quote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volgens mij gaat dit een enorme oh ja worden. Zit er iets van Cats ofzo in de naam?
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:03 schreef cafca het volgende:
Ik zie Lemmy en Slim Jim Phantom. Hoe heette die band ook alweer....
Motorcat?
Nou vooruit: voordat we eindeloos combinaties gaan proberen (heb ook weinig tijd verder):quote:Op maandag 9 juli 2007 13:20 schreef ranja het volgende:
Strayhead
klinkt wel interessant maar wist niks van deze samenwerking af
Inderdaad is dat Nebula (met ex-leden van Fu Manchu).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:41 schreef bartrid het volgende:
zou dat dan Nebula zijn?
quote:makes a cameo appearance in the music videos for 3rd Bass "Pop Goes the Weasel" as a "Vanilla Ice" parody character and Urban Dance Squad's "Fastlane".
peaceman +1quote:
Patrick en Henry waren wel dikke maatjes. Gingen samen naar de sportschool enzo..quote:Op maandag 9 juli 2007 18:05 schreef bartrid het volgende:
[..]
peaceman +1
Nooit geweten van die UDS video...
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Of zijn dit juist the Misfits
Had het gezegd, dan had ik hem in Dordt voor je gekocht en opgestuurd. Zelfs een eerstehands.quote:Op zondag 8 juli 2007 18:15 schreef bartrid het volgende:
[..]
Grappig, net Love is Okay in mijn lokale tweedehands zaakje gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was.
Officieel heten ze Alvin & the Chipmunks, maar vooruit. edit: wat newbie zegt dusquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Had het gezegd, dan had ik hem in Dordt voor je gekocht en opgestuurd. Zelfs een eerstehands.
quote:Paint my face and bang my drum.
Throw my bone up to the sun.
Bang my drum and paint my face.
Pump my cave to hyperspace.
En doe dan nog eens antwoorden met de juiste titel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |