Nee, klinkt juist lekker! Maar nu is het al op.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
@MUUS, ik zie rosbief staan, weet je wat lekker is.... Broodje rosbief met plakjes augurk en grove mosterd. Beetje sla, beetje zwarte peper....
En als je vindt dat het vies klinkt: ik kreeg het voorgezet in een heel sjieke eetgelegenheid aan de andere kant van de wereld. En het was echt een levensveranderende ervaring.
je mag toch geen vlees meer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
OT : Iets kuts met aardappel en vanavond iets nog kutters met weetikveelwat.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
Ja tuurlijk ; ga het even uitgebreid over rood vlees hebben!!
OT : Iets kuts met aardappel en vanavond iets nog kutters met weetikveelwat.
Nu, een banaantje![]()
Zwanger?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:18 schreef SHE het volgende:
Ja tuurlijk ; ga het even uitgebreid over rood vlees hebben!!
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:46 schreef MUUS het volgende:
Vanavond: Ik heb puntpaprika's en een klein beetje verse spinazie. Daar ga ik iets met pittig gehakt omheen verzinnen en dan die puntpaprika's vullen. Sla met veel frisse komkommer en tomaat ernaast, olijfje erbij en eens kijken wat daar uitkomt..
Dan moet ik even goed nadenken, want het was zo'n trek-de-koelkast-open-en-doe-maar-wat-dag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
Oooh, zo'n paprika flans ik binnenkort ook eens in elkaar! Waar heb je het gehakt mee gekruid, Muus?
Hey, maar je kan er wel goed van poepen.quote:- een schaaltje All-Bran Plus (hondenvoer! karton!)
Ah, restjes- of improvisatiemaaltijden! Altijd heel frustrerend wanneer je tijdens het koken alles dat je bij de hand hebt in je pan gooit en het uiteindelijk heel lekker blijkt te zijn. Zo zijn er al heel wat eenmalige recepten van mijn hand een vroege dood gestorven omdat ik me niet meer kon herinneren wat ik er doorheen gegooid had.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:20 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan moet ik even goed nadenken, want het was zo'n trek-de-koelkast-open-en-doe-maar-wat-dag..
Rode pepers, knoflook en ui. Dan zit er nog een rest spinazie en champignons in.
Euh ja, ik geloof dat dat het was..
quote:Hey, maar je kan er wel goed van poepen.. Gaat je Pavlov-belletje al af?
Gelukkig heb ik de foto's nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:30 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ah, restjes- of improvisatiemaaltijden! Altijd heel frustrerend wanneer je tijdens het koken alles dat je bij de hand hebt in je pan gooit en het uiteindelijk heel lekker blijkt te zijn. Zo zijn er al heel wat eenmalige recepten van mijn hand een vroege dood gestorven omdat ik me niet meer kon herinneren wat ik er doorheen gegooid had.
quote:en het is echt een feestje op het toilet!![]()
Hémel, waar laat je dat? En waar haal je de tijd vandaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
Dus, een anti-slappevaatdoek-ontbijt:
-waslijst-
Die maïseitjes zijn zooo lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:15 schreef minilotje het volgende:
- twee gekookte maiseitjes op volkoren boerenbrood, met erbovenop een paar biologische kerstomaatjes in drie verschillende kleuren (er is er zelfs ééntje vermomd als miniatuurwatermeloen) en verse bieslook
juist bedankt,quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een tosti met ham/kaas en klein beetje kruidenboter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |