man??
Hij is acteur en kan veel teksten uit zijn hoofd leren.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat hij dit mag doen?
één van engelands beste acteurs... (ze konden niemand vinden die het meende?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat maakt hem dat hij dit mag doen?
acteur ook gewoonquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is acteur en kan veel teksten uit zijn hoofd leren.
Ja, sorry, maar het gaat ergens over vandaagquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef broer het volgende:
Zeg, als deze toespraak nog langer doorgaat, ga ik zelfs naar Madonna verlangen.
Hij was de butler in die film die gister op canvas speelde met Eddy Murphy als huizenverkoper. Dat je het weet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Felixa het volgende:
Luistert er nog wel iemand naar die man??
en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
O, vandaar ..quote:
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!
Het nummer was weken geleden gratis te downloaden op de liveearth-site, wordt verder niks, wees niet bang..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef henkde_j het volgende:
laat dit alsjeblieft geen hit worden!
Shakiraquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!
Geproduceerd door Pharrell Williams.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Felixa het volgende:
Beetje hoog EO-gehalte dit lied.
Welnee. Dat zijn allemaal leugens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Brahimov het volgende:
Ja, sorry, maar het gaat ergens over vandaag
Niet de afsluiter, maar als het goed is begint Pharrell straks in Rio (niet 100% zeker van!).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef s0k het volgende:
wie zijn de andere 'klappers' op het einde in de andere steden?
zo'n nummer hoort wel bij zo'n dag, vind het wel primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Aoristus het volgende:
ik vind dit best gay eigenlijk
kwam niet voer in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
"Motherfuckers". Ik zei het toch.
wtf? wanneer en waar is zij dan geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alicia Keys wel erg lekker zeg. (zap soms even naar NL3)
BBc meteen in de stressquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Hapertje het volgende:
Hahahaha...... Madonna in jurk MET gitaar! En de MOTHERFUCKERS is er weer!
Men, dat is ook zo...ik ben nog van het getoupeerde haar, kruisjes in oren enzo....Haha!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef Hapertje het volgende:
Dat doet ze al 6 jaar, Susie. Wel met je tijd meegaan!
Stel je niet niet aan, je bent jonger dan mijquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Men, dat is ook zo...ik ben nog van het getoupeerde haar, kruisjes in oren enzo....Haha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |