quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Felixa het volgende:
Speelde Kirk nou een stukje Sweet Sweet van the Pumpkins vóór Nothing Else matters??
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vind mijn ondertitel ook wel een mooie ST quote
Amerika logt massaal in!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef IedeK. het volgende:
Streams beginnen behoorlijk te bufferen.
Beetje vreemd inderdaad, maar gelukkig zijn er streamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Metallica op de stream wel lekker wild nu. Zouden er scheldwoorden in worden gebruikt die de Beeb niet tolereert omdat ze 't niet uitzenden?
Nog lange niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Neen, gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Madonna wordt de klapper!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, gelukkig niet
maar wel bijna Spinal Tap tijd
PI mensen.
Yeah? He ken kiss awee de peenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Nu een hilarisch slechte Enrique Iglesias op Ned 3.... vandaag onderscheiden de echte live-artiesten zich wel van het gepeupel
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritantquote:
nergens last van heurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo'n stream die buffert vind ik irritant
wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelt crowded house 2x, zie ze op tv, en zie ze op stream next 0:40![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Buffert?? heb serieus de hele dag nog geen last gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritant
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.
Next up 20 min in NYC: KT Tunstall
En zo kunnen we vast nog uren doorgaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""
De beste tekst ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |