quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef broer het volgende:
Hoeveel Madonna-fans zouden er nu vooraan geschokt staan te huilen, denken jullie?
als je nou zapt heb je een geweldige sluiter gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:44 schreef Elusive het volgende:
wat een afknapper, madonna als concert sluiter
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:43 schreef broer het volgende:
Hoeveel Madonna-fans zouden er nu vooraan geschokt staan te huilen, denken jullie?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.
Je onderschat ze.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Met een beetje mazzel verbranden ze al hun Madonna-platen en zijn ze voortaan Grohl-groupies.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:45 schreef Hapertje het volgende:
Madonna-fans houden van de meest uiteenlopende artiesten... je zal verrast zijn!
Nee nee, ze gaat echt zingen... Dus haal je oordoppen maar te voorschijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef N.icka het volgende:
De band van Madonna brak , nu kan ze niet playbacken
Maar staat de microfoon dan ook aan??quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:48 schreef Hapertje het volgende:
Ze zingt altijd echt!
duran duranquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:49 schreef Haunter het volgende:
Hoogtepunten van vandaag vond ik Foo Fighters, Metallica en John Frusciante (de rest van de Peppers waren niet in goede doen)
jep.. maar weinig mensen zetten een cdtje van ze op om een goed gesprek te voeren dus dat scheelt..quote:
Je zit een afdeling of wat verkeerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:50 schreef N.icka het volgende:
Madonna is gewoon een oud anorectisch wijf , kan ze niet eens ophouden en dr kinderen gaan opvoeden ofzo?
Die meest rechter ziet er wel lekker uit, die heeft de langste benenquote:
Ze zingt altijd live. De geluidstechnici voegen wel wat echo toe. Maar goed, dat doen ze bij Beyonce ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef N.icka het volgende:
De band van Madonna brak , nu kan ze niet playbacken
In Amerika of met Amerikanen is het in de regel not done om over je politieke voorkeur te spreken, ik denk dat het daardoor komt.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zingt altijd live. De geluidstechnici voegen wel wat echo toe. Maar goed, dat doen ze bij Beyonce ook.
Naar opnames van andere landen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag: waar kijken die mensen in het stadion nou naar tijdens de interviews/filmpjes en meuk? Of lopen we inmiddels gewoon uren achter op het livegebeuren?
Nergens volgens mij. Op de streams zie je vaak mensen doelloos staan te wachten.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Mvnl het volgende:
Wat ik me nu afvraag: waar kijken die mensen in het stadion nou naar tijdens de interviews/filmpjes en meuk? Of lopen we inmiddels gewoon uren achter op het livegebeuren?
Voor een 27-jarige klink je meer als een 13-jarige.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Elusive het volgende:
ik ben voor global-warming, pleur eens op met die beren
domme filmpjes tussen doorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Voor een 27-jarige klink je meer als een 13-jarige.![]()
=Edith Bowmanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef Mvnl het volgende:
BBCvrouwtje wat ooit MTV/Live&Kicking(?) deed
Edith Bowman, deed MTV UK.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:55 schreef Mvnl het volgende:
BBCvrouwtje wat ooit MTV/Live&Kicking(?) deed
Ik wacht toch nog even op Madonna, ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
Joss Stone net begonnen op de Zuid-Afrika stream
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef Mvnl het volgende:
Zo, en het hele opgang brengen van t publiek door de FF is teniet gedaan..
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tony Blair had daar moeten staan, deze kerel is saai, wie het ook is.
Yup,quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:53 schreef Felixa het volgende:
Op de streams van Hamburg en Londen staat dat na Yusuf en Madonna een "full concert" komt.
Zullen ze dan hun eigen concerten van vandaag herhalen??
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef s0k het volgende:
Willen ze nou het publiek opwarmen voor madonna door een nog ouder fossiel ervoor te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |