de mazzelquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben er vandoor (verjaardag). Nog veel plezier vanavond
.
quote:
joh..ken je klassiekers.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef henkde_j het volgende:
WTF is dit ?
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ik ben er vandoor (verjaardag). Nog veel plezier vanavond
.
Zij is live gewoon erg goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:42 schreef IedeK. het volgende:
KT Tunstall is ook tof.
Otherside of the world!
De pruiken zijn nog hetzelfde bij de meesten!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Libris het volgende:
ze zijn wel wat grijzer...
ze zijn niet de enigequote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Publiek snapt er niet veel van volgens mij.
Serieus ?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef ed_reeb het volgende:
mmmm we hebben de aarde iets vuiler gemaakt.... onze teun is vanochtend geboren... en die gaar n hoop luiers volpoepen... maar ik beloof plechtig dat ik hem earth-conscious opvoedt!
joepie... mijn dag... teundag
kijk de film!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
een paar oude mannen met lange haren, een niet bijzondere stem en wat oneliners![]()
niet schieten
ga de film huren!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
een paar oude mannen met lange haren, een niet bijzondere stem en wat oneliners![]()
niet schieten
Ik zei je, eerst de film kijken, dan afkraken, en dan ga ik pas schieten! Nu ga je vrijuit.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze zijn niet de enige
wtf, is dit 't nou![]()
niet schieten
Ik ken je niet, maar gefeliciteerd! 7-7-7, mooie datum om te onthouden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef ed_reeb het volgende:
ja echt waar
2920 gram schoon aan de haak
ik kan maar met 1 hand typen... hij ligt in de andere arm...
durf m nogniet los telaten
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef ed_reeb het volgende:
ja echt waar
2920 gram schoon aan de haak
ik kan maar met 1 hand typen... hij ligt in de andere arm...
durf m nogniet los telaten
Ja, die zag ik ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef tong80 het volgende:
Een meisje met een halve komkommer in haar hand. Ik vond haar verdacht glazige ogen hebben en een lach die me ook doet afvragen of.....
Kun je allemaal terugvertalen naar de opwarming van de aarde. Slim van Spinal!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:49 schreef Susie het volgende:
Nah...dan zenden ze Metallica niet helemaal uit en zij zingen gewoon "warmer than hell"![]()
Hairspray zeker?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Cee het volgende:
Die blonde heb ik een paar jaar geleden nog in een jurk zien optreden in een musical.
des te mooier eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Publiek vind er niks aan... ze staan erbij en kijken ernaar
Was ik al bang voor. Is 't risico.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:50 schreef Hapertje het volgende:
Publiek vind er niks aan... ze staan erbij en kijken ernaar
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hairspray zeker?
Off topic: ik zag bij Oprah de filmversie met John Travolta, scary!
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
Weet iemand of de Beastie Boys al geweest zijn?
Ja. Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef tomttt het volgende:
het blijft r&b, je krijgt er hoe dan ook jeuk van aan je balzakquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Zap even van Colleen Bailey Rae naar Rhianna.... wat een verschil in kwaliteit
Rhianna
haha, wat een groep mensen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:53 schreef Felixa het volgende:
WOW, de hele ffing muziekwereld bij Spinal Tap op het podium!!!
Dayum!!!
Als laatste 11 uurquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:56 schreef Kickmaster het volgende:
Iemand enig idee hoe laat Madonna komt ?
Ik neem aan dat dit allemaal fake isquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:52 schreef Libris het volgende:
TAP:
Drummers
* John "Stumpy" Pepys (1964-1967) Died in a bizarre, unexplained gardening accident.
* Eric "Stumpy Joe" Childs (1967-1974) Choked on vomit of unknown origin.
* Peter "James" Bond (1974-1977) Spontaneously combusted onstage.
* Mick Shrimpton (1977-1982) Onstage explosion
* Joe "Mama" Besser (1982) Quit the band, claiming he "couldn't take this 4/4 shit"; according to an MTV interview with Spinal Tap in November 1991, he disappeared under mysterious circumstances.
* Gary Wallis, Jody Linscott (Amnesty International performance in 1991) (Wallis pretended to explode at the end of the performance.)
* Richard "Ric" Shrimpton (1982-1999) Allegedly sold his dialysis machine for drugs, presumed dead
* Sammy "Stumpy" Bateman (2000) Died in a freak tricycle accident jumping over a pool of sharks.
* Mick Fleetwood (2000) The only one to survive unscathed.
* Plus 14 other drummers at various times all of whom are dead.
als we nou alle linkse boomknuffelaren de wereld uit helpen dan scheelt dat enorm veel in de uitstoot van co2 gassenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:55 schreef Dodecahedron het volgende:
wat een politiek correcte teksten onder in het beeld steeds, bah.
Om 23.00 uur wordt heel Wembley donker... uit het donker stapt Madonna in het licht!quote:
Zei een econoom laatst dat tegen je?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:58 schreef Elusive het volgende:
[..]
als we nou alle linkse boomknuffelaren de wereld uit helpen dan scheelt dat enorm veel in de uitstoot van co2 gassen![]()
kunnen wij mooi doorstoken!! (ook al is er toch nog steeds 100% bewijs dat wij, de mensheid, het klimaat omzeep helpen)
Serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:56 schreef Cee het volgende:
Alle bassisten van alle bands van vandaag bij Spinal Tap op 't podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |