Over het hoofd gezien. Die Wijngaard was toch al discutabel -hoewel een vrachtauto een auto is-, maar dat was Toploader ook. Ik laat het zo, het blijft een mooie lijst!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, verzamelalbums van 1 artiest mogen wel?
What It Feels Like For A Girl van Madonna?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:20 schreef ranja het volgende:
Ik had die regel trouwens helemaal niet gezien.
Een van de bekendste auto's in films in Christine.
Welke videoclip is (losjes) gebaseerd op die film?
Of je weet even geen beter antwoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef ranja het volgende:
2x keer heztelfde antwoord?
Of ik ken die clip van Madonna niet goed genoeg of jullie het verhaal van Christine niet.
Ik gok op het laatste
Oprispingen? Omdat het radiohead is?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, nu je het zegt. Maar heb daar nooit een Christine-gevoel bij gehad.
En ranja waarschijnlijk alleen oprispingen.
Ik ga er maar een nieuwe in gooien, gezien de bijval en het verstreken uur.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:48 schreef Gambolputty het volgende:
Ik hou het ook op Karma Poice.
quote:My little girl
Drive anywhere
Do what you want
I don't care
Tonight
I'm in the hands of fate
I hand myself
Over on a plate
Captain +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:
radiohead - karma police. moordende auto rijdt wel uit zichzelf
Sack_Blabbath +1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Depeche Mode - Behind the Wheel
Cap Red+1quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jump versie van het wilhelmus
Van alle electronische genres is jumpstyle toch echt... de lompstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Eitje voor een jumpstyle-fan natuurlijk
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:19 schreef bigshadow het volgende:
the automatic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |