quote:Live Earth is a 24-hour, 7-continent concert series taking place on 7/7/07 that will bring together more than 100 music artists and 2 billion people to trigger a global movement to solve the climate crisis.
Live Earth will reach this worldwide audience through an unprecedented global media architecture covering all media platforms - TV, radio, Internet and wireless channels.
Live Earth marks the beginning of a multi-year campaign led by the Alliance for Climate Protection, The Climate Group and other international organizations to drive individuals, corporations and governments to take action to solve global warming. Former U.S. Vice President Al Gore is the Chair of the Alliance and Partner of Live Earth.
Live Earth was founded by Kevin Wall, the Worldwide Executive Producer of Live 8, an event that brought together one of the largest audiences in history to combat poverty. Wall formed a partnership with Al Gore and the Alliance for Climate Protection to ensure that Live Earth inspires behavioral changes long after 7/7/07.
Live Earth will stage official concerts at Giants Stadium in New York; Wembley Stadium in London; Aussie Stadium in Sydney; Copacabana Beach in Rio de Janeiro; the Coca-Cola Dome in Johannesburg; Makuhari Messe in Tokyo; the Oriental Pearl Tower in Shanghai; and HSH Nordbank Arena in Hamburg.
BBC Reporters' log: Live Earth concertsquote:BBC TV: 2.00pm - 5.00am, 7-8 July (Nederlandse tijd!)
You'll be able to see the London concert and highlights from around the world on BBC ONE and BBC TWO.
3FM is er ook de hele dag bij.quote:Zaterdag 07 juli 2007
09:00 - 10:00
Genre: Muziek, Nieuws/actualiteiten
Omroep: BNN, NOS
--------------------------------------------------------------------------------
Verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Én vanuit Live Earth Alert! in Amsterdam. Live Earth is een initiatief van Al Gore, voormalig vice-president van de VS en maker van de Oscarwinnende klimaatdocumentaire An inconvenient truth, en Kevin Wall, producent van onder andere Live8. Meer dan 120 landen zenden deze concertmarathon uit. De lijst van deelnemende artiesten bestaat voorlopig uit onder anderen: Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kanye West, Keane, Kelly Clarkson, KT Tunstall, Lenny Kravitz, Ludacriss, Madonna, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crow, Smashing Pumpkins, Snoop Dog, Snow Patrol en The Police. De concertsteden zijn New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Alle optredens worden klimaatneutraal geproduceerd. Amsterdam haakt aan met een gratis publieksevenement: Live Earth Alert in Cultuurpark Westergasfabriek. Naast de wereldwijde Live Earth concerten, zijn er optredens van Ali B. en Fedde Le Grand, stand-up comedians, klimaatdebatten met ministers, BN'ers en publiek, acts en stands. Verslag vanuit New York: Filemon Wesselink. Verslag vanuit Londen: Brecht van Hulten. Verslag vanuit Johannesburg: Floortje Dessing. Presentatie: Sophie Hilbrand, Froukje Jansen en Giel Beelen.
quote:TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/
RADIO:
3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Kopieer je de OP ff uit de wiki?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:15 schreef Brahimov het volgende:
en verder
ik luister graag naar haar CD zo af en toe .. maar ze hoort niet in een stadion thuis vind ik nu zoquote:
Moet ik die kennenquote:
Die zijn zooooo goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik die kennen? Oud zeker
?
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden sprekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
?
Dat is echt oudquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden spreken
En Frans van Dusschoten nog leefdequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden spreken
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En toen versterkers nog tot 11 gingen.
1984, toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Libris het volgende:
Kijk hier: http://www.imdb.com/title/tt0088258/
Inclusief druids?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooie teksten.
Zouden ze hun rekwisieten weer tevoorschijn halen voor Stonehenge?
![]()
Spinal Tap niet kennen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
?
Die kon toen ook nog spreken inderdaadquote:
hij zit onder de tato's .. ik denk dat hij weinig om 'mooi' geeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef N.icka het volgende:
Wrom hebben die kerels altijd zo'n stomme sik???? Net alsof dat mooi is![]()
Hij heeft net een bejaarde met een schaamhaartoupet gebeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef N.icka het volgende:
Wrom hebben die kerels altijd zo'n stomme sik???? Net alsof dat mooi is![]()
was inderdaad tijdens het FMT .. "good evening Wimbeldon"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Een stukje fake-docu filmgeschiedenis in de vorm van een fragment voor al jullie Spinal Tap-maagden:
http://www.youtube.com/watch?v=AhVWJgIzftE
Ben benieuwd hoe het straks gaat, laatste keer dat ze live optraden was toch tijdens het Freddie Mercury tribute? Toen was de film al wel een paar jaar uit maar lag het nog verser in het geheugen dan bij al het grut dat nu bij Live Earth aanwezig is.
Kom maar binnen, zandman.
Nee Jimiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Felixa het volgende:
Speelde Kirk nou een stukje Sweet Sweet van the Pumpkins vóór Nothing Else matters??
En de lijm zat aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft net een bejaarde met een schaamhaartoupet gebeft
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Felixa het volgende:
Speelde Kirk nou een stukje Sweet Sweet van the Pumpkins vóór Nothing Else matters??
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vind mijn ondertitel ook wel een mooie ST quote
Amerika logt massaal in!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef IedeK. het volgende:
Streams beginnen behoorlijk te bufferen.
Beetje vreemd inderdaad, maar gelukkig zijn er streamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Metallica op de stream wel lekker wild nu. Zouden er scheldwoorden in worden gebruikt die de Beeb niet tolereert omdat ze 't niet uitzenden?
Nog lange niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Neen, gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Madonna wordt de klapper!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, gelukkig niet
maar wel bijna Spinal Tap tijd
Yeah? He ken kiss awee de peenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Nu een hilarisch slechte Enrique Iglesias op Ned 3.... vandaag onderscheiden de echte live-artiesten zich wel van het gepeupel
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritantquote:
nergens last van heurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo'n stream die buffert vind ik irritant
wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelt crowded house 2x, zie ze op tv, en zie ze op stream next 0:40![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Buffert?? heb serieus de hele dag nog geen last gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritant
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.
Next up 20 min in NYC: KT Tunstall
En zo kunnen we vast nog uren doorgaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""
De beste tekst ooitquote:
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef Haunter het volgende:
Wat speelden ze als eerste nummer? Sad But True wel? (Dat lieten ze half op bbc als eerste zien)
jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Ben ik nou de enige die NIET op Madonna zit te wachten?
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat livequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger ook van de BBC. Waarom niet gewoon bij Metallica blijven. Ik heb destijds Live Aid opgenomen. Had je gewoon optredens van een half uur.
Wel raar. Want nu hoort eigenlijk Kenna te spelen op de NYC stream Maar ik zie het optreden van Rihanna in Tokio.quote:
Het is jammer dat ze van die zemelnummers heeftquote:
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessantquote:
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat live
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolf
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Cee het volgende:
Ik ga even zitten voor Tap!
'Ik ree op mijn fietsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessant
er kijkt serieus nog iemand ned3quote:
Nee hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
dit nummer gaat over niets
maar ik ben wel op
TV'
okayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!
hier zegt ie al dat er teveel traffic is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Susie het volgende:
Tot twee keer toe internet eruit bij mij....eerst al bij het begin en toen bij het laatste gedeelte van Enter Sandman.... Godve@$%#$%&^@@#$$^*@#%
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
Hij heeft nu wel genoeg reserve-energiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Libris het volgende:
Al Gore is dik geworden....
Ik heb 3 dingen openstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
er kijkt serieus nog iemand ned3![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Jonathan Ross: "And now over to Amsterdam, where the wonderful Mocroboy Ali B and his homies party with a big croud"
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.
'Ik weet ik doe m'n bestquote:
neen, toen had je nog Queen, Bowie, U2, het oude Wembleyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwam
Kijk de filmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar Spinal Tap.
Live8quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Elusive het volgende:
madonna was slecht op live aid, het hele zooitje was gered door de revival van pink floyd
http://www.youtube.com/watch?v=kBV8lH1Lo2g
![]()
![]()
![]()
![]()
Op mijn tv, Singapore Channel 5...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Hapertje het volgende:
Waar is Garth Brooks?
Toen zat ik nog in de kroeg en viel thuis voor de tv om 3 uur 'snachts ladderzat in slaap bij Robert Plantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwam
Je zou eigenlijk eerst de film moeten zien om het grootse van dit spektakel zo optimaal mogelijk te kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar Spinal Tap.
Hm denk niet dat het dat is....heb het vandaag al meerdere keren gehad...erg kut in ieder geval...hoop dat ze op Ned 3 nog wat herhalen ervanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hier zegt ie al dat er teveel traffic is.
ja hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Hapertje het volgende:
Elusive.... dream on! Pink Floyd sucked big time!
nouja, beter dan playbackenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Hapertje het volgende:
Enrique kan echt niet zingen hahaha
Ik dronk toen nog niet, maar ik zat wel te wachten met een microfoontje en cassettedeck op Salt 'n Peppa, toen was Push It erg hotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de kroeg en viel thuis voor de tv om 3 uur 'snachts ladderzat in slaap bij Robert Plant
Tuurlijk, daar zit de geluidinstallatie opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
er kijkt serieus nog iemand ned3![]()
Heeft wel 20.000.000 meer op zijn bankrekening dan jij hahahaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Hapertje het volgende:
Enrique kan echt niet zingen hahaha
De Engelsen zijn het meest volkse volk ter wereld waar een 1-jarige al de hele dag fuck roept, maar het mag niet op tvquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Haunter het volgende:
Raar dat Metallica maar 3 nummers speelde ipv 4en sjeee, wat zijn die Engelsen gevoelig voor wat scheldwoordjes
![]()
Ook Chris Rock's aankondiging van de Peppers werd onderbroken om vervolgens een heel betoog over zijn paar scheldwoordjes te vertellen
hoe slecht.
Als iedereen nou blijft refreshen op verschillende tijdsstippen, dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Susie het volgende:
[..]
Hm denk niet dat het dat is....heb het vandaag al meerdere keren gehad...erg kut in ieder geval...hoop dat ze op Ned 3 nog wat herhalen ervan
THIS IS SPINAL TAPquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu gaat FOK! ontploffen voor iets waar ik sinds een uur nog nooit van gehoord had. Ik voel me jong
.
Ach lul maar met je vooroordelen! Je weet niet eens waar je het over hebt! Loser!quote:
de mazzelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben er vandoor (verjaardag). Nog veel plezier vanavond
.
quote:
joh..ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef henkde_j het volgende:
WTF is dit ?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben er vandoor (verjaardag). Nog veel plezier vanavond
.
Zij is live gewoon erg goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef IedeK. het volgende:
KT Tunstall is ook tof.
Otherside of the world!
De pruiken zijn nog hetzelfde bij de meesten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Libris het volgende:
ze zijn wel wat grijzer...
ze zijn niet de enigequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Publiek snapt er niet veel van volgens mij.
Serieus ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef ed_reeb het volgende:
mmmm we hebben de aarde iets vuiler gemaakt.... onze teun is vanochtend geboren... en die gaar n hoop luiers volpoepen... maar ik beloof plechtig dat ik hem earth-conscious opvoedt!
joepie... mijn dag... teundag
kijk de film!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
een paar oude mannen met lange haren, een niet bijzondere stem en wat oneliners![]()
niet schieten
ga de film huren!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
een paar oude mannen met lange haren, een niet bijzondere stem en wat oneliners![]()
niet schieten
Ik zei je, eerst de film kijken, dan afkraken, en dan ga ik pas schieten! Nu ga je vrijuit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
niet schieten
Ik ken je niet, maar gefeliciteerd! 7-7-7, mooie datum om te onthouden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef ed_reeb het volgende:
ja echt waar
2920 gram schoon aan de haak
ik kan maar met 1 hand typen... hij ligt in de andere arm...
durf m nogniet los telaten
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef ed_reeb het volgende:
ja echt waar
2920 gram schoon aan de haak
ik kan maar met 1 hand typen... hij ligt in de andere arm...
durf m nogniet los telaten
Ja, die zag ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Een meisje met een halve komkommer in haar hand. Ik vond haar verdacht glazige ogen hebben en een lach die me ook doet afvragen of.....
Kun je allemaal terugvertalen naar de opwarming van de aarde. Slim van Spinal!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef Susie het volgende:
Nah...dan zenden ze Metallica niet helemaal uit en zij zingen gewoon "warmer than hell"![]()
Hairspray zeker?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Cee het volgende:
Die blonde heb ik een paar jaar geleden nog in een jurk zien optreden in een musical.
des te mooier eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Publiek vind er niks aan... ze staan erbij en kijken ernaar
Was ik al bang voor. Is 't risico.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Publiek vind er niks aan... ze staan erbij en kijken ernaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hairspray zeker?
Off topic: ik zag bij Oprah de filmversie met John Travolta, scary!
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand of de Beastie Boys al geweest zijn?
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
het blijft r&b, je krijgt er hoe dan ook jeuk van aan je balzakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zap even van Colleen Bailey Rae naar Rhianna.... wat een verschil in kwaliteit
Rhianna
haha, wat een groep mensen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:53 schreef Felixa het volgende:
WOW, de hele ffing muziekwereld bij Spinal Tap op het podium!!!
Dayum!!!
Als laatste 11 uurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:56 schreef Kickmaster het volgende:
Iemand enig idee hoe laat Madonna komt ?
Ik neem aan dat dit allemaal fake isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Libris het volgende:
TAP:
Drummers
* John "Stumpy" Pepys (1964-1967) Died in a bizarre, unexplained gardening accident.
* Eric "Stumpy Joe" Childs (1967-1974) Choked on vomit of unknown origin.
* Peter "James" Bond (1974-1977) Spontaneously combusted onstage.
* Mick Shrimpton (1977-1982) Onstage explosion
* Joe "Mama" Besser (1982) Quit the band, claiming he "couldn't take this 4/4 shit"; according to an MTV interview with Spinal Tap in November 1991, he disappeared under mysterious circumstances.
* Gary Wallis, Jody Linscott (Amnesty International performance in 1991) (Wallis pretended to explode at the end of the performance.)
* Richard "Ric" Shrimpton (1982-1999) Allegedly sold his dialysis machine for drugs, presumed dead
* Sammy "Stumpy" Bateman (2000) Died in a freak tricycle accident jumping over a pool of sharks.
* Mick Fleetwood (2000) The only one to survive unscathed.
* Plus 14 other drummers at various times all of whom are dead.
als we nou alle linkse boomknuffelaren de wereld uit helpen dan scheelt dat enorm veel in de uitstoot van co2 gassenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef Dodecahedron het volgende:
wat een politiek correcte teksten onder in het beeld steeds, bah.
Om 23.00 uur wordt heel Wembley donker... uit het donker stapt Madonna in het licht!quote:
Zei een econoom laatst dat tegen je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
als we nou alle linkse boomknuffelaren de wereld uit helpen dan scheelt dat enorm veel in de uitstoot van co2 gassen![]()
kunnen wij mooi doorstoken!! (ook al is er toch nog steeds 100% bewijs dat wij, de mensheid, het klimaat omzeep helpen)
Serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:56 schreef Cee het volgende:
Alle bassisten van alle bands van vandaag bij Spinal Tap op 't podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |