Yoghurt met cruesli. Vanavond haal ik waarschijnlijk een pizza, ben helemaal alleen thuis, dan is het tegen mijn principes om te koken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Vanavond heb ik kip uit de oven, met pijnboompitten en champignons in een saus van rode wijn en wat olie. Dan gekookte en daarna afgebakken aardappels met opnieuw wat pijnboompitten en champignons, overgoten met wat olijfolie. En broccoli als groen!
Kip met groosterde aardappel en gestoofde wortel en brocolli achtige dingen, blini's oid.(muz van de kip -redelijk eenvoudige- recepten van Heston Blumenthal)
[ Bericht 1% gewijzigd door Herodus op 08-07-2007 00:27:45 ]
Niet veel,3e week Sonja Bakker (helpt wel trouwens, al 8 kilo kwijt)
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /) De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=) De 3e regel...als iets doms doe (") _ (") De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends. In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
vanavond gekookte mosselen (in witte wijn en prei, wortel, ui en verse kruiden) met warm stokbrood, kruidenboter, sausjes en sla. daarbij koele muscadet sur lie. jammie!!!!!!!