Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Bangen als in gangbangen of headbangen?
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.
De Elly die zei dat ze nog jong is in haar broekjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.![]()
eigenlijk dus een juiste afspiegeling van de samenleving....hoeveel mensen hebben halverwege de maand geen centen meer en steken zich dan in de schulden omdat t zo makkelijk is??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is wel wat 'make-up afhankelijk', maar ze heeft een mooi gezicht.
[afbeelding]
Zal wel 'achter' zijn geweest ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Zooooooooooo Natasja is weer klaar met haar middagdutje.
geen telefoontje dat dit niet kan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Batterijen !"
Natasia : "Kun je ze even voor me inpluggen ?"
Huub : "Ik kan nog veel meer inpluggen"
Daar vallen toch je sokken van uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Natasia: Yairo is zijn verjaardag aan het vieren bij zijn zaaddonor.
Ze denkt dat ze met 'spullen' liefde voor die kindjes koopt.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Klopt! ''Hij heeft een Nintendo Wii voor zijn verjaardag gekregen, met die 10 spelletjes er bij.''.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Je weet het, spiegeltjes en kraaltjes, alles voor de heb. En dan nog Ilona in het verleden daarvan betichten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Talpa nu al failliet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:39 schreef Disana het volgende:
Het is ook heel erg als je geen brood meer voor je kindjes kunt kopen![]()
innerlijke gevoelens denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda noemde zich toch een gevoelsmens? Ze heeft nog geen woord tegen Natas gezegt,...
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.quote:
Heb ik niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.![]()
Wrom niet? Echt blut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |