AH Excellent Maaltijdsalade Kip Mango 35% kortingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan halen bij de AH voor 2 dagen?
Zijn dus gisteren heerlijk uit eten geweest bij de Mexicaan, had ik nog maar 1x eerder gegeten en dat was in Parijs 17 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevierd dus niet veul![]()
Van dagwaarde iig een etentje morgen, en hij had nog wat zei hij maar dat is een verrassing![]()
Bimi !!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:06 schreef Herodus het volgende:
Kip met groosterde aarappel en gestoofde wortel en brocolli achtige dingen, blini's oid.(muz van de kip -redelijk eenvoudige- recepten van Heston Blumenthal)
[afbeelding]
Doe mij er een met sguschonkaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Vivi het volgende:
Blini's nuttig je meestal met kaviaar idd.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wou net zeggen, blini's zijn Russische pannekoekjes
[afbeelding]
[..]
Doe mij er een met sguschonka
Gecondenseerde melk met suiker volgens Google?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Wou net zeggen, blini's zijn Russische pannekoekjes
[afbeelding]
[..]
Doe mij er een met sguschonka
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Gecondenseerde melk met suiker volgens Google?
Interessant, had er nooit van gehoord
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:00 schreef SHE het volgende:
Eigenlijk heb ik zin in alles wat op vlees lijkt .
HUIL!!!
Zelfs dat mag niet.quote:
Hahaha, oke, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk gewone gecondenseerde melk, maar dan in het Russisch. Blini's weetjewel
Koop je gewoon een nieuwequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:59 schreef SHE het volgende:
Ik heb ineens zo'n dodelijke zin in shoarma![]()
maar ik weet dat mijn bikini er niet blij mee gaat zijn.
Afzien dit!!!
In de categorie lekker vlees, mag ik van jou, de entrecôte?quote:
Sowwy, ik ben sadistisch by naturequote:
Dat zag ik toevallig. Jij wilt dus een goed gerijpt stukje vlees?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohja mag ik golfer voor dagwaarde ruilenBluezz zo'n lekker doorgegaard jong hapje is best lekker hoor
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef SHE het volgende:
Ik kijk zelfs raar naar mijn kat!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |