quote:Live Earth is a 24-hour, 7-continent concert series taking place on 7/7/07 that will bring together more than 100 music artists and 2 billion people to trigger a global movement to solve the climate crisis.
Live Earth will reach this worldwide audience through an unprecedented global media architecture covering all media platforms - TV, radio, Internet and wireless channels.
Live Earth marks the beginning of a multi-year campaign led by the Alliance for Climate Protection, The Climate Group and other international organizations to drive individuals, corporations and governments to take action to solve global warming. Former U.S. Vice President Al Gore is the Chair of the Alliance and Partner of Live Earth.
Live Earth was founded by Kevin Wall, the Worldwide Executive Producer of Live 8, an event that brought together one of the largest audiences in history to combat poverty. Wall formed a partnership with Al Gore and the Alliance for Climate Protection to ensure that Live Earth inspires behavioral changes long after 7/7/07.
Live Earth will stage official concerts at Giants Stadium in New York; Wembley Stadium in London; Aussie Stadium in Sydney; Copacabana Beach in Rio de Janeiro; the Coca-Cola Dome in Johannesburg; Makuhari Messe in Tokyo; the Oriental Pearl Tower in Shanghai; and HSH Nordbank Arena in Hamburg.
BBC Reporters' log: Live Earth concertsquote:BBC TV: 2.00pm - 5.00am, 7-8 July (Nederlandse tijd!)
You'll be able to see the London concert and highlights from around the world on BBC ONE and BBC TWO.
3FM is er ook de hele dag bij.quote:Zaterdag 07 juli 2007
09:00 - 10:00
Genre: Muziek, Nieuws/actualiteiten
Omroep: BNN, NOS
--------------------------------------------------------------------------------
Verslag vanuit New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Én vanuit Live Earth Alert! in Amsterdam. Live Earth is een initiatief van Al Gore, voormalig vice-president van de VS en maker van de Oscarwinnende klimaatdocumentaire An inconvenient truth, en Kevin Wall, producent van onder andere Live8. Meer dan 120 landen zenden deze concertmarathon uit. De lijst van deelnemende artiesten bestaat voorlopig uit onder anderen: Alicia Keys, Beastie Boys, Black Eyed Peas, Bloc Party, Bon Jovi, Corinne Bailey Rae, Crowded House, Duran Duran, Foo Fighters, Genesis, Jack Johnson, James Blunt, John Legend, Kanye West, Keane, Kelly Clarkson, KT Tunstall, Lenny Kravitz, Ludacriss, Madonna, Razorlight, Red Hot Chili Peppers, Sheryl Crow, Smashing Pumpkins, Snoop Dog, Snow Patrol en The Police. De concertsteden zijn New York, Rio de Janeiro, Londen, Hamburg, Johannesburg, Shanghai, Tokyo en Sydney. Alle optredens worden klimaatneutraal geproduceerd. Amsterdam haakt aan met een gratis publieksevenement: Live Earth Alert in Cultuurpark Westergasfabriek. Naast de wereldwijde Live Earth concerten, zijn er optredens van Ali B. en Fedde Le Grand, stand-up comedians, klimaatdebatten met ministers, BN'ers en publiek, acts en stands. Verslag vanuit New York: Filemon Wesselink. Verslag vanuit Londen: Brecht van Hulten. Verslag vanuit Johannesburg: Floortje Dessing. Presentatie: Sophie Hilbrand, Froukje Jansen en Giel Beelen.
quote:TV:
Voor Chello-abonnees: mms://pctv.chello.com/NL3
Voor Casema internet-abonnees: http://www.tvportal.nl/casema/streams/NL3.asx
Helaas is het voor de rest niet mogelijk om de NL-uitzending te volgen. Wel kan je alle streams per podium vinden op http://liveearth.msn.com/
RADIO:
3FM: http://81.173.3.138/listen.pls (via Uruzgan.FM-stream, want de normale stream is onbereikbaar)
http://entimg.msn.com/i/ExperienceData/p1-7/en-us/x.htm?sh=LiveEarthLive&g=fd3116b3-ebc3-439e-a9a0-2bb5dbf305cb
Kopieer je de OP ff uit de wiki?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:15 schreef Brahimov het volgende:
en verder
ik luister graag naar haar CD zo af en toe .. maar ze hoort niet in een stadion thuis vind ik nu zoquote:
Moet ik die kennenquote:
Die zijn zooooo goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet ik die kennen? Oud zeker
?
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden sprekenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
?
Dat is echt oudquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden spreken
En Frans van Dusschoten nog leefdequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel oud. Uit de tijd dat de dieren nog konden spreken
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
En toen versterkers nog tot 11 gingen.
1984, toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Libris het volgende:
Kijk hier: http://www.imdb.com/title/tt0088258/
Inclusief druids?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Mooie teksten.
Zouden ze hun rekwisieten weer tevoorschijn halen voor Stonehenge?
![]()
Spinal Tap niet kennen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
?
Die kon toen ook nog spreken inderdaadquote:
hij zit onder de tato's .. ik denk dat hij weinig om 'mooi' geeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef N.icka het volgende:
Wrom hebben die kerels altijd zo'n stomme sik???? Net alsof dat mooi is![]()
Hij heeft net een bejaarde met een schaamhaartoupet gebeftquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:23 schreef N.icka het volgende:
Wrom hebben die kerels altijd zo'n stomme sik???? Net alsof dat mooi is![]()
was inderdaad tijdens het FMT .. "good evening Wimbeldon"quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef Cee het volgende:
Een stukje fake-docu filmgeschiedenis in de vorm van een fragment voor al jullie Spinal Tap-maagden:
http://www.youtube.com/watch?v=AhVWJgIzftE
Ben benieuwd hoe het straks gaat, laatste keer dat ze live optraden was toch tijdens het Freddie Mercury tribute? Toen was de film al wel een paar jaar uit maar lag het nog verser in het geheugen dan bij al het grut dat nu bij Live Earth aanwezig is.
Kom maar binnen, zandman.
Nee Jimiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Felixa het volgende:
Speelde Kirk nou een stukje Sweet Sweet van the Pumpkins vóór Nothing Else matters??
En de lijm zat aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft net een bejaarde met een schaamhaartoupet gebeft
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:22 schreef Felixa het volgende:
Speelde Kirk nou een stukje Sweet Sweet van the Pumpkins vóór Nothing Else matters??
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik vind mijn ondertitel ook wel een mooie ST quote
Amerika logt massaal in!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef IedeK. het volgende:
Streams beginnen behoorlijk te bufferen.
Beetje vreemd inderdaad, maar gelukkig zijn er streamsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Cee het volgende:
Metallica op de stream wel lekker wild nu. Zouden er scheldwoorden in worden gebruikt die de Beeb niet tolereert omdat ze 't niet uitzenden?
Nog lange niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Neen, gelukkig nietquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het al Madonna tijd?
Madonna wordt de klapper!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef Hankster het volgende:
[..]
Neen, gelukkig niet
maar wel bijna Spinal Tap tijd
PI mensen.
Yeah? He ken kiss awee de peenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Nu een hilarisch slechte Enrique Iglesias op Ned 3.... vandaag onderscheiden de echte live-artiesten zich wel van het gepeupel
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritantquote:
nergens last van heurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
zo'n stream die buffert vind ik irritant
wie wat hoe waar?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Speelt crowded house 2x, zie ze op tv, en zie ze op stream next 0:40![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef mvingerhoets het volgende:
Wat een enorm nutteloos circus. Van mij mag heel de zooi in de hens, achterlijk volk.
Buffert?? heb serieus de hele dag nog geen last gehadquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik check zometeen wel op ned 3... zo'n stream die buffert vind ik irritant
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Crowded House heeft al een paar uur geleden gespeeld in Sydney.
Next up 20 min in NYC: KT Tunstall
En zo kunnen we vast nog uren doorgaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:26 schreef Hankster het volgende:
[..]
"As long as there's, you know, sex and drugs, I can do without the rock and roll""
De beste tekst ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |