Je zou Jaap zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zal toch maar je trouwdag zijn ......
[afbeelding]
Ze begint er zelfs van te blozen .quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:56 schreef noekje het volgende:
Nadia is wel eerlijk hoor. Zij is echt naief vind ik. Amanda is dat ook maar dat maakt haar allesbehalve schattig. Nadia wel.
Amanda is gewoon jaloers op nadia's mooie gezicht denk ik....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat Nadia niet moet zeuren maar het zou wel mooi zijn als ze haar bovenlip zou laten doen.
Nadia had het eigenlijk willen doen bij de kliniek.
Fucking hell, dat kind heeft een mooie lippen!
't Is wel ironisch dat er twee van die lelijke opgepompte vrouwen op haar in zitten te praten. Nadia heeft een heel mooi gezicht van haarzelf, het is natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt dat Nadia niet moet zeuren maar het zou wel mooi zijn als ze haar bovenlip zou laten doen.
Als Schumacher (of Clavan) er aan komt verbouw ik hem, gratis.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Mentaal wrakquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft het echt alleen maar over klinieken, lipo, lippen opspuiten en ga zo maar door. Echt geobsedeerd dus.
Je bedoelt de glazenier en de zakkenwasser? (heb nog niet terugelezen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Lobasca het volgende:
De 2 loosers nog niet terug van de PC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |