Nee, zelfs geen shirtje van Zeeman.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:15 schreef Sporti het volgende:
Hebben die 2 nog iets meegebracht voor Huub en Lieke?
Ja kom op zeg. Hoe labiel ben je dan. Mag je leuk naar buiten en dan kun je alsnog alleen maar over Huub lullen.quote:
Totaal was van elke vorm van zelfreflectie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
Het nadeel is ik zowel Brian als Nix die lui niet zullen duidelijk maken dat ze met een spel bezig zijn.... terwijl Huub het toen zelfs voor Brian opnam.
Dat zie ik ze ook idd niet doen. En daar zouden ze duidelijke instructies voor moeten krijgen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef Desii het volgende:
Het nadeel is ik zowel Brian als Nix die lui niet zullen duidelijk maken dat ze met een spel bezig zijn.... terwijl Huub het toen zelfs voor Brian opnam.
Die ligt gewoon jaloers te wezen op haar maatje Brian......al die spullen hadden voor haar kunnen zijn....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar preventief ruimen ?
[afbeelding]
Huub stoort het echt niet hoor, die lacht zich rot.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:18 schreef Kinga het volgende:
Mijn god, blijven ze Huub bashen?
ze zijn alletwee elk gevoel voor werkelijkheid kwijt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Hoe labiel ben je dan. Mag je leuk naar buiten en dan kun je alsnog alleen maar over Huub lullen.
Geniet toch een keer! De haat zit diep...
Nou volgens mij raakt dat hem echt welquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub stoort het echt niet hoor, die lacht zich rot.
hahahaha 41%quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:20 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou volgens mij raakt dat hem echt wel
Ja... ik hoor ze helemaal niet over fans, of handtekeningen uitdelen enzo. Ze kunnen alleen maar vertellen over anti-Huub fans.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef wolferl het volgende:
Ik geloof er he-le-maal niks van, Huub is elke keer zwaar favoriet in de populariteits poll's.
En hun hebben alleen maar mensen gesproken die Huub zien sneuvelen. Ik geloof hier geen moer van.
Zoiets van : "HEE, HEB JE LIJM IN JE ZAKKEN?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef riri het volgende:
Dat kan toch helemaal niet kloppen wat ze daar zeggen...ik snap dat niet...elke keer hetzelfde verhaal....in de pol staat huub uniek bovenaan en dennix zou niks te horen krijgen op straat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |