ik wil niet naar buitenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen tijd voor een vraag, de hond wil naar buiten
Goed plan, ik ook. Welterustenquote:
ik krijg nog vragen stel angst van julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
En ik weet het gewoon niet
Grrr, de hele avond poepmakkelijke vragen, maar kom ik online dan staat er weer een songtekst
Hi Neva
Niet doen. Doe maar een hintquote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Neva het volgende:
[..]
ik krijg nog vragen stel angst van jullie![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
Naast songteksten ben ik ook een dweil in initialentracklists...![]()
Misschienquote:Op zondag 5 juni 2005 23:17 schreef Neva het volgende:
[..]!! ik ook
![]()
hmm
helpt het als ik de artiest noem?
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
anders is het helemaal zo'n voorkauwpartij.
Volgens mij heb ik een muziek heropvoedingskamp nodigquote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.
Nietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij zingt zelf zo goed als nooit, hoor, Neva
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef GLO het volgende:
Tering... wie's dat nou weer? Waarom vraag je mij geen Sting of Gene Krupa, of De La Soul of Mark King?![]()
OK, maar Gene Krupa is een legende; als deze meneer dat ook is eet ik mijn hoed op gelukkig heb ik geen hoedquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef Neva het volgende:
[..]
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als jullie.. gene krupa zegt mij niet zoveel
zie het zo.. zo leren we van elkaar
![]()
Ben bang van niet...quote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij liet zijn bekendste nrs inzingen door Colin Blunstone en Gary Brooker...John Miles ook nog wel eens..helpt dat?
Oke pak even ene bekende rliedje als je die niet kent dan stuur ik je naar ene bootcamp en wordt je geindoctrineerd met deze muziek zodat je het nooit meer vergeetquote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, maar Gene Krupa is een legende; als deze meneer dat ook is eet ik mijn hoed op gelukkig heb ik geen hoed
weeet je de ander dan ookquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alan Parsons - Old and Wise
Ga je schamenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor mij is deze meneer wel een stuk bekender dan Gene Krupa..ook nooit van gehoord.
Nee, helaasch...quote:Op zondag 5 juni 2005 23:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linda, Roos & Jessica - Druppels
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het antwoord op Neva's vraag was dus Damned If I Do - Alan Parsons Project.
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alan Parsons - Old and Wise
heb je were geluk uitstel van executiequote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!
Ik begrijp nu wel de hints van nbdbd - sterker nog, die hadden voldoende moeten zijn
Zo dus:quote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!
was ook maar een flauw grapjequote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoezo? Je hebt het punt toch al vergeven?
Ik heb zelf ook wel albums van hem, trouwens, maar dit nummer ken ik ook niet..teksten van albumtracks van albumartiesten..ligt toch een beetje lastig.
Serieus jongens en meisjes: als jullie Alan Parsons bekender vinden dan Gene Krupa is het treurig gesteld met jullie historische kennis. Meen ik echt!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Alan Parsons is wel veel bekender dan Gene Krupa maar ja, teksten... zeker als het teksten van niet top 40 nummers zijn wordt het lastig voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |