ik wil niet naar buitenquote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Berkery het volgende:
Ik heb geen tijd voor een vraag, de hond wil naar buiten
Goed plan, ik ook. Welterustenquote:
ik krijg nog vragen stel angst van julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:04 schreef GLO het volgende:
En ik weet het gewoon niet
Grrr, de hele avond poepmakkelijke vragen, maar kom ik online dan staat er weer een songtekst
Hi Neva
Niet doen. Doe maar een hintquote:Op zondag 5 juni 2005 23:06 schreef Neva het volgende:
[..]
ik krijg nog vragen stel angst van jullie![]()
quote:Op zondag 5 juni 2005 23:16 schreef GLO het volgende:
Naast songteksten ben ik ook een dweil in initialentracklists...![]()
Misschienquote:Op zondag 5 juni 2005 23:17 schreef Neva het volgende:
[..]!! ik ook
![]()
hmm
helpt het als ik de artiest noem?
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.quote:Op zondag 5 juni 2005 23:18 schreef GLO het volgende:
[..]
anders is het helemaal zo'n voorkauwpartij.
Volgens mij heb ik een muziek heropvoedingskamp nodigquote:Op zondag 5 juni 2005 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat mag in dit geval ook wel. Dit is de categorie 'niet te doen'.
Nietquote:Op zondag 5 juni 2005 23:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij zingt zelf zo goed als nooit, hoor, Neva
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als julliequote:Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef GLO het volgende:
Tering... wie's dat nou weer? Waarom vraag je mij geen Sting of Gene Krupa, of De La Soul of Mark King?![]()
OK, maar Gene Krupa is een legende; als deze meneer dat ook is eet ik mijn hoed op gelukkig heb ik geen hoedquote:Op zondag 5 juni 2005 23:26 schreef Neva het volgende:
[..]
omdat ik een totaaaaaaaaaal andere muziekkennis en muzieksmaak heb als jullie.. gene krupa zegt mij niet zoveel
zie het zo.. zo leren we van elkaar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |