Jup, ik ben het gewendquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Deze was eerder.
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
mischien was ze bang voor anorexiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:40 schreef Borga het volgende:
Echt een goede vraag van Lieke : laxeermiddel waar heb je dat voor nodig???
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.quote:
niet waarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Was meer van........ interessant, heb je ze echt nodig of kunnen we daar iemand mee naaien.
Het is wel heerlijk rustig nu die klier er niet is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het over Amanda ging.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Telefoon. Natasia neemt op : "Ja hallo, wat mag er nou weer niet ?"
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft medicijnen gekregen met de datum: Niet te gebruiken na april 2006.
Lekker dan.
Aha, vandaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het risico van medicijnen, die over datum zijn, is dat je er van aan de schijt raakt ........
Hoogtepunt van de week.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Ze zijn al blij als er boodschappen binnenkomen, hebben ze eindelijk iets te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |