<schouder-ophaal>quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oma ligt op streven.
Don't shoot the messenger.
denk je dat natasja het onderstaand voor ogen had toen zij dat uitsprak...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, oma ligt slecht. Karma is a bitch als we Natasia moeten geloven.
En waarom niet? Hij is ook maar een mens hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef AnTjUh het volgende:
letten jullie ff op: brian doet dit niet voor niets hoor!!
Ik heb al meelij met die kids vanaf het moment dat Gordon haar kwam ophalen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa zaaddonor, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
godsamme... ik had nog zo gezegd dat er een anker aan moest zittenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef Kinga het volgende:
Ow, en een ketting voor Amanda.
egoistquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub zeggen..het truitje voor Lieke is van Brian en Dennis samen en de luchtjes voor de anderen alleen van Brian...
ziet er toch wel jammie uit!quote:
En wat is dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:54 schreef cindy10 het volgende:
lees net op het babyprikbord,dat er iemand moet komen voor een screening voor de goudenkooi...
zal natasia dan toch eindelijk vertrekken![]()
![]()
![]()
Ik ben niet vergeten wat hij met het adres van Cora geflikt heeft, alleen als ie opgestapt was, en had gezegd, sorry, wat ik heb gedaan is onvergevelijk, had 'ie een beetje klasse gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die waardering uit je gaan trekken, zoals Brian bij Jaap doet nu.....valt me mee dat ie niet vraagt "Ben je me nu dankbaar?"![]()
ja inderdaad, netjes gedaan van Brain.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:43 schreef farscapevr6 het volgende:
top van brian, mag gezegt worden
Wat????Ben je wel bij de pinken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:44 schreef lillkiss het volgende:
naja die lieke is nooit tevreden he jezus
Tja, ik sta helaas veruit in de minderheid met diezelfde mening, maar blijf hem wel verkondigenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
lol @ mensen die Brian zo erg haten dat ze zelfs denken dat Brian een slinkse bedoeling heeft met de kadootjes..
zucht..jullie zijn echt hopeloos
nou rustig... hoezo was dat haar aandeel dan? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef riri het volgende:
[..]
Wat????Ben je wel bij de pinken?
¤2000 euro was haar aandeel en dennix besteed het aan zichzelf....het kleine cadeautje heeft brian gekocht en niet door dennis....dennis is hiermee zoals vele al wisten een grote looser gebleken....
iig een egoist, zoveel is duidelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:57 schreef riri het volgende:
[..]
Wat????Ben je wel bij de pinken?
¤2000 euro was haar aandeel en dennix besteed het aan zichzelf....het kleine cadeautje heeft brian gekocht en niet door dennis....dennis is hiermee zoals vele al wisten een grote looser gebleken....
hier op fok lopen al net zulke freaks rond als in het huis,zelfde laag bij de grondse opmerkingen over mensenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:56 schreef Gigageil het volgende:
Lieke past wel goed bij BI-Huub met dat mannen-onderlichaam wat ze heeft.....![]()
Ik haat hem ook en dat denk ik helemaal niet. Sinds het bootcampgebeuren heeft hij zich toch anders laten zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
lol @ mensen die Brian zo erg haten dat ze zelfs denken dat Brian een slinkse bedoeling heeft met de kadootjes..
brian is hopeloos... beam his sorry ass up scottyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:55 schreef Rudieh het volgende:
En het ergste is ook nog dat ze negroïde zijn. Die kinderen hebben het idd helemaal niet makkelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
<schouder-ophaal>
Die kinderen hebben het momenteel volgens mij helemaal niet makkelijk. Uit elkaar gehaald, Yairo bij echte pa, wordt heen en weer gesleept want Wilgo naar Suriname...
Hahahaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:00 schreef -Hahaha- het volgende:
[..]
En het ergste is ook nog dat ze negroïde zijn. Die kinderen hebben het idd helemaal niet makkelijk
De MAN in hem werd wakker?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik haat hem ook en dat denk ik helemaal niet. Sinds het bootcampgebeuren heeft hij zich toch anders laten zien.
dat was de afspraak van Dennis naar Lieke voordat de stemming plaatsvond....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:58 schreef lillkiss het volgende:
[..]
nou rustig... hoezo was dat haar aandeel dan? Wist ik niet.
yepquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis alles aan zichzelf besteed?
dat vraag ik al een half uurquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:02 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennis alles aan zichzelf besteed?
Ja zeg... ze kunnen wel elke dag een poging wagen, maar dat wil nog niet zeggen dat Brian VIRIEL isquote:
wat zegt ze?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef riri het volgende:
Goed zo Lieke...het klopt gewoon wat je zegt...Huub doet dat ook
Aha, tyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |