en ziet er goed uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Hapertje het volgende:
KLINKT GOED!
O, vandaar ..quote:
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Net twee regels gezongen, kalm aan Hapertje!
Het nummer was weken geleden gratis te downloaden op de liveearth-site, wordt verder niks, wees niet bang..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef henkde_j het volgende:
laat dit alsjeblieft geen hit worden!
Shakiraquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:04 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Beter dan Shakira, Dolls en al die andere shit!
Geproduceerd door Pharrell Williams.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef Felixa het volgende:
Beetje hoog EO-gehalte dit lied.
Welnee. Dat zijn allemaal leugens.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Brahimov het volgende:
Ja, sorry, maar het gaat ergens over vandaag
Niet de afsluiter, maar als het goed is begint Pharrell straks in Rio (niet 100% zeker van!).quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef s0k het volgende:
wie zijn de andere 'klappers' op het einde in de andere steden?
zo'n nummer hoort wel bij zo'n dag, vind het wel primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:06 schreef Aoristus het volgende:
ik vind dit best gay eigenlijk
kwam niet voer in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
"Motherfuckers". Ik zei het toch.
wtf? wanneer en waar is zij dan geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Alicia Keys wel erg lekker zeg. (zap soms even naar NL3)
BBc meteen in de stressquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Hapertje het volgende:
Hahahaha...... Madonna in jurk MET gitaar! En de MOTHERFUCKERS is er weer!
Men, dat is ook zo...ik ben nog van het getoupeerde haar, kruisjes in oren enzo....Haha!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:09 schreef Hapertje het volgende:
Dat doet ze al 6 jaar, Susie. Wel met je tijd meegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |