Nee joh, heerlijke jean paul gaultierquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Huub nou een blik soep?
Hhaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef mazaru het volgende:
Kreeg Huub nou een blik soep?
kado is kado, gaat om t ideequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef wolferl het volgende:
Nou kadootjes van 50 euro per stuk, het kon er nog vanaf.
En Amadna krijgt een kado waar alleen Brain profijt van heeft.
Ehmmm wat is dat? Of klink ik nou erg blond?quote:
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
naja die lieke is nooit tevreden he jezus
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.
Parfum! Niet blond, liefffquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ehmmm wat is dat? Of klink ik nou erg blond?![]()
geloofde ze het dan... maar de manier waarop ze het vraagt en naar dr cadeau kijkt.. sorry maar cadeau is een caeau tog. Moeten ze blij mee zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Nix had toegezegd 50% van zijn prijzengeld met haar te delen..... dus het is haar goed recht er naar te vragen.
Ah, een luchtje.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhavolgens mij zit er parfum ofzo in.
Klopt ja de helft had hij toegezegd en wat krijgt ze er nu voor???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Zoiets met God idd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
Ja, bij Jean Paul Gaultier is dat normaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, een luchtje.
En waarom zit dat in een blik? Of is dat normaal bij dat merk?
Zij krast Nadia en wat doet God??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas moet eens terugdenken aan de familie van Sylvia, toen die slecht lag (en uteindelijk bleef liggen), daar was ze ook niet zo vriendelijk over. Wat was het ook alweer: God straft onmiddellijk?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
die melk cupjesquote:
Oma ligt op streven.quote:
ben het totaal niet met je eens..... vind het totaal geen leuk shirtjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:49 schreef Kinga het volgende:
Lieke heeft echt een super leuk truitje gekregen!
You've lost me.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en dat noemt zich hoofd huishouding![]()
Schoonmakers hebben ook een gevaarlijk beroep heb ik vandaag uit de media vernomen. Zou dat Palma ook kunnen overkomen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:46 schreef Polonium-120 het volgende:
wanneer wordt er een lijk uit DGK gedragen.... het is echt fons westerloo saai op dit moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |