Hmmquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:13 schreef ranja het volgende:
te laat bukgeit, stond al in post 300 van het vorige topic
Klopt als een zwerende vinger...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
ekko ?
quote:Things were much more innocent back in the day, when Run-DMC unintentionally started the trend with "My," an ode to their favorite
. Before hip-hop became the dominant purveyor of youth culture and fashion, it was a street genre that big business was either unaware of or unwilling to endorse because of its rogue image.
Whenexecs saw thousands of fans waving their unlaced
up in the air at a Run-DMC show in '86, a light bulb went off. The band was offered a lucrative sponsorship deal in the neighborhood of $1.5 million.
Newbie +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Adidas (schoenen)
quote:Don't drink, don't smoke - what do you do?
Don't drink, don't smoke - what do you do?
Subtle innuendos follow
There must be something inside
Volgens mij zonder Ants alquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:37 schreef ranja het volgende:
Adam & the Ants - Goody Two Shoes
of was het al alleen Adam Ant toen?
die doet wel 'smoke'quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Iig Nick Lowe..gokje op Half A Boy, Half A Man
Idd, dat andere soul-label met o.a. Otis, Sam & Dave en Isaac Hayesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:10 schreef bukgeit het volgende:
Nee, het is het Stax-logo
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
filter
quote:You could wait for a lifetime
To spend your days in the sunshine
You might as well do the white line
Cos when it comes on top . . .
You gotta make it happen!
Van Oasis ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:05 schreef bukgeit het volgende:
Cigarettes And Alcohol
Over het hoofd gezien. Die Wijngaard was toch al discutabel -hoewel een vrachtauto een auto is-, maar dat was Toploader ook. Ik laat het zo, het blijft een mooie lijst!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, verzamelalbums van 1 artiest mogen wel?
What It Feels Like For A Girl van Madonna?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef ranja het volgende:
Ik had die regel trouwens helemaal niet gezien.
Een van de bekendste auto's in films in Christine.
Welke videoclip is (losjes) gebaseerd op die film?
Of je weet even geen beter antwoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef ranja het volgende:
2x keer heztelfde antwoord?
Of ik ken die clip van Madonna niet goed genoeg of jullie het verhaal van Christine niet.
Ik gok op het laatste
Oprispingen? Omdat het radiohead is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, nu je het zegt. Maar heb daar nooit een Christine-gevoel bij gehad.
En ranja waarschijnlijk alleen oprispingen.
Ik ga er maar een nieuwe in gooien, gezien de bijval en het verstreken uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef Gambolputty het volgende:
Ik hou het ook op Karma Poice.
quote:My little girl
Drive anywhere
Do what you want
I don't care
Tonight
I'm in the hands of fate
I hand myself
Over on a plate
Captain +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
radiohead - karma police. moordende auto rijdt wel uit zichzelf
Sack_Blabbath +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode - Behind the Wheel
Cap Red+1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jump versie van het wilhelmus
Van alle electronische genres is jumpstyle toch echt... de lompstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eitje voor een jumpstyle-fan natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef bigshadow het volgende:
the automatic?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Metric
quote:What drives this band is a need to communicate with their audience in a way not possible with traditional live bands. There are no ‘songs’ as such to perform, there’s no album to promote, there are no commercial imperatives at play.only perform live, they never rehearse, they don’t have a set-list and they couldn’t ever do the same performance twice. It’s all about the moment – an experience or an event that exists between the band and the audience for one time only.
have no intention of releasing any material in the immediate future, but even if you could capture the performance in digital format, it would only represent a fraction of the total
experience. Because what they do that is so unique, so unprecedented, is that they enter into a creative partnership with the crowd, receiving feedback from the dance floor and reinterpreting that response, rewiring the vibe and taking it to a new level.
Bijna. Het is met de meest in de muziekwereld gebruikte toevoeging van voren en het lijkt op jouw antwoordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:58 schreef knars het volgende:
Bay Bay?
ranja +1quote:
ja enorm he? die blonde ook trouwens, zie mijn eerste gok.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 23:19 schreef knars het volgende:
Kan er niet opkomen... vooral die meest rechter knakker komt me bekend voor
Ik was op een verjaardag, sorry.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Menomena - I Am The Fun Blame Monster
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:55 schreef ranja het volgende:
argh, ik heb me vergist. ik ga niet de band op de foto zien maar een andere band in hetzelfde genre
nou ja, raad deze dan nog maar. eventueel. ik ben weg.
Oftewel: komt Doc hier nog wel eens?.....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:06 schreef belsen het volgende:
Het is dus een van de andere bands van John Garcia, maar niet Hermano en ook niet Kyuss, natuurlijk.
Hij heeft dit jaar al 13 punten gehaald, dusseh...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oftewel: komt Doc hier nog wel eens?.....
quote:Guitarist Michael Amott is best known for his groove-heavy work in the death metal arena (late-period Carcass, Arch Enemy), butprovided an outlet for his retro hard rock impulses, and in the process became one of the stoner metal movement's best-kept secrets.
Idem, maar dan omgekeerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:40 schreef knars het volgende:
Uiteindelijk opgezocht, en dat had ik dus niet moeten doen. Deze had ik moeten weten...
Welk nummer?quote:Hey you, don't watch that, watch this
This is the heavy heavy monster sound
The nutsiest sound around
So if you've come in off the street
And you're beginning to feel the heat
Well listen buster
You'd better start to move your feet
To the rockin'est, rock-steady beat of...
cafca +1quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:07 schreef cafca het volgende:
Madness! One Step Beyond!
dat was dus spiritual beggarsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stoner metal op zaterdagochtend. Jongen, waar begin je aan...![]()
Die heb ik dus al wel eens geraden, maar dan met een langere tekst die wel een belletje deed rinkelen.quote:
Ja, volgens mij is ie al eens gevraagd ook, ik herkende het stukje ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die heb ik dus al wel eens geraden, maar dan met een langere tekst die wel een belletje deed rinkelen.![]()
Welke band?quote:Ontstaan vanuit een (home)studioproject treedtvanaf september 2000 succesvol op. De band verweeft weinig voor de hand liggende combinaties als elektro en hardrock, funk en country, hiphop-beats en sixtiespop en jungle-beats en Spaanse gitaren. Door de sterke melodieën en een voorliefde voor klassieke songstructuren klinkt de muziek zowel vertrouwd als oorspronkelijk. In 2004 speelt de band op Pinkpop en begin 2005, tijdens de repetities voor een nieuw album heft de band zich op.
Tilburgers. Met foto had ik die wel herkend.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef methodmich het volgende:
Wealthy Beggar?
Grappig, net Love is Okay in mijn lokale tweedehands zaakje gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, doen we voor jou een foto.
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
alec empire ?
Dan gok je er een....25% kansquote:Op zondag 8 juli 2007 22:51 schreef ranja het volgende:
[..]
daar staat dus 4 drummers genoemd en geen van de 4 ken ik
Wie?quote:Op maandag 9 juli 2007 08:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan gok je er een....25% kans
Kom op jongens, deze man is toch bijna net zo bekend als Gene Krupa
Dat bedoel ikquote:
Ergens vaag gaat een belletje rinkelen...quote:Yet it's somehow possible you're not familiar with the name
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit een enorme oh ja worden. Zit er iets van Cats ofzo in de naam?
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef cafca het volgende:
Ik zie Lemmy en Slim Jim Phantom. Hoe heette die band ook alweer....
Motorcat?
Nou vooruit: voordat we eindeloos combinaties gaan proberen (heb ook weinig tijd verder):quote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef ranja het volgende:
Strayhead
klinkt wel interessant maar wist niks van deze samenwerking af
Inderdaad is dat Nebula (met ex-leden van Fu Manchu).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef bartrid het volgende:
zou dat dan Nebula zijn?
quote:makes a cameo appearance in the music videos for 3rd Bass "Pop Goes the Weasel" as a "Vanilla Ice" parody character and Urban Dance Squad's "Fastlane".
peaceman +1quote:
Patrick en Henry waren wel dikke maatjes. Gingen samen naar de sportschool enzo..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
peaceman +1
Nooit geweten van die UDS video...
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of zijn dit juist the Misfits
Had het gezegd, dan had ik hem in Dordt voor je gekocht en opgestuurd. Zelfs een eerstehands.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Grappig, net Love is Okay in mijn lokale tweedehands zaakje gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was.
Officieel heten ze Alvin & the Chipmunks, maar vooruit. edit: wat newbie zegt dusquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had het gezegd, dan had ik hem in Dordt voor je gekocht en opgestuurd. Zelfs een eerstehands.
quote:Paint my face and bang my drum.
Throw my bone up to the sun.
Bang my drum and paint my face.
Pump my cave to hyperspace.
En doe dan nog eens antwoorden met de juiste titel?quote:
Maar wel verleptquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mark het volgende:
Zien eruit als een stel verstokte MUZ Trivia spelers
Laat ik Royksopp zeggen dan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:35 schreef cafca het volgende:
zien eruit als een stel verlepte scandinaviers
Lopen die ook altijd met pistolen rond?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:41 schreef Mark het volgende:
Zien eruit als een stel verstokte MUZ Trivia spelers
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Die rechtse lijkt op Charlie uit Lost. Die speelde in Drive Shaft![]()
Die dus niet...quote:Bijna gelijktijdig schreef bartrid het volgende:
Poco?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:09 schreef ranja het volgende:
Bad Company?
Geen ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Resumé Overflakkee:
Het gaat om een band uit Eindhoven met, zoals we van Ranja mogen verwachten, een vrouwelijke gitarist en die ergens een overeenkomst met Neil Young hebben. *
* = Doorhalen wat niet van toepassing is...
quote:@ Schaap: Check je brievenbus morgen...
bukgeit +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:31 schreef bukgeit het volgende:
Aha natuurlijk, 7Zuma7, listige hint!
040 - 7 26 21 13 1 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |