Het is ook nog best wel lichtquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Hapertje het volgende:
Op 3 is het nog steeds erg licht bij Giel... daar klopt iets niet!
Meld zich! Net even Foo Fighters geluisterd maar dat is toch iets te ehmm, enthousiast voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:20 schreef Haunter het volgende:
Niemand die Cornell kijkt?
Ook in Amsterdam geweest?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:23 schreef Haunter het volgende:
Wide Awake acoustisch nu(Chris)
Echt een prachtige versie
Groot scherm zettenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Is zuidafrika ook ergens op tv te zien??
Ben opzich wel benieuwd naar Joss, maar geen zin in streampjes op formaatje luciferdoos..
Op de plaatselijke Afrikaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef Mvnl het volgende:
Is zuidafrika ook ergens op tv te zien??
Men, heb jij de Grungetijd gemist ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:25 schreef P_B het volgende:
[..]
Meld zich! Net even Foo Fighters geluisterd maar dat is toch iets te ehmm, enthousiast voor mij.
Volgens mij loop ik wel een beetje achter qua muziek want ook deze Chris Cornell komt als verrassing. Klinkt trouwens ook erg lekker!
Wordt morgen een hoop cd's "uitproberen".
Hier doet ie 't gewoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:26 schreef Hapertje het volgende:
De streams hebben geen geluid meer en haperen!
inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:28 schreef Elusive het volgende:
waar is bono nou met z'n jambek, had U2 toch wel verwacht op zo'n concert.
misschien als surprise act ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |