Wat hier VET staat zal ze ook niet bedoelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:31 schreef 2live het volgende:
natas; mijn vriendschap met Brian is niet meer, ik heb hier niks meer te zoeken. Ik doe voor niemand geen moeite meer.
Maanden geleden vond ik dat al raar. Geen contact met de kinderen en ze zit in de kooi en de kinderen hebben weer contact met hem. Natasia leek het toen volkomen koud te laten.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef 2live het volgende:
natas; voor de gemoedsrust van de kinderen laat ik de kinderen naar hun vader gaan, maar ik ben het er niet mee eens
Wat zei ie dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:35 schreef wolferl het volgende:
Huub zet Brain even flink op zijn plek.
Voor zover ik weet had Brian die brief ineens heel mysterieus te voorschijn getoverd .......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:34 schreef lillkiss het volgende:
[..]
en ze had tog een lelijke brief van lieke gevonden?
Denniks is toch ook 70% vrouw en 30% man.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef Kinga het volgende:
swarovski, dat is toch meer voor vrouwen?
Vind ik wel, heb twee eenhoorns ervanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:37 schreef Kinga het volgende:
swarovski, dat is toch meer voor vrouwen?
Eenschquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:40 schreef riri het volgende:
Nou eens kijken of Dennix zich aan zijn woord heeft gehouden...¤2000 zou voor Lieke zijn,dat heeft ie bij die stemming aan haar beloofd...als hij dat niet heeft gedaan dan is het een grote looser....een man een man een woord een woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |