Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef Haunter het volgende:
Wat speelden ze als eerste nummer? Sad But True wel? (Dat lieten ze half op bbc als eerste zien)
jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Ben ik nou de enige die NIET op Madonna zit te wachten?
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat livequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger ook van de BBC. Waarom niet gewoon bij Metallica blijven. Ik heb destijds Live Aid opgenomen. Had je gewoon optredens van een half uur.
Wel raar. Want nu hoort eigenlijk Kenna te spelen op de NYC stream Maar ik zie het optreden van Rihanna in Tokio.quote:
Het is jammer dat ze van die zemelnummers heeftquote:
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessantquote:
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat live
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolf
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Cee het volgende:
Ik ga even zitten voor Tap!
'Ik ree op mijn fietsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessant
er kijkt serieus nog iemand ned3quote:
Nee hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
dit nummer gaat over niets
maar ik ben wel op
TV'
okayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!
hier zegt ie al dat er teveel traffic is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Susie het volgende:
Tot twee keer toe internet eruit bij mij....eerst al bij het begin en toen bij het laatste gedeelte van Enter Sandman.... Godve@$%#$%&^@@#$$^*@#%
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
Hij heeft nu wel genoeg reserve-energiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Libris het volgende:
Al Gore is dik geworden....
Ik heb 3 dingen openstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
er kijkt serieus nog iemand ned3![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Jonathan Ross: "And now over to Amsterdam, where the wonderful Mocroboy Ali B and his homies party with a big croud"
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.
'Ik weet ik doe m'n bestquote:
neen, toen had je nog Queen, Bowie, U2, het oude Wembleyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwam
Kijk de filmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar Spinal Tap.
Live8quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Elusive het volgende:
madonna was slecht op live aid, het hele zooitje was gered door de revival van pink floyd
http://www.youtube.com/watch?v=kBV8lH1Lo2g
![]()
![]()
![]()
![]()
Op mijn tv, Singapore Channel 5...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Hapertje het volgende:
Waar is Garth Brooks?
Toen zat ik nog in de kroeg en viel thuis voor de tv om 3 uur 'snachts ladderzat in slaap bij Robert Plantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwam
Je zou eigenlijk eerst de film moeten zien om het grootse van dit spektakel zo optimaal mogelijk te kunnen waarderen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar Spinal Tap.
Hm denk niet dat het dat is....heb het vandaag al meerdere keren gehad...erg kut in ieder geval...hoop dat ze op Ned 3 nog wat herhalen ervanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hier zegt ie al dat er teveel traffic is.
ja hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Hapertje het volgende:
Elusive.... dream on! Pink Floyd sucked big time!
nouja, beter dan playbackenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Hapertje het volgende:
Enrique kan echt niet zingen hahaha
Ik dronk toen nog niet, maar ik zat wel te wachten met een microfoontje en cassettedeck op Salt 'n Peppa, toen was Push It erg hotquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in de kroeg en viel thuis voor de tv om 3 uur 'snachts ladderzat in slaap bij Robert Plant
Tuurlijk, daar zit de geluidinstallatie opquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
er kijkt serieus nog iemand ned3![]()
Heeft wel 20.000.000 meer op zijn bankrekening dan jij hahahaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Hapertje het volgende:
Enrique kan echt niet zingen hahaha
De Engelsen zijn het meest volkse volk ter wereld waar een 1-jarige al de hele dag fuck roept, maar het mag niet op tvquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:37 schreef Haunter het volgende:
Raar dat Metallica maar 3 nummers speelde ipv 4en sjeee, wat zijn die Engelsen gevoelig voor wat scheldwoordjes
![]()
Ook Chris Rock's aankondiging van de Peppers werd onderbroken om vervolgens een heel betoog over zijn paar scheldwoordjes te vertellen
hoe slecht.
Als iedereen nou blijft refreshen op verschillende tijdsstippen, dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:38 schreef Susie het volgende:
[..]
Hm denk niet dat het dat is....heb het vandaag al meerdere keren gehad...erg kut in ieder geval...hoop dat ze op Ned 3 nog wat herhalen ervan
THIS IS SPINAL TAPquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu gaat FOK! ontploffen voor iets waar ik sinds een uur nog nooit van gehoord had. Ik voel me jong
.
Ach lul maar met je vooroordelen! Je weet niet eens waar je het over hebt! Loser!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |