Ze heeft 50cp uit de algemene pot gekregen voor het bellen van Yarioquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:41 schreef Mika25 het volgende:
Natasja heeft alweer gebeld vandaag voor CP? Terwijl ze al zwaar negatief stond...
Ja, erg he! Shame on you Huub!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef wolferl het volgende:
Wat zei Huub nou? Slettie ipv Nettie.
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze heeft 50cp uit de algemene pot gekregen voor het bellen van Yario
En lenen mag niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenen![]()
Je kunt het ook omkeren. Omdat ze wist dat de pot er is, heeft ze gezorgd dat ze niets meer had. Dan kon ze extra putten uit de pot - niemand zou bellen voor de verjaardag van Jairo weigeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dus als ze die pot niet hadden mogen verdelen, had Natasia niet eens CP's gehad om haar zoon te bellen met zijn verjaardag. En had ze die moeten lenen![]()
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kunt het ook omkeren. Omdat ze wist dat de pot er is, heeft ze gezorgd dat ze niets meer had. Dan kon ze extra putten uit de pot - niemand zou bellen voor de verjaardag van Jairo weigeren.
Ja, we hebben het toch over Natasia?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.
Natuurlijk was dat een gok, maar zeker weten dat niemand het zou durven te weigeren. Iedereen heeft een zwak voor die kids, iedereen ziet de kids als onschuldig slachtoffer van de grappen en grollen van hun moeder.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:55 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja maar de anderen moeten wel toestemming geven dat zij die punten krijgt, dan was ze daar wel heel erg zeker van.
Iedereen heeft er toestemming voor gegevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vreemde middag. Nu verdedigd Amanda ineens Lieke (wakker maken van Sylvia). Eerder al Natasia hand in hand met Lieke. Iedereen is zo lief, Nena is ineens geweldig voor Amanda, Ilona wordt een schat .....
Zijn ze in een fase van flash-back als laatste stuiptrekking van DGK ?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Pril geluk in de verlaten stal van Irginia
[afbeelding]
Wat is dit dan?quote:
Elke andere moeder ( zou niet in DGK stappen maar goed ) zou zorgen dat ze die punten voor een telefoontje, apart hebben gehouden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat een gok, maar zeker weten dat niemand het zou durven te weigeren. Iedereen heeft een zwak voor die kids, iedereen ziet de kids als onschuldig slachtoffer van de grappen en grollen van hun moeder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook in mijn stal!
Dan moet Amanda ze verzorgen in haar gouden bikini, witte zonnebril op, rode pumps en haar Tinky Winky tasje.
Lieke heeft ooit eens Syl wakker gemaakt toen ze nog schoonmaakster. Syl ging helemaal uit haar dak. Ging echt nergens over.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Disana het volgende:
Pril geluk in de verlaten stal van Irginia
[afbeelding]
Een tasje vol zaadjes en wormpjes voor de pietjes. Waarom klinkt dat nou vies als het over Amanda gaat...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook in mijn stal!
Dan moet Amanda ze verzorgen in haar gouden bikini, witte zonnebril op, rode pumps en haar Tinky Winky tasje.
Op 'n morgen, toen Lieke nog huishoudster was, heeft ze de wekdienst van Palma overgenomen. Dus moest ze ook Sylvia wakker maken. Sylvia was niet erg blij. Het werd een rel en Palma gaf toen Lieke een trap na door te vertellen dat Lieke dat perse wilde wekken om Sylvia te pesten. (Nu weten we inmiddels wel dat Palma heel vijandig is naar Lieke)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel even het ware vehaal van het wakker maken van Syl ajb, ik ben even iets anders te doen.![]()
Ik hoorde in mijn koptelefoon de versie van Lieke, die was anders dan de versie van Palma.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke heeft ooit eens Syl wakker gemaakt toen ze nog schoonmaakster. Syl ging helemaal uit haar dak. Ging echt nergens over.
Je bent gewoon bang dat ze die in haar punani gaat stoppen om haar zuurgraad weer in balans te krijgen en dat klinkt idd erg vies.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Een tasje vol zaadjes en wormpjes voor de pietjes. Waarom klinkt dat nou vies als het over Amanda gaat...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op 'n morgen, toen Lieke nog huishoudster was, heeft ze de wekdienst van Palma overgenomen. Dus moest ze ook Sylvia wakker maken. Sylvia was niet erg blij. Het werd een rel en Palma gaf toen Lieke een trap na door te vertellen dat Lieke dat perse wilde wekken om Sylvia te pesten. (Nu weten we inmiddels wel dat Palma heel vijandig is naar Lieke)
Kuch... zaadjes erin stoppen...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat ze die in haar punani gaat stoppen om haar zuurgraad weer in balans te krijgen en dat klinkt idd erg vies.
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:04 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Elke andere moeder ( zou niet in DGK stappen maar goed ) zou zorgen dat ze die punten voor een telefoontje, apart hebben gehouden.
Het is het minste wat Natasia voor haar zoon kan doen nu.
Volgens mij na zijn bezoekje aan de kooi niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:11 schreef blomst het volgende:
[..]
Hebben we die hier wel weer eens gezien?
Ja je hebt gelijk, zo zal ze gedacht hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)
Bangen als in gangbangen of headbangen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:12 schreef mootie het volgende:
Dus het bangen van Elly is niet eens in de uitzending geweest?
Babi Bangangenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Bangen als in gangbangen of headbangen?
Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Bangen als in gangbangen of headbangen?
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mootie eerst schreef: de seks tussen Brian en Elly in de douche is wel in de uitzending geweest.
De Elly die zei dat ze nog jong is in haar broekjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef noekje het volgende:
[..]
en ik maar denken dat het om rode Elly de butler gaat.![]()
eigenlijk dus een juiste afspiegeling van de samenleving....hoeveel mensen hebben halverwege de maand geen centen meer en steken zich dan in de schulden omdat t zo makkelijk is??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Je kunt sparen en niets extra uit de pot krijgen OF alles opmaken en wel extra uit de pot krijgen. (Niet mijn manier van leven, maar Natasia denkt wat anders over hebben en krijgen)
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia is wel wat 'make-up afhankelijk', maar ze heeft een mooi gezicht.
[afbeelding]
Zal wel 'achter' zijn geweest ......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
Zooooooooooo Natasja is weer klaar met haar middagdutje.
geen telefoontje dat dit niet kan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Batterijen !"
Natasia : "Kun je ze even voor me inpluggen ?"
Huub : "Ik kan nog veel meer inpluggen"
Daar vallen toch je sokken van uit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:28 schreef Clank het volgende:
Natasia: Yairo is zijn verjaardag aan het vieren bij zijn zaaddonor.
Ze denkt dat ze met 'spullen' liefde voor die kindjes koopt.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Klopt! ''Hij heeft een Nintendo Wii voor zijn verjaardag gekregen, met die 10 spelletjes er bij.''.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Valt me zo op. Natasia heeft het de hele dag over die Wii voor haar kleine. "En 10 spelletjes erbij !". En iedereen moet het horen "10 Spelletjes erbij". Wat voor spelletjes het zijn is helemaal niet belangrijk, als het vooral maar veeeeel is.
Je weet het, spiegeltjes en kraaltjes, alles voor de heb. En dan nog Ilona in het verleden daarvan betichten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Talpa nu al failliet?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:39 schreef Disana het volgende:
Het is ook heel erg als je geen brood meer voor je kindjes kunt kopen![]()
innerlijke gevoelens denk ikquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda noemde zich toch een gevoelsmens? Ze heeft nog geen woord tegen Natas gezegt,...
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.quote:
Heb ik niet meerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, je moest weer betalen voor de streams vandaag.![]()
Wrom niet? Echt blut?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |