Yeah!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dat wordt goeie nog betere sex voor dagwaarde vanavond, vannacht en vanochtend dan![]()
Mijn GOD wat een verspilling van mijn tijd en geld.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AH Excellent Risotto-nogwat 35% korting
Verandering TT: Wat pijpen en beffen we vandaag # 60quote:Op zondag 8 juli 2007 15:23 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
Yeah!dat klopt(e)!
OT: 2 mergpijpjes![]()
oh mijn godquote:Op zondag 8 juli 2007 16:04 schreef Perruche het volgende:
zelfgemaakt lasagnadus zonder pakjes he.
En ik wil even zeggen dat ik kei veel medelijden heb met SHE
Mooie Panasonic fotocamera hebben jullie.quote:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?quote:
Beide beweringen kloppen volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?
Wie zit hier het hele vlees te editten zegquote:Op zondag 8 juli 2007 19:34 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ik nou gek of heb je een edit gedaan?
Zie ik Isa eerst over het hoofd, zie ik dit vlees ook al niet![]()
Het was weer lekkerquote:Op zondag 8 juli 2007 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond gaan we lekker bbqen, nu het weer een keer goed is moeten we er ook gelijk maar van genieten he
Hmm het klinkt goed voor een deelquote:Op zondag 8 juli 2007 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verandering TT: Wat pijpen en beffen we vandaag # 60![]()
![]()
Oe, die eerste, en alleen als ie ijs en ijskoud isquote:Op zondag 8 juli 2007 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het is ook altijd hetzelfde met jou, Bluezz
Ik twijfel: limoncello, sambuca of een tequila sunrise
Dat dus.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oe, die eerste, en alleen als ie ijs en ijskoud is
goldstrike is zo fijn als je niet kunt slapenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus.
MissyMirjam, ik heb nogal, eh, memorabele herinneringen aan Goldstrike. Let wel: ik herinner het me nog. Maar ik drink het dus echt nooit meer
Vanavond moet ik voor mezelf alleen koken. Wil dus niet teveel moeite doen, noch een zooi maken van de keuken. Iemand een goed idee?
Eet je helemaal geen vlees meer? Wel kip toch nog dacht ik?quote:Op maandag 9 juli 2007 14:34 schreef SHE het volgende:
het is gewoon niet eerlijk!
maarrrr; ik ben wel 100% buikpijnvrij ( zonder gekheid ) en prettig is dat mijn huid er wel erg vrolijk bij staat en de kilo's er als vanzelf vanaf vliegen.
You win some, you loose some.
rode kool en appelmoes!!!!!!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb net een rollade in de braadpan gegooid.
Dat eten we vanavond met aardappel puree en spercieboontjes of met rode kool...
Dat weet ik nog niet, wat zal lekkerder zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |