Waar zit je, ik kom je halen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Natasia kan tenminste nog naar huis... ik niet![]()
Ik heb zelfs mijn kindjuhs ervoor weg moeten doen :'(quote:
I second thatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn kindjuhs ervoor weg moeten doen :'(
Okee, klaar met janken. Wat ik dus wou zeggen is dat ik GEEN ENKEL medelijden voel met Natasia. Wel met haar kinderen.
en de laptop heb je meequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet... koud stationnetje... plastic tasje...![]()
Stiekum een internetcafeetje.quote:
Het is i.d.d. trés trieste.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als ik zo de streams van de hele middag moet beschouwen, dan kan ik alleen maar zeggen dat Hummie nog meer wist te maken van BB....... Diep triest !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je mag mijn streams wel hebben als je wilt. heb ze nu 2 weken maar kijken doe ik nauwelijks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.![]()
Klinkt als echte liefde tussen Nadia en Dennisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Nadia:hij doet alsof hij een echte vent is maar hij is het niet. Gisteravond zat hij met zonnebril op in de jacuzzi en hij zat maar moeite te doen om z'n haar te drogen. Huub kwam eraan en toen moest hij opeens naar het toilet. Hij is toen op bed gaan liggen.
Bedankt voor het aanbod.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
je mag mijn streams wel hebben als je wilt. heb ze nu 2 weken maar kijken doe ik nauwelijks.![]()
helaas zal dat technisch niet lukken natuurlijk.![]()
En waarom niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
je mag mijn streams wel hebben als je wilt. heb ze nu 2 weken maar kijken doe ik nauwelijks.![]()
helaas zal dat technisch niet lukken natuurlijk.![]()
Ja, stelletje nr.3 is in de maak. Ze heeft anders wel volkomen gelijk. Hij wordt gewoon lelijk door z'n kutkarakter. Oeps, wat zeg ik nu? Ik heb nog enkele karaktertrek kunnen ontdekken bij Dennis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Klinkt als echte liefde tussen Nadia en Dennis![]()
Je zou Jaap zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zal toch maar je trouwdag zijn ......
[afbeelding]
Ze begint er zelfs van te blozen .quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
Nadia is wel eerlijk hoor. Zij is echt naief vind ik. Amanda is dat ook maar dat maakt haar allesbehalve schattig. Nadia wel.
Amanda is gewoon jaloers op nadia's mooie gezicht denk ik....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat Nadia niet moet zeuren maar het zou wel mooi zijn als ze haar bovenlip zou laten doen.
Nadia had het eigenlijk willen doen bij de kliniek.
Fucking hell, dat kind heeft een mooie lippen!
't Is wel ironisch dat er twee van die lelijke opgepompte vrouwen op haar in zitten te praten. Nadia heeft een heel mooi gezicht van haarzelf, het is natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat Nadia niet moet zeuren maar het zou wel mooi zijn als ze haar bovenlip zou laten doen.
Als Schumacher (of Clavan) er aan komt verbouw ik hem, gratis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Mentaal wrakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft het echt alleen maar over klinieken, lipo, lippen opspuiten en ga zo maar door. Echt geobsedeerd dus.
Je bedoelt de glazenier en de zakkenwasser? (heb nog niet terugelezen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
De 2 loosers nog niet terug van de PC?
Wat vraag je dat lief, er is vast iemand die je kan helpen, misschien BSOL.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef lillkiss het volgende:
kan iemand mij helpen in topic: Problemen met Streams en Abonnement # 2
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bedoelt de glazenier en de zakkenwasser? (heb nog niet terugelezen)
Ze heeft zo'n ontzettend mooi gezicht!! Daar kan zelfs een Natasia niks aan doen maar het zou toch te stom zijn om daar wat aan te doen. Ontzettende gave huid, prachtige ogen, met hele mooie wimpers die ik zelden ben tegengekomen en een ontzettende mooi gevormde mond. Dat kind moet naar een psycholoog ipv naar een plastisch chirurg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Schumacher (of Clavan) er aan komt verbouw ik hem, gratis.![]()
![]()
Iedere gek heeft zijn gebrek.quote:
Hij zit in zijn neus te peuteren!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
It's my party and I'll cry if I want to...
De meerderheid hier is het niet met je eens.quote:
Ja echt wel, lekker vrijen met een stuk plastic.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef My_ het volgende:
[..]
Jij houdt wel van gedeeltelijk neppe vrouwen?!![]()
en van die tieten en van dat uitgeblondeerde haar, maar voor de rest is ze echtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De meerderheid hier is het niet met je eens.
maar ikke wel, alleen jammer van dat bovenlipje
Na die uitspraken van vandaag kan ze maar beter de fiets pakken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:06 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
alle centjes op, dus dat word geen AUTOOTJE als ze weer buiten de kooi staat, dat word weer hard werken om brood op de tafel te krijgen.
Als je het zo schrijft zie ik Nada toch echt als een vrouw met een probleem. Ze heeft zo'n laag zelfbeeld, dit kom je tegen bij Anorexiapatienten , zo ziet ze er niet uit, maar er klopt dus echt iets niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft zo'n ontzettend mooi gezicht!! Daar kan zelfs een Natasia niks aan doen maar het zou toch te stom zijn om daar wat aan te doen. Ontzettende gave huid, prachtige ogen, met hele mooie wimpers die ik zelden ben tegengekomen en een ontzettende mooi gevormde mond. Dat kind moet naar een psycholoog ipv naar een plastisch chirurg.
of ze blijft nu om voor de hoofdprijs te gaan omdat de knaken op zijn, dit denk ik eerderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef wolferl het volgende:
Ik heb een nieuwe theorie over Natasia.
Ik denk dat ze met De Redactie van DGK heeft afgesproken dat ze vrijwillig weggaat in September.
Als tegenprestatie worden de kinderen volgepropt met kado's.
Na de overname van RTL binnenkort kun je die terror wel vergeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weinig terror vandaag
[afbeelding]
Er zitten in ieder geval geen opblaasventieltjes aan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef 2live het volgende:
[..]
en van die tieten en van dat uitgeblondeerde haar, maar voor de rest is ze echt![]()
Dat kun je shaken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:11 schreef demins het volgende:
Ik hoop dat Brian niks voor Amanda bij zich heeft...
Ja mooi he. Mag je eindelijk naar buiten en het eerste wat je wil melden is dat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef Desii het volgende:
Fantastisch..... Brian begint met alle bedreigingen die geuit zijn ri. Huub.![]()
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef wolferl het volgende:
Wat een kutgasten die twee.
Wat zou het genieten zijn als de posts op de plasma schermen zouden verschijnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef Kinga het volgende:
Amandaaaaaaaaa, hou je KUT KOP!
geen woorden voorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja mooi he. Mag je eindelijk naar buiten en het eerste wat je wil melden is dat.
Hoe sneu ben je dan?![]()
Nee, zelfs geen shirtje van Zeeman.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef Sporti het volgende:
Hebben die 2 nog iets meegebracht voor Huub en Lieke?
Ja kom op zeg. Hoe labiel ben je dan. Mag je leuk naar buiten en dan kun je alsnog alleen maar over Huub lullen.quote:
Totaal was van elke vorm van zelfreflectie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
Het nadeel is ik zowel Brian als Nix die lui niet zullen duidelijk maken dat ze met een spel bezig zijn.... terwijl Huub het toen zelfs voor Brian opnam.
Dat zie ik ze ook idd niet doen. En daar zouden ze duidelijke instructies voor moeten krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
Het nadeel is ik zowel Brian als Nix die lui niet zullen duidelijk maken dat ze met een spel bezig zijn.... terwijl Huub het toen zelfs voor Brian opnam.
Die ligt gewoon jaloers te wezen op haar maatje Brian......al die spullen hadden voor haar kunnen zijn....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar preventief ruimen ?
[afbeelding]
Huub stoort het echt niet hoor, die lacht zich rot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, blijven ze Huub bashen?
ze zijn alletwee elk gevoel voor werkelijkheid kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Hoe labiel ben je dan. Mag je leuk naar buiten en dan kun je alsnog alleen maar over Huub lullen.
Geniet toch een keer! De haat zit diep...
Nou volgens mij raakt dat hem echt welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub stoort het echt niet hoor, die lacht zich rot.
hahahaha 41%quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou volgens mij raakt dat hem echt wel
Ja... ik hoor ze helemaal niet over fans, of handtekeningen uitdelen enzo. Ze kunnen alleen maar vertellen over anti-Huub fans.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef wolferl het volgende:
Ik geloof er he-le-maal niks van, Huub is elke keer zwaar favoriet in de populariteits poll's.
En hun hebben alleen maar mensen gesproken die Huub zien sneuvelen. Ik geloof hier geen moer van.
Zoiets van : "HEE, HEB JE LIJM IN JE ZAKKEN?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef riri het volgende:
Dat kan toch helemaal niet kloppen wat ze daar zeggen...ik snap dat niet...elke keer hetzelfde verhaal....in de pol staat huub uniek bovenaan en dennix zou niks te horen krijgen op straat?
Nou volgens mij raakt het hem niet, het intresseert hem geen ene moer, hij reageert ook zeer relaxed.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou volgens mij raakt dat hem echt wel
Dat wilde ik even horen, geen Huub, geen DGK.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef noekje het volgende:
Geeft wel weer aan hoe belangrijk Huub voor de kooi is. Alles draait om Huub...alwéér!
Geen wonder dat zijn ego zo groot is. Zijn ze eindelijk van Huubje af en dan hebben ze het alsnog alleen over Huub. Ik wens Huub ook de grootste ego toe die er maar is alleen omdat de rest zo triest is.
Dat is de tekst van Gaby.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:14 schreef beequeen het volgende:
Er was iemand die wilde 10K lappen als ze Huub in elkaar zouden slaan.
"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen wat er lekker is aan sushi, heb het nog nooit gehad namelijk![]()
Hoe smaakt dat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoiets van : "HEE, HEB JE LIJM IN JE ZAKKEN?
Stumpers zijn het, Nix en Brian.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat is de tekst van Gaby.
Zouden Brian en Dennis dit met elkaar hebben verzonnen?
"lekker Huub pesten, dan báált ie joh, want hij wil alleen maar populair zijn". "Vet joh, dat is lachuh, joh"
Niet zo schreeuwen naar je collega-streamers aubquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Brainless en Denniks het de hele tijd constant over Huub gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat wilde ik even horen, geen Huub, geen DGK.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef mazaru het volgende:
Ik had een stil hoopje dat die twee niet meer terug zouden komen
Het is heerlijk en het ligt er maar aan wat voor sushi je eet. Je hebt ook sushi met groente.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Hoe smaakt dat?
nou, zou ik zeggen, als iedereen dan even vooruit wil betalen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef Katewalker het volgende:
..echt iedereen...hun 10.000 wilden betalen om Huub in elkaar te slaan...![]()
Zoals Jaap ook al ooit zei: het is geen populariteits poll maar een SMS poll, het zegt dus weinig. Dat is ook bij programma's als Idols etc. Maar daarmee zeg ik niet dat Huub niet de populairste is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef riri het volgende:
Dat kan toch helemaal niet kloppen wat ze daar zeggen...ik snap dat niet...elke keer hetzelfde verhaal....in de pol staat huub uniek bovenaan en dennix zou niks te horen krijgen op straat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen naar je collega-streamers aub
Dennis is verdacht stil.. niks geen grote verhalen hoe geweldig zíjn fans waren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow, das meer mijn ding dan...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is heerlijk en het ligt er maar aan wat voor sushi je eet. Je hebt ook sushi met groente.
Eet iig nooit sushi van de AH. Niet vanwege de ernstige boycot maar omdat die niet te vreten is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Hoe smaakt dat?
iemand doet dat al 2 wekenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Ik erger me dood aan Natasia die 2 streams bezet houdt, MET NIKS DOEN!
ik zal me opofferen... hou jullie op de hoogtequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
Verslaat iemand het gesprek tussen Melisa en Natasja?
Sushi..koude plakrijst met rauwe vis, gewikkeld in een zeewierblaadje...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
Hoe smaakt dat?
ze zoekt et maar lekker uit met der gezeur, ze zit iedereen al 3 weken lekker te maken dat ze weggaat..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
natas; ik wil gewoon heel graag naar huis, ik voel me eenzaam....
Ja maar dat zei Brainless dus heel zachtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:28 schreef beequeen het volgende:
Er was dus ook iemand die riep: Vuile homo's.![]()
Oeps!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
natas; mijn vriendschap met Brian is niet meer, ik heb hier niks meer te zoeken. Ik doe voor niemand geen moeite meer.
Ook Amanda geeft er geen flikker om.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef 2live het volgende:
natas; de hele aansluiting overal i sweg, de laatste loodjes..Lieke is de enige die me troost.
en iemand waarvan ik dachr dat hij door dik en dun mijn vriend zou zijn...dat is klaar
en ze had tog een lelijke brief van lieke gevonden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
As The World Turns ...... Natasia : "Met Brian is het helemaal over, ik heb eigenlijk alleen Lieke nog"
Wat hier VET staat zal ze ook niet bedoelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
natas; mijn vriendschap met Brian is niet meer, ik heb hier niks meer te zoeken. Ik doe voor niemand geen moeite meer.
Maanden geleden vond ik dat al raar. Geen contact met de kinderen en ze zit in de kooi en de kinderen hebben weer contact met hem. Natasia leek het toen volkomen koud te laten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef 2live het volgende:
natas; voor de gemoedsrust van de kinderen laat ik de kinderen naar hun vader gaan, maar ik ben het er niet mee eens
Wat zei ie dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef wolferl het volgende:
Huub zet Brain even flink op zijn plek.
Voor zover ik weet had Brian die brief ineens heel mysterieus te voorschijn getoverd .......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:34 schreef lillkiss het volgende:
[..]
en ze had tog een lelijke brief van lieke gevonden?
Denniks is toch ook 70% vrouw en 30% man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef Kinga het volgende:
swarovski, dat is toch meer voor vrouwen?
Vind ik wel, heb twee eenhoorns ervanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef Kinga het volgende:
swarovski, dat is toch meer voor vrouwen?
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Nou eens kijken of Dennix zich aan zijn woord heeft gehouden...¤2000 zou voor Lieke zijn,dat heeft ie bij die stemming aan haar beloofd...als hij dat niet heeft gedaan dan is het een grote looser....een man een man een woord een woord
Nee joh, heerlijke jean paul gaultierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Huub nou een blik soep?
Hhaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Huub nou een blik soep?
kado is kado, gaat om t ideequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef wolferl het volgende:
Nou kadootjes van 50 euro per stuk, het kon er nog vanaf.
En Amadna krijgt een kado waar alleen Brain profijt van heeft.
Ehmmm wat is dat? Of klink ik nou erg blond?quote:
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
naja die lieke is nooit tevreden he jezus
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.
Parfum! Niet blond, liefffquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehmmm wat is dat? Of klink ik nou erg blond?![]()
geloofde ze het dan... maar de manier waarop ze het vraagt en naar dr cadeau kijkt.. sorry maar cadeau is een caeau tog. Moeten ze blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.
Ah, een luchtje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhavolgens mij zit er parfum ofzo in.
Klopt ja de helft had hij toegezegd en wat krijgt ze er nu voor???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Zoiets met God idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
Ja, bij Jean Paul Gaultier is dat normaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, een luchtje.
En waarom zit dat in een blik? Of is dat normaal bij dat merk?
Zij krast Nadia en wat doet God??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
die melk cupjesquote:
Oma ligt op streven.quote:
ben het totaal niet met je eens..... vind het totaal geen leuk shirtjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft echt een super leuk truitje gekregen!
You've lost me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en dat noemt zich hoofd huishouding![]()
Schoonmakers hebben ook een gevaarlijk beroep heb ik vandaag uit de media vernomen. Zou dat Palma ook kunnen overkomen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
<schouder-ophaal>quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma ligt op streven.
Don't shoot the messenger.
denk je dat natasja het onderstaand voor ogen had toen zij dat uitsprak...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, oma ligt slecht. Karma is a bitch als we Natasia moeten geloven.
En waarom niet? Hij is ook maar een mens hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef AnTjUh het volgende:
letten jullie ff op: brian doet dit niet voor niets hoor!!
Ik heb al meelij met die kids vanaf het moment dat Gordon haar kwam ophalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa zaaddonor, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
godsamme... ik had nog zo gezegd dat er een anker aan moest zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
Ow, en een ketting voor Amanda.
egoistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub zeggen..het truitje voor Lieke is van Brian en Dennis samen en de luchtjes voor de anderen alleen van Brian...
ziet er toch wel jammie uit!quote:
En wat is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef cindy10 het volgende:
lees net op het babyprikbord,dat er iemand moet komen voor een screening voor de goudenkooi...
zal natasia dan toch eindelijk vertrekken![]()
![]()
![]()
Ik ben niet vergeten wat hij met het adres van Cora geflikt heeft, alleen als ie opgestapt was, en had gezegd, sorry, wat ik heb gedaan is onvergevelijk, had 'ie een beetje klasse gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die waardering uit je gaan trekken, zoals Brian bij Jaap doet nu.....valt me mee dat ie niet vraagt "Ben je me nu dankbaar?"![]()
ja inderdaad, netjes gedaan van Brain.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef farscapevr6 het volgende:
top van brian, mag gezegt worden
Wat????Ben je wel bij de pinken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
naja die lieke is nooit tevreden he jezus
Tja, ik sta helaas veruit in de minderheid met diezelfde mening, maar blijf hem wel verkondigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
lol @ mensen die Brian zo erg haten dat ze zelfs denken dat Brian een slinkse bedoeling heeft met de kadootjes..
zucht..jullie zijn echt hopeloos
nou rustig... hoezo was dat haar aandeel dan? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef riri het volgende:
[..]
Wat????Ben je wel bij de pinken?
¤2000 euro was haar aandeel en dennix besteed het aan zichzelf....het kleine cadeautje heeft brian gekocht en niet door dennis....dennis is hiermee zoals vele al wisten een grote looser gebleken....
iig een egoist, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef riri het volgende:
[..]
Wat????Ben je wel bij de pinken?
¤2000 euro was haar aandeel en dennix besteed het aan zichzelf....het kleine cadeautje heeft brian gekocht en niet door dennis....dennis is hiermee zoals vele al wisten een grote looser gebleken....
hier op fok lopen al net zulke freaks rond als in het huis,zelfde laag bij de grondse opmerkingen over mensenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Lieke past wel goed bij BI-Huub met dat mannen-onderlichaam wat ze heeft.....![]()
Ik haat hem ook en dat denk ik helemaal niet. Sinds het bootcampgebeuren heeft hij zich toch anders laten zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
lol @ mensen die Brian zo erg haten dat ze zelfs denken dat Brian een slinkse bedoeling heeft met de kadootjes..
brian is hopeloos... beam his sorry ass up scottyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
En het ergste is ook nog dat ze negroïde zijn. Die kinderen hebben het idd helemaal niet makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:00 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
En het ergste is ook nog dat ze negroïde zijn. Die kinderen hebben het idd helemaal niet makkelijk
De MAN in hem werd wakker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat hem ook en dat denk ik helemaal niet. Sinds het bootcampgebeuren heeft hij zich toch anders laten zien.
dat was de afspraak van Dennis naar Lieke voordat de stemming plaatsvond....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:58 schreef lillkiss het volgende:
[..]
nou rustig... hoezo was dat haar aandeel dan? Wist ik niet.
Een mooie capquote:
yepquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis alles aan zichzelf besteed?
dat vraag ik al een half uurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis alles aan zichzelf besteed?
Ja zeg... ze kunnen wel elke dag een poging wagen, maar dat wil nog niet zeggen dat Brian VIRIEL isquote:
wat zegt ze?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef riri het volgende:
Goed zo Lieke...het klopt gewoon wat je zegt...Huub doet dat ook
Aha, tyquote:
Ik denk dat niet..Brian hoefde niks te kopen..dat heeft hij wel gedaan..het is leuk om cadootjes te geven..dat geeft een prettig gevoel..iemand blij maken..dat is het enige wat Brian nu doet..hij ervaart hoe leuk het is om cadootjes te geven...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |