Je hebt het *echt* vaak over MM. Is 'ie echt zo leuk?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:02 schreef Qwea het volgende:
een appeltje. Thank god is MM zo thuis, ik verga van de honger![]()
You don't you what you've got, untill you've got a MMquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt het *echt* vaak over MM. Is 'ie echt zo leuk?
Etaleren dat ze verkering heeft volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Valt mij ook op ja, in elke post moet zijn naam ff genoemd worden en geetaleerd worden dat ze verkering heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Euhquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
You don't you what you've got, untill you've got a MM
Neh, Patries.quote:
maar, gelukkig valt dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Neh, Patries.. Die dan weer even meldt wat zij met háár verkering gaat eten.
Tis verdeurie net een wedstrijd.
"Ik ben aan de man!"
"Ik ben ook heel erg aan de man! En we eten! Heel vaak! Best wel dagelijks!"
"Puh, wij eten ook dagelijks! Maar dan leuker!"
Ben jij het, MM?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar, gelukkig valt dat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet op!
Huh, doe jij het met Djeez??quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:32 schreef Vivi het volgende:
Ja hallo Muus, verpest m'n dag even..mensen die dagelijks eten....en dan ook nog *samen* ..Djeez......![]()
weten wij ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:34 schreef Vivi het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik naar broccoli stonk
dat kan ook best aangezien ik aan het lijnen ben en een kilo broccoli had verorberd.
Wij aten dus niet samen.
Waarom vertel ik dit?
Nee! En erger nog, we hebben zelfs nog nooitquote:
Al mijn R&P topics gaan linea recta door naar ONZ..dus daar begin ik niet meer aanquote:
Aha! Dus je hebt wel een vent buitenshuis?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:37 schreef milagro het volgende:
Ik heb geen vent, en we eten derhalve shoarma vandaag.
We is dus niet mijn vent en ik, want die heb ik niet, in huis dan, maar mijn kinderen en ik.
Shoarmamet die rode uitjes saus
en heul veul knoflook
altijd gegadigden natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aha! Dus je hebt wel een vent buitenshuis?![]()
![]()
*noteert: neem zonen*quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:42 schreef milagro het volgende:
[..]
altijd gegadigden natuurlijk![]()
in mijn huis echter geen permanente venten meer![]()
behalve mijn zonen![]()
die halen tenminste shoarma voor me zonder te morren![]()
maar geen vleesquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel een vent
maar die is op vakantie
maar als hij thuis is, eten wij heel leuk. leuker dan ELK van jullie.
sukkels.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb wel een vent
maar die is op vakantie
maar als hij thuis is, eten wij heel leuk. leuker dan ELK van jullie.
Oh, daar doe ik wel blokjes salami bij, dan is het wel goed te eten. Dus ja, doe maar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef SHE het volgende:
WILLEN JULLIE MIJN FUCKING ETEN OOK NOG???
OT : iets met pasta, vier kazen en kaas erbovenop. So much for creativity
quote:
Ja, jouw vleesch hoeven ze nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:01 schreef SHE het volgende:
Die nicht weer . Jouw soort verpest alles!!!!!!!!!
Jullie hebben al een piemel, jullie hebben al fashion sense, jullie hebben al looks en jullie hebben al een zacht edoch vals karakter.
WILLEN JULLIE MIJN FUCKING ETEN OOK NOG???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |