wie MILTONquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Milton is nu niet bepaald een lieverdje.
Even F5'en.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen stream 4 het, raar.
Hier werkt alles prima.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen stream 4 het, raar.
Natasia heeft nu iemand nodig en Lieke is er voor haar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia en Lieke, hand-in-hand ...... Soms valt m'n klep echt open !
[afbeelding]
Ik denk dat natasja de cadeaus ook zelf moet betalen hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeee, ze krijgen sowieso allemaal een vergoeding per maand.
En Natasja hoeft dat geld dus niet te gebruiken voor cadeautjes, dat betaalt 10 voor haar.
De rest moet dat geld wel gewoon aanspreken voor cadeaus e.d.
Vista ?quote:
Laat me raden, dat is nou net de reden waarom Yairo zijn verjaardag bij zijn vader viert.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ze heeft nog niet verteld aan Lieke dat ook nog het geld op was ...toch?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:22 schreef Marrije het volgende:
Yairo zijn vader zal wel denken, voor wat hoort wat. Ik moet Huub opruimen na de show? Dan viert Yairootje zijn verjaardag bij mij.
en...is hem dat gelukt????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia heeft laxeermiddel gekregen. Huub probeerde meteen was achterover te drukken. Natasia zag het meteen, Huub gaf nog een knipoog. (tja, je weet maar nooit wanneer laxeermiddel nog eens te gebuiken is bij het koken !)
Die Lieke toch, we komen steeds meer te weten, als het zo is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Lieke heeft een trio gehad met twee mannen... en een keer een trio met een man en een vrouw.
Dan heb je niet goed geluisterd. Ze zei dat ze nog niet eerder een seksrelatie met iemand heeft gehad, alleen in het begin met Brian dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:26 schreef farceman het volgende:
Amanda zegt nu dat ze een sex relatie met brian heeft en dat het geen vaste relatie is......
Je komt net op tijd binnen,quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef scanman01 het volgende:
Amanda heeft nog nooit een trio gedaan, maar zou het wel willen. Nadia heeft 1 keer sex gehad met een vrouw. Lieke vertelt dat ze tijdens die trio met twee mannen eigenlijk alleen maar met 1 van hen sex heeft gehad.
Valt nog mee dat ze geen telefoon krijgen dat het niet mag ...... of een streamlockquote:
No way, amanda heeft een veel vriendelijker gezicht... Lieke is gewoon een bitch.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Die strobaal van Amanda.....Lieke is eigenlijk veel knapper als je haar zo ziet
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef farceman het volgende:
Die strobaal van Amanda.....Lieke is eigenlijk veel knapper als je haar zo ziet
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef Haunter het volgende:
Om Amanda's stem te beschrijven, heb je genoeg aan dit plaatje:
[afbeelding]
Amanda de dochter van en een sten als een Nannyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...
Voor Palma's stem heb je genoeg aan dit plaatje:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Je kan ook zeggen dat ze een dochter van palma is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |