Yeah? He ken kiss awee de peenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Nu een hilarisch slechte Enrique Iglesias op Ned 3.... vandaag onderscheiden de echte live-artiesten zich wel van het gepeupel
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritantquote:
nergens last van heurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo'n stream die buffert vind ik irritant
wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelt crowded house 2x, zie ze op tv, en zie ze op stream next 0:40![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Buffert?? heb serieus de hele dag nog geen last gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritant
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.
Next up 20 min in NYC: KT Tunstall
En zo kunnen we vast nog uren doorgaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""
De beste tekst ooitquote:
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef Haunter het volgende:
Wat speelden ze als eerste nummer? Sad But True wel? (Dat lieten ze half op bbc als eerste zien)
jaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Ben ik nou de enige die NIET op Madonna zit te wachten?
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat livequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolfquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Wat een bagger ook van de BBC. Waarom niet gewoon bij Metallica blijven. Ik heb destijds Live Aid opgenomen. Had je gewoon optredens van een half uur.
Wel raar. Want nu hoort eigenlijk Kenna te spelen op de NYC stream Maar ik zie het optreden van Rihanna in Tokio.quote:
Het is jammer dat ze van die zemelnummers heeftquote:
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessantquote:
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voorspel ook dat die gigantisch door het ijs gaat live
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Live Aids was dan ook een festival van formaat, spannend van begin tot end olv Bob Geldwolf
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Cee het volgende:
Ik ga even zitten voor Tap!
'Ik ree op mijn fietsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet de tekst luisteren, dan wordt 't pas echt interessant
er kijkt serieus nog iemand ned3quote:
Nee hoor!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:32 schreef N.icka het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
dit nummer gaat over niets
maar ik ben wel op
TV'
okayquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ze was de topper op Live Aid! Vanavond weer... mark my words!
hier zegt ie al dat er teveel traffic is.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Susie het volgende:
Tot twee keer toe internet eruit bij mij....eerst al bij het begin en toen bij het laatste gedeelte van Enter Sandman.... Godve@$%#$%&^@@#$$^*@#%
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
[..]
'Ik ree op mijn fiets
heel te vree
maar ik ben wel op
TV'
Hij heeft nu wel genoeg reserve-energiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef Libris het volgende:
Al Gore is dik geworden....
Ik heb 3 dingen openstaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
er kijkt serieus nog iemand ned3![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Jonathan Ross: "And now over to Amsterdam, where the wonderful Mocroboy Ali B and his homies party with a big croud"
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwamquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit kan er idd niet aan tippen. Ik had toen elk uur wel een keertje kippevel.
'Ik weet ik doe m'n bestquote:
neen, toen had je nog Queen, Bowie, U2, het oude Wembleyquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Toen had je nog niet zoveel zeiknummers, het was dan ook een kwestie van zorgvuldig plannen als het op plaspauzes aankwam
Kijk de filmquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar Spinal Tap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |