quote:Another town another place,
Another girl, another face,
Another truck, another race,
I'm eating junk, feeling bad,
Another night, I'm going mad,
My woman's leaving, I feel sad,
But I just love the life I lead,
Another beer is what I need,
Another gig my ears bleed,
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:48 schreef Neva het volgende:
another road crew.. another town i left behind another drink comlpletly blid..
hmmz.. (another) road crew![]()
Er staat iets anders tussen haakjes, en er moet nog 'the' voor road crewquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:51 schreef Neva het volgende:
die haakjes weg laten dan ?
Nah, je mag 'm wel hebben, als niemand 'm inkoptquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:56 schreef Neva het volgende:
verer als dit kom ik niet zo uit het blote kopkedan mot iemand anders hem maar goed maken
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:01 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nah, je mag 'm wel hebben, als niemand 'm inkopt
Het was (We are) the road crew
Neva + 1
Al iets gehoord qua mod-sollicitatie?quote:
Geen idee helaas.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:09 schreef Neva het volgende:
weerom een cd hoesje uit mijn cvollectie:
[afbeelding]
Neuh, maar de inzendtermijn is nog maar net verstreken.quote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Al iets gehoord qua mod-sollicitatie?
je wordt wel modquote:Op zondag 5 juni 2005 00:17 schreef Berkery het volgende:
[..]
Neuh, maar de inzendtermijn is nog maar net verstreken.
En ik heb ook geen ahnung
Ik wel. Jammer dat je films niet kan on-zien ofzo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ik wel. Jammer dat je films niet kan on-zien ofzo.
die zijn het niet...quote:Op zondag 5 juni 2005 00:37 schreef belsen het volgende:
Foo Fighters stonden op Blair Witch Project 2...
ff opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 5 juni 2005 00:40 schreef Neva het volgende:
[..]
die zijn het niet...
nummertje heet the reckoning![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 00:58 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
ff opgezocht, nog nooit van gehoord
En da’s goed!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 @ 06:07 schreef bukgeit het volgende:
'Aap' misschien, als de 'c' als 'k' wordt uitgesproken?
En de rest. Wat betekent de rest?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:38 schreef GLO het volgende:
Op mijn vraag in het vorige topic wat het woord Mynci betekent in Gorky's Zygotic Mynci, gaf bukgeit het volgende antwoord:
[..]
En da’s goed!
bukgeit +1
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:44 schreef ranja het volgende:
dit wordt te vaag...
Het is hoger dan een sint en meer dan enkel een baard...quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 11:56 schreef ranja het volgende:
god's face?
Nee, meer dan enkel het gezicht, denk nog ietsjes groter...quote:Op zondag 5 juni 2005 12:18 schreef peaceman het volgende:
God's Facehair?
Hans, de y graagquote:
geweldige bandquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 12:25 schreef ranja het volgende:
godhead?
Had ze van de foto niet herkend nee. De plaat ken ik natuurlijk wel.quote:
Maar dan had ik wel met hints als "Chemical Brothers" gestrooid, bij wie The Magic Numbers op de plaat meededen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:05 schreef belsen het volgende:
The Magic Numbers was toch zo'n FF protégé...
Ik vergeet bijna dat DaisyDuke alles kent, al die extra hints heeft die jongen toch niet nodig.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Sons and Daughters
quote:Arab Strap's David Gow and Adele Bethel put an edge on their previous band's sardonic nature for Sons and Daughters. Love the Cup finds Gow (drums), Bethel (vocals/guitar), Ailidh Lennon (bass/mandolin), and Scott Paterson (vocals/guitar) causing a rumpus with their merry folk-rock blend. The seven-song selection is pure grit, with traditional Scottish folk and blues-rock bits. Sons and Daughters pretty much pay tribute to the original Man in Black, Johnny Cash, throughout Love the Cup and the set list itself sifts through Cash's template of love, God, and murder. Mandolins and guitars create a fracas on "Fight," while the rockabilly-tinged eponym to Cash and hankering licks of "Broken Bones" showcase Sons and Daughters' more brassy side. Love the Cup is a love affair with traditional folk music. Sons and Daughters collect themselves in a cranny of classic poetry and music and in turn, they use their surroundings to craft one of 2003's more interesting albums.
newbie+1quote:Op zondag 5 juni 2005 16:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sukilove
Die wel natuurlijk. Opmerkelijk hoeveel mensen die 2 altijd door elkaar halen.quote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Gambolputty het volgende:
I Wish natuurlijk
Hij was gisterochtend nog aanwezig. En de nacht ervoor meldde hij ditquote:Op zondag 5 juni 2005 16:22 schreef belsen het volgende:
Ik heb bugeit alweer een tijdje niet gezien...
Willenium was de albumnaam toch...ben nu echt wegquote:Op zondag 5 juni 2005 16:42 schreef belsen het volgende:
Willenium had als achtergrond Rock the Casbah van The Clash...
Heette dat nummer niet Will2k?quote:Op zondag 5 juni 2005 16:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Willenium was de albumnaam toch...ben nu echt weg
Maar die is weg. Als jij het punt inpikt krijgen wij een nieuwe vraagquote:Op zondag 5 juni 2005 16:59 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind dat belsen het punt verdient, overigens.
Tssk.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Maar die is weg. Als jij het punt inpikt krijgen wij een nieuwe vraag
Wie?quote:To their impassioned cult of fans,was one of the best post-punk outfits Great Britain ever produced. Combining the gut-level force of punk with the anthemic political fervor of U2 and the Alarm, as well as the urban protest folk of Billy Bragg,
sounded like few other bands mining similar post-punk territory. Their attack was hard, spare, and precise, but as time wore on, they were just as likely to deliver modern-day folk-rock replete with acoustic guitar, violin, and harmonica. Throughout their career, they remained staunch advocates of the British working class, occasionally tempering their leftist, anti-Thatcher political fury with moments of personal introspection. Their shout-along anthems often borrowed the football-chant feel of Oi! punk, but
was far less given to rabble-rousing, instead aiming for intelligent dissidence.
Niet echt nee. Deze ook niet: Wie kan hier niet kiezen tussen mic of bal?quote:
Juist, een stervende ster.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:32 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht een keer iets gelezen te hebben over dat het een transcriptie was van een ster die supernova ging.
I do. Ik bedoelde zelfs niet eens zozeer de daad als wel het hoogtepuntquote:Op zondag 5 juni 2005 17:34 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Plaat kwam sowieso uit in '79. Tenzij je met 'daad' iets heel anders bedoelt.
Ik was toen nog niet eens geboren.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:38 schreef GLO het volgende:
enne, ik weet wanneer-ie uitkwam. heb 'm op de releasedag meteen gekocht
Uiteraard. In '98 kwam dan eindelijk de eerste hitnotering met 'Deeper Underground'.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:42 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jamiroquai
Met Belsen voor de assist:quote:
quote:After firmly establishing themselves as America's most original and interesting band of part-time, over-30 garage rockers,found
dipping their toes into something resembling professionalism. Leaving behind the homemade studio craft of their previous work, this album was recorded in a pair of actual recording studios, and the sessions boasted an outside producer (friend and temporary fellow Ohioan Kim Deal); while no one would mistake the results for the latest Bob Rock project, the set sounded more like a "real" record than anything
had attempted up to that time.
Da's alvast goedquote:Op zondag 5 juni 2005 18:17 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij is het een album van Guided by Voices
Da's nu jammer..quote:maar geen idee hoe deze ook al weer heette (ze hebben er ook zo veel).
Briljant!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:26 schreef Grobbel het volgende:
Under the Bushes under the stars, lijkt me dan.
Het album of mijn naar binnen gelepelde antwoord?quote:
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, daarom. Ik zag iedereen al denken. Van welke death-metal band is dit de frontman.
Scherp!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:50 schreef Berkery het volgende:
Is het een neger?
Derek Green van Sepultura!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, daarom. Ik zag iedereen al denken. Van welke death-metal band is dit de frontman.
Hey Prep, krijgen we de uitslag van je jubelvraag nog? of zit je nog steeds te pedalsteelen?quote:Op zondag 5 juni 2005 18:57 schreef Prep2Fight het volgende:
Vet kilah!
jaja, zal het nu even doen!quote:Op zondag 5 juni 2005 18:59 schreef GLO het volgende:
[..]
Hey Prep, krijgen we de uitslag van je jubelvraag nog? of zit je nog steeds te pedalsteelen?
Ah, OK, ik moet nu eten, dus kan ik straks lekker smullenquote:
Die dus!quote:Op zondag 5 juni 2005 19:16 schreef Neleos het volgende:
Musical Youth - The Youth of Today
quote:Op zondag 5 juni 2005 19:27 schreef Gambolputty het volgende:
He ain't heavy, he's my brother
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
van the Hollies dus
Ah. Maar ik had sowieso als artiest om-ik-weet-niet-welke-reden The Righteous Brothers ingevuld. Hoe ik daar nou bij kom:?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sorry Gambolputty, maar ik vroeg ook van wie.
newbiedoobiedoo +1
Barry White?quote:Op zondag 5 juni 2005 19:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit was zeker wel een heavy brother. Naar wie kijken wij?
[afbeelding]
Ook gedaan. Ik meen zelfs op een Rambo-soundtrack terug te vindenquote:Op zondag 5 juni 2005 19:32 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ah. Maar ik had sowieso als artiest om-ik-weet-niet-welke-reden The Righteous Brothers ingevuld. Hoe ik daar nou bij kom:?
Farley Jackmaster Funk bedoelde ik.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep.
Gambolputty + 1
Jij bedoelde Daryll Pandy, Neleos.
Ah, dus toch. Dan is het niet de wijn.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook gedaan. Ik meen zelfs op een Rambo-soundtrack terug te vinden
Dohquote:Op zondag 5 juni 2005 20:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Links? Eerder rechts. Rij je in Engeland, ofzo?
Neleos +1quote:Op zondag 5 juni 2005 19:41 schreef Neleos het volgende:
De La Soul
Ik wilde ze ook nog een keer vragen en ik herkende de fotoquote:
quote:Op zondag 5 juni 2005 20:30 schreef Neleos het volgende:
Sting?
Met welke filter heb je dat gedaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 5 juni 2005 20:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
[afbeelding]
De volgende zal ik wat erger toetakelen![]()
Neleos + 1
Charcoal, in PSP that isquote:Op zondag 5 juni 2005 20:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Met welke filter heb je dat gedaan als ik vragen mag?![]()
quote:has often been considered to be the first drum "soloist." Drummers usually had been strictly time-keepers or noisemakers, but
interacted with the other musicians and introduced the extended drum solo into jazz. His goal was to support the other musicians while creating his own role within the group.
is also considered the father of the modern drumset since he convinced H.H. Slingerland, of Slingerland Drums, to make tuneable tom-toms.
quote:moved to New York in 1929 and was recruited by Red Nichols. He, along with Benny Goodman and Glenn Miller, performed in the pit band of the new George Gershwin play "Strike Up the Band."
had never learned to read music and "faked" his parts during rehearsals. Glenn Miller assisted him by humming the drum parts until
got them down. After "Strike Up the Band" completed in January 1930, Hoagy Carmichael gathered several great musicians together for many historical sessions.
played on some legendary "jazz" recordings with Bix Beiderbecke, Adrian Rollini and Joe Venuti.
quote:After breaking up his big band,wasn't sure which direction to take. He had led small groups within his big band during the 40's, this was a logical choice with the growing popularity of be-bop. The
Trio was one of the first acts recruited by Norman Granz for his "Jazz At The Philharmonic" concerts(due to contractual reasons,
was first billed as "The Chicago Flash."). The JATP dates introduced the famous "Drum Battles" with Buddy Rich in October of 1952 and the subsequent studio recordings on the Lp "
and Rich" in 1955. Some of the greatest jazz recordings of all time were the result of the "All-Star" jams at JATP. The alumni of these dates included Lester Young, Dizzy Gillespie, Charlie Shavers, Ray Brown, Lionel Hampton, Buddy Rich and of course,
. Along with Cozy Cole,
formed the
-Cole Drum School in March of 1954.
Die weet het vast wel ja.quote:Op zondag 5 juni 2005 20:52 schreef Berkery het volgende:
Zander! Hier komen!
Heel goed.quote:Op zondag 5 juni 2005 21:00 schreef Prep2Fight het volgende:
Toen ik de foto zag dacht ik eerst Buddy Rich, maar toen de stukjes tekst kwamen bleek dat niet te zijn dus ik gok op Gene Krupa.. was namelijk mijn 2de gedachte
+1 Berkeryquote:Op zondag 5 juni 2005 21:07 schreef Berkery het volgende:
Steely Dan
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:38 schreef cafca het volgende:
Jean Michel Jarre.
quote:Op zondag 5 juni 2005 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mark King?
quote:Sometimes I wonder, if there ever was a fling
Between us two
There's no trace left, everything's erased
I have dislogded you, yeah
Our love is history
I'm doing great, and I feel free
All my friends, you never wanted to see
They helped me trough this
I smoke in bed and I'm drinking far too much
But that's how my life is, yeah
Our future's history
I'm doing great, and I feel free
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is het een vertaling? Dan gok ik op Kadanz - Dagen dat ik je vergeet
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Teveel eer. Gewoon Benny is ook goed
belsen + 1
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:16 schreef Berkery het volgende:
Frank Stallone?
ik wil niet naar buitenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen tijd voor een vraag, de hond wil naar buiten
Goed plan, ik ook. Welterustenquote:
ik krijg nog vragen stel angst van julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
En ik weet het gewoon niet
Grrr, de hele avond poepmakkelijke vragen, maar kom ik online dan staat er weer een songtekst
Hi Neva
Niet doen. Doe maar een hintquote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Neva het volgende:
[..]
ik krijg nog vragen stel angst van jullie![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
Naast songteksten ben ik ook een dweil in initialentracklists...![]()
Misschienquote:Op zondag 5 juni 2005 23:17 schreef Neva het volgende:
[..]!! ik ook
![]()
hmm
helpt het als ik de artiest noem?
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
anders is het helemaal zo'n voorkauwpartij.
Volgens mij heb ik een muziek heropvoedingskamp nodigquote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.
Nietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij zingt zelf zo goed als nooit, hoor, Neva
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef GLO het volgende:
Tering... wie's dat nou weer? Waarom vraag je mij geen Sting of Gene Krupa, of De La Soul of Mark King?![]()
OK, maar Gene Krupa is een legende; als deze meneer dat ook is eet ik mijn hoed op gelukkig heb ik geen hoedquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef Neva het volgende:
[..]
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als jullie.. gene krupa zegt mij niet zoveel
zie het zo.. zo leren we van elkaar
![]()
Ben bang van niet...quote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij liet zijn bekendste nrs inzingen door Colin Blunstone en Gary Brooker...John Miles ook nog wel eens..helpt dat?
Oke pak even ene bekende rliedje als je die niet kent dan stuur ik je naar ene bootcamp en wordt je geindoctrineerd met deze muziek zodat je het nooit meer vergeetquote:Op zondag 5 juni 2005 23:29 schreef GLO het volgende:
[..]
OK, maar Gene Krupa is een legende; als deze meneer dat ook is eet ik mijn hoed op gelukkig heb ik geen hoed
weeet je de ander dan ookquote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alan Parsons - Old and Wise
Ga je schamenquote:Op zondag 5 juni 2005 23:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Voor mij is deze meneer wel een stuk bekender dan Gene Krupa..ook nooit van gehoord.
Nee, helaasch...quote:Op zondag 5 juni 2005 23:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Linda, Roos & Jessica - Druppels
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het antwoord op Neva's vraag was dus Damned If I Do - Alan Parsons Project.
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Alan Parsons - Old and Wise
heb je were geluk uitstel van executiequote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!
Ik begrijp nu wel de hints van nbdbd - sterker nog, die hadden voldoende moeten zijn
Zo dus:quote:Op zondag 5 juni 2005 23:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Die ken ik natuurlijk wel, maar met een heel andere kop!
was ook maar een flauw grapjequote:Op zondag 5 juni 2005 23:43 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoezo? Je hebt het punt toch al vergeven?
Ik heb zelf ook wel albums van hem, trouwens, maar dit nummer ken ik ook niet..teksten van albumtracks van albumartiesten..ligt toch een beetje lastig.
Serieus jongens en meisjes: als jullie Alan Parsons bekender vinden dan Gene Krupa is het treurig gesteld met jullie historische kennis. Meen ik echt!quote:Op zondag 5 juni 2005 23:40 schreef ranja het volgende:
Alan Parsons is wel veel bekender dan Gene Krupa maar ja, teksten... zeker als het teksten van niet top 40 nummers zijn wordt het lastig voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |