Getsie ja, dat ken ik. Zelfgemaakt daarentegenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Guacamole van de AH (3,5% avocado) en nachos
AH Excellent Maaltijdsalade Kip Mango 35% kortingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan halen bij de AH voor 2 dagen?
Zijn dus gisteren heerlijk uit eten geweest bij de Mexicaan, had ik nog maar 1x eerder gegeten en dat was in Parijs 17 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevierd dus niet veul![]()
Van dagwaarde iig een etentje morgen, en hij had nog wat zei hij maar dat is een verrassing![]()
Bimi !!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Herodus het volgende:
Kip met groosterde aarappel en gestoofde wortel en brocolli achtige dingen, blini's oid.(muz van de kip -redelijk eenvoudige- recepten van Heston Blumenthal)
[afbeelding]
Doe mij er een met sguschonkaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Vivi het volgende:
Blini's nuttig je meestal met kaviaar idd.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wou net zeggen, blini's zijn Russische pannekoekjes
[afbeelding]
[..]
Doe mij er een met sguschonka
Gecondenseerde melk met suiker volgens Google?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wou net zeggen, blini's zijn Russische pannekoekjes
[afbeelding]
[..]
Doe mij er een met sguschonka
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk met suiker volgens Google?
Interessant, had er nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
Eigenlijk heb ik zin in alles wat op vlees lijkt .
HUIL!!!
Zelfs dat mag niet.quote:
Hahaha, oke, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewone gecondenseerde melk, maar dan in het Russisch. Blini's weetjewel
Koop je gewoon een nieuwequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb ineens zo'n dodelijke zin in shoarma![]()
maar ik weet dat mijn bikini er niet blij mee gaat zijn.
Afzien dit!!!
In de categorie lekker vlees, mag ik van jou, de entrecôte?quote:
Sowwy, ik ben sadistisch by naturequote:
Dat zag ik toevallig. Jij wilt dus een goed gerijpt stukje vlees?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik golfer voor dagwaarde ruilenBluezz zo'n lekker doorgegaard jong hapje is best lekker hoor
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef SHE het volgende:
Ik kijk zelfs raar naar mijn kat!!!!!!!!!!
Yeah!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wordt goeie nog betere sex voor dagwaarde vanavond, vannacht en vanochtend dan![]()
Mijn GOD wat een verspilling van mijn tijd en geld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AH Excellent Risotto-nogwat 35% korting
Verandering TT: Wat pijpen en beffen we vandaag # 60quote:Op zondag 8 juli 2007 15:23 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Yeah!dat klopt(e)!
OT: 2 mergpijpjes![]()
oh mijn godquote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Perruche het volgende:
zelfgemaakt lasagnadus zonder pakjes he.
En ik wil even zeggen dat ik kei veel medelijden heb met SHE
Mooie Panasonic fotocamera hebben jullie.quote:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?quote:
Beide beweringen kloppen volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?
Wie zit hier het hele vlees te editten zegquote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?
Zie ik Isa eerst over het hoofd, zie ik dit vlees ook al niet![]()
Het was weer lekkerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond gaan we lekker bbqen, nu het weer een keer goed is moeten we er ook gelijk maar van genieten he
Hmm het klinkt goed voor een deelquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verandering TT: Wat pijpen en beffen we vandaag # 60![]()
![]()
Oe, die eerste, en alleen als ie ijs en ijskoud isquote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde met jou, Bluezz
Ik twijfel: limoncello, sambuca of een tequila sunrise
Dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, die eerste, en alleen als ie ijs en ijskoud is
goldstrike is zo fijn als je niet kunt slapenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus.
MissyMirjam, ik heb nogal, eh, memorabele herinneringen aan Goldstrike. Let wel: ik herinner het me nog. Maar ik drink het dus echt nooit meer
Vanavond moet ik voor mezelf alleen koken. Wil dus niet teveel moeite doen, noch een zooi maken van de keuken. Iemand een goed idee?
Eet je helemaal geen vlees meer? Wel kip toch nog dacht ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef SHE het volgende:
het is gewoon niet eerlijk!
maarrrr; ik ben wel 100% buikpijnvrij ( zonder gekheid ) en prettig is dat mijn huid er wel erg vrolijk bij staat en de kilo's er als vanzelf vanaf vliegen.
You win some, you loose some.
rode kool en appelmoes!!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb net een rollade in de braadpan gegooid.
Dat eten we vanavond met aardappel puree en spercieboontjes of met rode kool...
Dat weet ik nog niet, wat zal lekkerder zijn??
dat wil ik idd af en toe nog eten, maar voorlopig voel ik me zoveel beter dat ik het zo lang mogelijk probeer uit te stellenquote:Op maandag 9 juli 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eet je helemaal geen vlees meer? Wel kip toch nog dacht ik?
Over een uurtje, bonus op stereo's wcquote:Op maandag 9 juli 2007 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
AH Bami met Sate, 35% korting
Halve ananas, bonus
Maar SHE, je kan toch garnalen eten?quote:
jamaar MUUS, die heb ik niet gehaald, want er is woensdag pas markt en ik lust geen diepvries en dus heb ik iets groenerigs gegeten en dat vond ik helemaal niet leuk en toen las ik over jouw garnalen en toen werd ik snotterig.quote:
*positieve MUUS uit de kast trekt*quote:Op maandag 9 juli 2007 18:33 schreef SHE het volgende:
[..]
jamaar MUUS, die heb ik niet gehaald, want er is woensdag pas markt en ik lust geen diepvries en dus heb ik iets groenerigs gegeten en dat vond ik helemaal niet leuk en toen las ik over jouw garnalen en toen werd ik snotterig.
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.quote:Wel wat groentjes erbij, anders krijg je geen spierballen.
quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.
Oh, dat mag SHE niet hebben.
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spierballen krijg je anders van genoeg eiwit hoor, dus: een lekker lapje mager vlees.
Oh, dat mag SHE niet hebben.
he da's nou jammer, ik zie je bericht te laat. Alles is op.quote:Op maandag 9 juli 2007 17:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb lekkere kersen-ijsthee gemaakt, met kersensap en citroen
Zo nog een kopje linzensoep met paprika van zaterdag opwarmen. Wie wat bewaart...
Ik denk dat ik een beetje laat ga eten vandaag, zat te denken aan spaghetti met olie en knof, lekker.
Tenzij ik bij jou mag komen eten, Tezz....![]()
We willen die klootzakjes zo doorregen mogelijkquote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.
Hangt ervan af waarvoor je het gebruikt. Voor mijn Char Siu wil ik gewoon mager vlees hebben, anders is het geen Char Siu meer, maar Fo Nam.quote:Op maandag 9 juli 2007 18:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mager vlees is lang niet zo lekker als een mooi gemarmerd stukkie.
was lekkerquote:Op maandag 9 juli 2007 16:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
vanavond rijst, met sajoer boontjes en champignons erdoor, en mini loempias die ik in de wok ga frituren
Daar ga ik er ook even eentje van nemen. Welke smaak heb jij? Ik ben voorlopig alleen maar heel hard aan het hopen dat het werktquote:Op maandag 9 juli 2007 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, straks nog een bekertje:
[afbeelding]
0% vet, 100% suiker
Ik heb de bosvruchten en de museli-appel-peerquote:Op maandag 9 juli 2007 20:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ga ik er ook even eentje van nemen. Welke smaak heb jij? Ik ben voorlopig alleen maar heel hard aan het hopen dat het werkt![]()
U hobt een vlekje op uw afgebeten nagelquote:
quote:Op maandag 9 juli 2007 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
U hobt een vlekje op uw afgebeten nagel![]()
Die Sudderlap die ik Zaterdag maakte zag er bijna zo mooi uit als deze.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:08 schreef SHE het volgende:
We willen die klootzakjes zo doorregen mogelijk![]()
je wil me aan het huilen maken he?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die Sudderlap die ik Zaterdag maakte zag er bijna zo mooi uit als deze.
[afbeelding]
Nee schat, ik kon bijna huilen toen ik het zag liggen bij de slager, en die zei ook nog, omdat het zo vet is laat ik het u goedkoper...quote:
Ik zou het niet bij 1 enkel olijfje laten hoor................quote:Op maandag 9 juli 2007 23:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
rode wijn.
en een olijfje gevuld met feta
Nee, klinkt juist lekker! Maar nu is het al op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
@MUUS, ik zie rosbief staan, weet je wat lekker is.... Broodje rosbief met plakjes augurk en grove mosterd. Beetje sla, beetje zwarte peper....
En als je vindt dat het vies klinkt: ik kreeg het voorgezet in een heel sjieke eetgelegenheid aan de andere kant van de wereld. En het was echt een levensveranderende ervaring.
je mag toch geen vlees meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
OT : Iets kuts met aardappel en vanavond iets nog kutters met weetikveelwat.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
Ja tuurlijk ; ga het even uitgebreid over rood vlees hebben!!
OT : Iets kuts met aardappel en vanavond iets nog kutters met weetikveelwat.
Nu, een banaantje![]()
Zwanger?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
Ja tuurlijk ; ga het even uitgebreid over rood vlees hebben!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef MUUS het volgende:
Vanavond: Ik heb puntpaprika's en een klein beetje verse spinazie. Daar ga ik iets met pittig gehakt omheen verzinnen en dan die puntpaprika's vullen. Sla met veel frisse komkommer en tomaat ernaast, olijfje erbij en eens kijken wat daar uitkomt..
Dan moet ik even goed nadenken, want het was zo'n trek-de-koelkast-open-en-doe-maar-wat-dag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
Oooh, zo'n paprika flans ik binnenkort ook eens in elkaar! Waar heb je het gehakt mee gekruid, Muus?
Hey, maar je kan er wel goed van poepen.quote:- een schaaltje All-Bran Plus (hondenvoer! karton!)
Ah, restjes- of improvisatiemaaltijden! Altijd heel frustrerend wanneer je tijdens het koken alles dat je bij de hand hebt in je pan gooit en het uiteindelijk heel lekker blijkt te zijn. Zo zijn er al heel wat eenmalige recepten van mijn hand een vroege dood gestorven omdat ik me niet meer kon herinneren wat ik er doorheen gegooid had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet ik even goed nadenken, want het was zo'n trek-de-koelkast-open-en-doe-maar-wat-dag..
Rode pepers, knoflook en ui. Dan zit er nog een rest spinazie en champignons in.
Euh ja, ik geloof dat dat het was..
quote:Hey, maar je kan er wel goed van poepen.. Gaat je Pavlov-belletje al af?
Gelukkig heb ik de foto's nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ah, restjes- of improvisatiemaaltijden! Altijd heel frustrerend wanneer je tijdens het koken alles dat je bij de hand hebt in je pan gooit en het uiteindelijk heel lekker blijkt te zijn. Zo zijn er al heel wat eenmalige recepten van mijn hand een vroege dood gestorven omdat ik me niet meer kon herinneren wat ik er doorheen gegooid had.
quote:en het is echt een feestje op het toilet!![]()
Hémel, waar laat je dat? En waar haal je de tijd vandaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
Dus, een anti-slappevaatdoek-ontbijt:
-waslijst-
Die maïseitjes zijn zooo lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
- twee gekookte maiseitjes op volkoren boerenbrood, met erbovenop een paar biologische kerstomaatjes in drie verschillende kleuren (er is er zelfs ééntje vermomd als miniatuurwatermeloen) en verse bieslook
juist bedankt,quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een tosti met ham/kaas en klein beetje kruidenboter!
Je hebt het *echt* vaak over MM. Is 'ie echt zo leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Qwea het volgende:
een appeltje. Thank god is MM zo thuis, ik verga van de honger![]()
You don't you what you've got, untill you've got a MMquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt het *echt* vaak over MM. Is 'ie echt zo leuk?
Etaleren dat ze verkering heeft volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Valt mij ook op ja, in elke post moet zijn naam ff genoemd worden en geetaleerd worden dat ze verkering heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euhquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
You don't you what you've got, untill you've got a MM
Neh, Patries.quote:
maar, gelukkig valt dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Patries.. Die dan weer even meldt wat zij met háár verkering gaat eten.
Tis verdeurie net een wedstrijd.
"Ik ben aan de man!"
"Ik ben ook heel erg aan de man! En we eten! Heel vaak! Best wel dagelijks!"
"Puh, wij eten ook dagelijks! Maar dan leuker!"
Ben jij het, MM?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar, gelukkig valt dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op!
Huh, doe jij het met Djeez??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:32 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo Muus, verpest m'n dag even..mensen die dagelijks eten....en dan ook nog *samen* ..Djeez......![]()
weten wij ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik naar broccoli stonk
dat kan ook best aangezien ik aan het lijnen ben en een kilo broccoli had verorberd.
Wij aten dus niet samen.
Waarom vertel ik dit?
Nee! En erger nog, we hebben zelfs nog nooitquote:
Al mijn R&P topics gaan linea recta door naar ONZ..dus daar begin ik niet meer aanquote:
Aha! Dus je hebt wel een vent buitenshuis?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb geen vent, en we eten derhalve shoarma vandaag.
We is dus niet mijn vent en ik, want die heb ik niet, in huis dan, maar mijn kinderen en ik.
Shoarmamet die rode uitjes saus
en heul veul knoflook
altijd gegadigden natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aha! Dus je hebt wel een vent buitenshuis?![]()
![]()
*noteert: neem zonen*quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
altijd gegadigden natuurlijk![]()
in mijn huis echter geen permanente venten meer![]()
behalve mijn zonen![]()
die halen tenminste shoarma voor me zonder te morren![]()
maar geen vleesquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel een vent
maar die is op vakantie
maar als hij thuis is, eten wij heel leuk. leuker dan ELK van jullie.
sukkels.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel een vent
maar die is op vakantie
maar als hij thuis is, eten wij heel leuk. leuker dan ELK van jullie.
Oh, daar doe ik wel blokjes salami bij, dan is het wel goed te eten. Dus ja, doe maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef SHE het volgende:
WILLEN JULLIE MIJN FUCKING ETEN OOK NOG???
OT : iets met pasta, vier kazen en kaas erbovenop. So much for creativity
quote:
Ja, jouw vleesch hoeven ze nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef SHE het volgende:
Die nicht weer . Jouw soort verpest alles!!!!!!!!!
Jullie hebben al een piemel, jullie hebben al fashion sense, jullie hebben al looks en jullie hebben al een zacht edoch vals karakter.
WILLEN JULLIE MIJN FUCKING ETEN OOK NOG???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |