dat was dus spiritual beggarsquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stoner metal op zaterdagochtend. Jongen, waar begin je aan...![]()
Die heb ik dus al wel eens geraden, maar dan met een langere tekst die wel een belletje deed rinkelen.quote:
Ja, volgens mij is ie al eens gevraagd ook, ik herkende het stukje ook.quote:Op zondag 8 juli 2007 10:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Die heb ik dus al wel eens geraden, maar dan met een langere tekst die wel een belletje deed rinkelen.![]()
Welke band?quote:Ontstaan vanuit een (home)studioproject treedtvanaf september 2000 succesvol op. De band verweeft weinig voor de hand liggende combinaties als elektro en hardrock, funk en country, hiphop-beats en sixtiespop en jungle-beats en Spaanse gitaren. Door de sterke melodieën en een voorliefde voor klassieke songstructuren klinkt de muziek zowel vertrouwd als oorspronkelijk. In 2004 speelt de band op Pinkpop en begin 2005, tijdens de repetities voor een nieuw album heft de band zich op.
Tilburgers. Met foto had ik die wel herkend.quote:Op zondag 8 juli 2007 14:48 schreef methodmich het volgende:
Wealthy Beggar?
Grappig, net Love is Okay in mijn lokale tweedehands zaakje gevonden waar ik al een tijd naar op zoek was.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
Nou, doen we voor jou een foto.
Wie zijn dit?
[afbeelding]
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2007 18:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
alec empire ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |