Lijkt me zowel voor de strijd in het kampioenschap als Fok!-F1managerTechnischgewijs een Verschrikkelijk goed Planquote:
Foutje??quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef TJDoornbos het volgende:
dr staat heel stuk over frankrijk in de OP...........was dat??
Das een heel stuk over Frankrijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Was toen toch echt wel een geniale actie van Scuderia Ferrariquote:In 1998 is het opnieuw Michael Schumacher die de ogen op zich weet gericht. In de stromende regen stevent Mika Hakkinen af op een overwinning, tot de safety car het circuit op komt. Het regent te hard om nog veilig door te kunnen rijden. Bij de herstart pakt Schumacher de leiding af van de Fin, maar vlak voor het eind van de race krijgt hij een Drive Through-penalty opgelegd. Hij zou Hakkinen hebben ingehaald achter de safety car, waardoor een overwinning in rook leek op te gaan. Ferrari en Schumacher waren echter slim, en loste de straf pas in de laatse ronde in. Schumacher passeerde de finishlijn in de pitstraat, waarmee hij alsnog de race won. Ondanks de hevige protesten van de andere teams bleef de overwinning bij Schumacher.
dat was gewoon een fout van de FIA om hem die winst toe te kennen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:02 schreef The_S het volgende:
[..]
Was toen toch echt wel een geniale actie van Scuderia Ferrari![]()
Het was een maas in het net van regels door de FIA opgesteld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat was gewoon een fout van de FIA om hem die winst toe te kennen!
Inderdaad.quote:
Hebben ze toen vrij snel daarna ook aangepast.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het was een maas in het net van regels door de FIA opgesteld.
Je kan iemand straffen voor het omzeilen van het net maar niet voor het zwemmen door een maas...
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding] "MAXIMUM ATTACK!!!!" [afbeelding]
Tijdgebrekquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Ehm... wat is het nou???quote:Ongeveer 58% van een ronde wordt er volgas gereden, iets meer dan gemiddeld dit seizoen. Dankzij de drie rechte stukken krijgen de motoren het zwaar te verduren. De snelheid op deze rechte stukken wordt met name bepaald door de snelle bochten die hieraan vooraf gaan. Balans en stabiliteit zijn hier essentieel en worden voor een groot gedeelte bepaald door aerodynamica. De remmen krijgen het niet zwaar te verduren, in tegenstelling tot de banden.
Volgas: 64% van een rondje
de vraag van Sally nog niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:43 schreef SupaMario het volgende:
Hopen dat het echt stort regent!!
64% sinds de V8. Die 58% stamt nog uit de V10 tijdquote:
Gefixtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:27 schreef sanger het volgende:
[..]
64% sinds de V8. Die 58% stamt nog uit de V10 tijd
Ik sta met naam op de Honda, de rest van het seizoen volgens de mailquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Gefixt
Staat er iemand van Fok! nog op de auto's??? Bij Red Bulll met pasfoto en bij Honda met naam ofzo???
oh jah ik zag jou naam staan tijdens de laatste racequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:38 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik sta met naam op de Honda, de rest van het seizoen volgens de mail
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef SupaMario het volgende:
[..]
oh jah ik zag jou naam staan tijdens de laatste race![]()
Nu ja, laat ik het dan zo zeggen: minimaal 2 puntjesquote:Op vrijdag 6 juli 2007 07:18 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
aangepast dank uw dames!
Button 3 punten AR 2 is zo weinig!!
Wordt lastig denk ik.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, laat ik het dan zo zeggen: minimaal 2 puntjes
Ik zeg ook niet dat ik realistisch benquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Wordt lastig denk ik.
McLaren, Ferrari, BMW en Renault zullen de punten verdelen denk ik. Geen uitvallers aan de top verwacht ik.
Is dit een feit trouwens?? Want als Verstappen-fan kan ik met dit niet herinnerenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
Kon me herinneren dat Verstappen steevast een halve seconde langzamer was dan zijn teamgenoot op dit circuit.
Ik ben naast Albers fan ook wel een beetje Button fan, dus ik ken het gevoel zeg maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik realistisch ben
Jij als Albers-fan zou toch moeten weten dat fans van welke coureur dan ook nooit realistisch zijn
Plakwerk?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Leuk die Red Bull, had al wat plaatjes gezien van het plakwerk, lijkt me een lastig klusje.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 04:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Silverstone een van de moeilijkere circuits om op te rijden (in GP4).
Kon me herinneren dat Verstappen steevast een halve seconde langzamer was dan zijn teamgenoot op dit circuit.
Zeer mooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:17 schreef SupaMario het volgende:
Jubileum livery renault 30 jaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat ze er niet mee gaan racen.. vind m wel gaaf!
Idd!! die van nu is echt zo lelijk!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zeer mooi.Ook gelijk een zeer groot contrast met dat gedrocht van een livery die ze nu hebben.
quote:Friday weather update - might the Silverstone skies look brighter?
Welcome to the first day of practice for the British Grand Prix at Silverstone.
After Thursday's rain, there is a possibility of showers on Friday, and the ambient temperature will be around 16 degrees Celsius. Most forecasts suggest, however, that things will brighten up over the remainder of the weekend, with the rain holding off on Saturday and Sunday.
The schedule of events is modified slightly. Friday morning practice runs as usual from 1000 hours local time to 1130, but Saturday morning practice is from 1000 to 1100, and qualifying will start at 1300. The race will run over 60 laps of the 5.141 kilometre (3.194 mile) circuit, or 308.355 kms (191.605 miles), and will start at 1300 hours local time, which is an hour ahead of GMT.
Plakwerk ja, stickers plak je toch ook ergens op of niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Plakwerk?
Volgens mij hebben ze digitaal alle foto's aan elkaar geplakt en dan uitgeprint als enorme sticker. Anders lijkt het me niet zo best voor de aërodynamica...
Ja, ze rijden alleen maar een installatieronde. Al heeft Albers nu wel een tijd staan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:22 schreef Atreidez het volgende:
Is dat bij iedereen, dat je wel sectortijden ziet maar geen rondetijden nog? En Albers nog steeds bovenaan
Ze hebben nog geen volledige ronden gereden, als ze de pits uit komen, zetten ze geen tijd neer, en als ze er weer in gaan hebben ze ook geen volledige ronde tijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:22 schreef Atreidez het volgende:
Is dat bij iedereen, dat je wel sectortijden ziet maar geen rondetijden nog? En Albers nog steeds bovenaan
Stuur een sollicitatie naar Spyker.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:25 schreef Atreidez het volgende:
Yeaah, iddMaar 8 seconden langzamer dan ik gisteren was in GP4
Het eerste half uur gebeurd er meestal weinig in de eerste vrije training.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Thnx schuifpui, dat weet ik idd.. Maar de live timing zit ook weleens vast bij mij, dus vandaar mijn vraag![]()
volgens mij zijn ze nog niet begonnen??quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Thnx schuifpui, dat weet ik idd.. Maar de live timing zit ook weleens vast bij mij, dus vandaar mijn vraag![]()
Het lijkt erop dat ze over het algemeen weinig grip hebben. Je ziet ze regelmatig even flink tegen sturen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef MaximusF1 het volgende:
Hamilton spint.
OK, zag het idd an de tijd die op Formula1.com stond, maar hier opt werk werkt LT niet vlekkeloos (zeg maar: haperig)... Er staat nu: Session time remaining 49:56....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef MaximusF1 het volgende:
Het is al ruim een half uur bezig hoor.
Zopas Hamilton even een spin.
Ik zie daar toch iets anders.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef sanger het volgende:
www.tvunetwork.com
Downloaden en dan op kanaal Wheels
Nee lieve schat... Zit op mn werk: kan en mag ik niks installeren...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef sanger het volgende:
www.tvunetwork.com
Downloaden en dan op kanaal Wheels
Ik ook nu ik het opstartquote:
Ik ook niet, toch heb ik IRC en TVUquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee lieve schat... Zit op mn werk: kan en mag ik niks installeren...
Geen idee hoe je dat doet (behalve de Java-versie van IRC hier op Fok! die gewoon in een browser opstart), maar hier kan het niete. Ik dacht meer aan een RP of WMP stream ofzo...quote:
Die streams zijn er niet nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dat doet (behalve de Java-versie van IRC hier op Fok! die gewoon in een browser opstart), maar hier kan het niete. Ik dacht meer aan een RP of WMP stream ofzo...
Maar die zal er wel niet zijn...
Plaats ik alvast de link: [F1] Centraal: Christijan Albers, Neerlands trots?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef vingerplant het volgende:
Sanger, zou je een linkje naar het Albers-topic in de OP kunnen gooien? Ik en velen met mij worden moe van het Albers-gezeur in de racetopics
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Plaats ik alvast de link: [F1] Centraal: Christijan Albers, Neerlands trots?
Stie-kem-merd!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Die streams zijn er niet nee.
Ik had niet eens java hier
Ik heb de administrator gevraagd of hij even wilde inloggen, om een progje voor werk te installeren. Toen hij dat gedaan had liep hij even weg, toen heb ik alles geinstalleerd wat ik wilde
F5quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:58 schreef vingerplant het volgende:
Sanger, zou je een linkje naar het Albers-topic in de OP kunnen gooien? Ik en velen met mij worden moe van het Albers-gezeur in de racetopics
Livetiming valt graag stil, CTRL-F5 wil dan wel eens helpen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:07 schreef Sally het volgende:
Is de sessie dan al afgelopen? Ik zie hier nog steeds Session Time Remainging: 24:14
Nee, je hebt het niet verkeerd! Hij is zelfs de snelste Nederlander op de baan!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Albers is snel.
edit: of kijk ik nou verkeerd.
McLarens zijn ook behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
Die Ferrari's lijken wederom snel. Zou het een trend zijn?
En als je de lijst omdraait staat hij bovenaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet verkeerd! Hij is zelfs de snelste Nederlander op de baan!
De Spykers zitten in ieder geval minder ver weg dan in Frankrijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Albers is snel.
edit: of kijk ik nou verkeerd.
edit: ja dus, ik kijk verkeerd, raar want ik zag toch echt z'n tijden veranderen.
Naaktfoto'squote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Stie-kem-merd!
Nee, bij ons moet je het aanvragen wat je wil, de baas moet het goedkeuren en je krijgt het via het net aangeleverd. We kunnen niet eens sites met een spelletje (of met naaktfoto's ofzo) bezoeken: "Toegang geblokkeerd. U heeft geen toegang tot de categorie: Games."
Die rijden ook rond.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:20 schreef M.Melandri het volgende:
hoe zit et met heiki en massa ??
Verdorie, wil ik nog flauwer replyen dat dat niet waar is omdat ze binnen staan, zijn ze net beide op de baanquote:
Massa p2, Heikki p11.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:22 schreef M.Melandri het volgende:
p ?
Wanneer niet?quote:
Nee... helaas: helpt niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:13 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Livetiming valt graag stil, CTRL-F5 wil dan wel eens helpen.
DAT is moeilijk... Hij is de ENIGE NL op de baanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, je hebt het niet verkeerd! Hij is zelfs de snelste Nederlander op de baan!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.
ROFL!!!! *te erg om niet op te reageren, sorry... *quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:28 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan ga ik even wat proberen.
Albers
Nu hopen dat het werkt.
Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:30 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk de tijd die nu staat bij Albers al hoopvol. Het is wel duidelijk waar ze het laten liggen: in die prachtige bochtencombinatie.
En waar ligt die mooie combinatie?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ten opzichte van de snelste sectortijden van Sutil laat hij het voornamelijk liggen in S1.
Nou: dan klopte het toch wel hiero: ik had me een uur verrekend! (Silverstone is GMT, natuurlijk!)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
Ik tune net in..... nog 25 seconden op de klok
Daar dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
En waar ligt die mooie combinatie?
Je weet 't maar nooit!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Albers kan ineens wel Sutil bijhouden?!
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit
Of....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Zou ie dan echt een flinke waarschuwing hebben gekregen achter de schermen en trapt ie nu harder dan ooit
Maximum attack, hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
Maar in de uiteindelijk uitslag ligt Albers opnieuw achteraan, en staat Sutil toch mooi boven Liuzzi, met een voorsprong van 2 tienden op Vitantonio en ruim 2 op Albers!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:55 schreef vosss het volgende:
quote:
Lijkt me echt: Oma met kleindochters op de bankquote:
Wennen aan de auto en banden misschien. En voornamelijk lange runs draaien enzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:38 schreef Sally het volgende:
Wat heb je dan aan extra rondes? *ok: een VT zegt niks, natuurlijk. Zeker niet op vrijdag*
quote:Honda are allowed to use test driver Christian Klien in the second session, but it is yet unclear if they will.
Autosport.com
quote:Dan toch geen regenrace?
Wat het weer vandaag gaat worden in Silverstone blijft nog onduidelijk, de kans op regenbuien blijft groot in de namiddag. Maar nieuwe weersvoorspellingen vertellen dat er een grote kans bestaat dat het zowel zaterdag als zondag droog gaat blijven. De temperatuur blijft echter wel aan de lage kant, men voorspelt temperaturen van 16 tot 20° Celsius.
Nee, doet het goed hier.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Loopt die livetiming bij jullie ook zo te kutten?
Nu zelfs sneller dan Sutilquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:48 schreef vosss het volgende:
Maar verbazingwekkend genoeg issie NIET laatste!!!![]()
LOL...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Of ze hebben nu eindelijk de slang van zijn wagen gehaald.
Kon het niet laten.
quote:69'** - SUTIL HAS CRASHED HIS SPYKER INTO THE TYRE BARRIERS AT COPSE! Heaven help the poor mechanics who have to run back to the factory half a mile away for any spare parts the team might have forgotten to pack into the garage.
Helemaal als je dit leest.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Oei oei dit is juist wat je niet wil hebben als je Albers of Sutil heet.
Bronquote:Kolles eist foutloos weekend Spyker
Colin Kolles wil graag dat Spyker op Silverstone foutloos in de rondte gaat. De teambaas heeft zich groen en geel geërgerd aan de fouten die in Frankrijk gemaakt werden en wil dat het anders gaat. Adrian Sutil kwam bij de opwarmronde niet weg op Magny-Cours en Christijan Albers rukte de hele tankinstallatie aan gort, toen hij te vroeg wegreed bij een pitstop.
"We kunnen lang stilstaan bij Frankrijk, maar dat heeft weinig zin", zei Kolles. "We moeten het achter ons laten en ons richten op een foutloos weekend van ons team en onze coureurs. We hebben laten zien dat onze snelheid wat beter is, maar we moeten constant zijn en geen fouten maken."
OMG... Ze kunnen ook geen Spyker heel houden bij elke race he? Er moet er altijd wel 1 kapot...quote:
Same time, same thoughts... (ik moest even ^^)quote:
[Bashmodus]Hij is alleen maar sneller omdat Sutil crashte.quote:
Dat moet ie inderdaad niet te vaak doenquote:13'** - RAIKKONEN GOES QUICKEST BY FOUR TENTHS!!!! And immediatley runs wide at Copse. He is really trying hard in these cool, windy conditions.
53'** - Raikkonen runs wide at Copse, as he did earlier. I wonder if he'll do that much in the race?
56'** - Raikkonen goes off at Copse again. That's three times in this session.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:31 schreef SimtekF1 het volgende:
Loopt die livetiming bij jullie ook zo te kutten?
beetje laat maar misschien handig voor de volgendequote:Q: I can see the timing information but it only updates every 30 seconds. I thought it was meant to be live?
A: The Live Timing System has two methods of update. When the page is initially loaded the Java Applet tries to connect to the formula1.com streaming server on network port 4321 for live updates. Some corporate networks or firewalls will block connections to this port. If this is the case and the Applet cannot connect to the live streaming server, so it will connect using the web and refreshes every 30 seconds instead. You can determine how the Applet is connected by looking at the small coloured connection indicator at the bottom left of the Live Timing System screen.
If it is yellow you are connected to the live timing streaming server and every time it receives data it will flash green. If it is red it could not connect to the live timing streaming server and will update over the web every 30 seconds, and again flash green when it receives data. If it is grey the session is over and you have been disconnected and you should press Refresh on your browser before the next session begins. If the indicator shows that you cannot connect to the live timing streaming server you should contact your System Administrator and ask them to open TCP port 4321 for you.
Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:16 schreef vingerplant het volgende:
Zo zeg, verrassende uitslag. Sutil dus weer een autootje vernield, kan iemand hem vertellen dat dat geld kost? Nette tijd van Albers, misschien morgen eens geluk in kwali. Enne, Ralf![]()
Dan is het hem bij deze vergevenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.
quote:Britain Friday quotes: Spyker
Friday, July 6th 2007, 16:18 GMT
Adrian Sutil - 22nd: "We started off well in the beginning but then we had some problems with the harder tyre compound that really did not seem to work. Then we made some changes to the set-up but the car had a lot of understeer and was very difficult to drive.
"Then I lost it in Copse and crashed into the barriers, but fortunately it was not a big incident. In the middle of the second session a few drops of rain fell when I went out on the hard tyres but it did not really affect the lap times, maybe by only a couple of tenths. I hope we can improve tomorrow."
Christijan Albers - 21st: "We had a good day today. We could do some long runs to look how the tyres react over longer distances and I was happier with the balance. Although I'm still not really, really satisfied with the set-up there is still another day tomorrow where it's possible to improve. Hopefully it will go OK in Qualifying,"
Mike Gascoyne, chief technical officer: "A fairly productive day that was frustrated at the end by the shunt. We had a reasonable balance over both sessions and had no real mechanical issues on either cars, and the good news is that we were reasonably competitive with the group in front of us. Unfortunately though, Adrian has ensured that our composite department will not be bored."
Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Op zich zag dat van Sutil er niet uit als een grote fout. Was in een snelle bocht en in een keer brak de achterkant gewoon volledig weg. Ik weet niet precies waarom, maar het was iig niet te zien dat ie een fout maakte.
Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil niet
Sutil is geen Nederlanderquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dit snap ik niet. Albers heeft dit ook al twee ker gehad, en toen liep iederen te schreeuwen dat hij een fout gemaakt moet hebben. Waarom Albers wel en Sutil niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Tja ik verteld je alleen wat ik eraan zag, net als ik toen bij Albers ook deed. Dat jij er gelijk weer Albers-bashing in ziet, zegt waarschijnlijk meer over jou.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoe kan een Duitserquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?
En natuurlijk ook omdat hij geen aangeschoten wild is in Nederland.
Blijf gewoon weg bij de Telegraaf. Pauperblad voor tokkies die het idee willen hebben een 'krant' te lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:21 schreef sanger het volgende:
ALs je dan ook de titel van De Telegraaf leest
Alleen blijft het tóch jammer dat ie gewoon in de verkeerde auto zitquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:33 schreef vingerplant het volgende:
Chris heeft het gewoon prima gedaan vandaag.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sutil is geen NederlanderJe mag zeggen wat je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Omdat Sutil meer krediet heeft opgebouwd dit seizoen?
En natuurlijk ook omdat hij geen aangeschoten wild is in Nederland.
Sterker nog, hij heeft ze vaker gemaakt. Alleen is hij ook vaak wat sneller.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sutil heeft tot nu toe ook geen ene bal laten zien. Het is heel simpel, Sutil staat op het moment gewoon weg in de schaduw van Albers qua missers. In principe heeft Sutil namelijk net zo vaak een domme fout gemaakt dan Albers, alleen vielen ze veel minder op.
Sutil maakt er ook teveel idd!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:04 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft ze vaker gemaakt. Alleen is hij ook vaak wat sneller.
Verstappen had een aanvallende rijstijl die veel mensen aanspreekt en Doornbos is gewoon een persoon die zijn PR fantastisch doet en altijd netjes en vrolijk overkomt. Albers heeft dat niet, is een redelijke F1-coureur maar doet verder weinig van zich spreken. Hij begint daar dus al met een achterstand. Verder zijn er nog de weinig positieve verhalen die over hem de rondte gaan over vermeende arrogantie (quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me wel op hoe de populariteit van Verstappen en Doornbos vele malen hoger was dan Albers in de Formule 1. Is het Albers die aversie opwekt?
Verstappenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het valt me wel op hoe de populariteit van Verstappen en Doornbos vele malen hoger was dan Albers in de Formule 1. Is het Albers die aversie opwekt?
Ik kan me nog een aflevering F1 herinneren toen Albers nog DTM reed, en het in de studio als analyst het heel erg aan de stok kreeg met Allard Kalff. Praten die twee nog met elkaar?
Verstappen uitkotsen als Limburger?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef Googolplexian het volgende:
Misschien was Albers wel sikker dronken op Magny Cours
Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:37 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Verstappen uitkotsen als Limburger?
Je hebt al net zoveel verstand van F1 als van voetbal![]()
Ah? De keren dat ik Jos heb ontmoet was hij erg vriendelijk. Nou ja, hij is toch ex-coureur dus niet meer relevantquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).
en aan het einde aan de speed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Het lijkt me niet dat Sutil de nieuwe Senna is, maar om te zeggen dat hij 'geen ene bal heeft laten zien' is gewoonweg niet waar. Hij heeft tot nu toe dit seizoen aan kunnen tonen regelmatig sneller te zijn als Albers.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:03 schreef Slein83 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef WEST het volgende:
Peter Heerschop in Evers staat op van vrijdag 6 juli 2007 gaat over albers en frankrijk.![]()
Te flauw...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef WEST het volgende:
Peter Heerschop in Evers staat op van vrijdag 6 juli 2007 gaat over albers en frankrijk.![]()
Dat kartcenter (ervanuit gaande dat je het over die in Echt hebt) is voor zover ik weet nooit van Jos zelf geweest en hij heeft er nooit een vinger in de pap gehad.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:39 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Arrogante zak dat het is, ben hem eens tegengekomen in zijn toenmalig kartcenter (ze hebben Jos niet voor niks eruit gegooid om zelfstandig verder te gaan!).
Dat heb ik ook nergens neergezet. Maar ze zijn niet voor niks onder eigen naam verder gegaan (zonder zijn naam eraan verbonden in latere instantie dus).quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat kartcenter (ervanuit gaande dat je het over die in Echt hebt) is voor zover ik weet nooit van Jos zelf geweest en hij heeft er nooit een vinger in de pap gehad.
Ja nouja, je zei zijn kartccenter, dus ik dacht dat je bedoelde dat het van hem wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens neergezet. Maar ze zijn niet voor niks onder eigen naam verder gegaan (zonder zijn naam eraan verbonden in latere instantie dus).
Dat ben ik met je eensquote:Maar zowiezo kun je hier in de buurt beter in Maasmechelen karten dan in Echt!
Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton. Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Sutil de nieuwe Senna is, maar om te zeggen dat hij 'geen ene bal heeft laten zien' is gewoonweg niet waar. Hij heeft tot nu toe dit seizoen aan kunnen tonen regelmatig sneller te zijn als Albers.
En beide rijders maken inderdaad regelmatig fouten, het verschil is echter dat Sutil nog een rookie is (remember Massa), Albers is intussen bezig aan zijn 3e seizoen, daar mag logischerwijs meer van verwacht worden!
He pssst, er zit iets in je oogquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton. Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.
Een benzineslang?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
He pssst, er zit iets in je oog
In ieder geval iets groots. Sutil is regelmatig sneller dan Albers, en niet met een duizendste, maar met een halve seconde.quote:
Een kort onderonsje tussendoor moet toch wel kunnen dacht ik zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:14 schreef Sally het volgende:
Luitjes, ik wil geen spelbreker zijn, maar dit is het topic van de Santander Britisch Grand Prix...
Ik weet niet waar jullie onderonsje verder onder kunnen brengen, maar ik stel voor om het hier iig af te breken
Leer eens lezen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In ieder geval iets groots. Sutil is regelmatig sneller dan Albers, en niet met een duizendste, maar met een halve seconde.
En rookies bestaan volgens hem niet, dat je aan een nieuwe raceklasse moet wennen kan volgens meneer niet.
Maar dat Albers al een half seizoen bezig is met het wennen aan z'n bandjes is natuurlijk geen probleem![]()
Kijk, Sutil maakt gewoon teveel fouten, misschien nog wel meer dan Albers, maar hij is gewoon simpelweg sneller dan onze Nederlandse 'vriend'. Als je zegt dat Sutil geen bal heeft laten zien dan heb je echt iets in je ogen zitten![]()
quote:Wat ik bedoel met geen bal laten zien, daar wil ik mee zeggen dat hij niet exceptionele klasse heeft als b.v. een Hamilton.
Uhmm, ik reageer vooral op dit stuk van jouw:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
Met andere woorden Sutil heeft zich nog geen enkele keer in the picture gereden op een manier dat je zegt, dat zou weleens een potentiele wereldkampioen kunnen zijn.
En nee rookies bestaan niet in de formule 1, je weet waar het rem en gaspedaal zit, je weet wat je moet doen om je auto af te stellen, welke vlaggen er zijn en ga zo maar door. GP2 , formule ford, het is allemaal hetzelfde. Dus wennen aan een raceklasseJa het is wennen aan een auto. Maar als je van een dusmatige klasse bent zoals men zegt over Sutil, dan had hij never nooit zoveel fouten gemaakt, dan wel auto's afgeschreven. Overigens hebben alle coureurs zat kilometers tijdens de winterstop gereden.
![]()
![]()
En ik geef aan dat dit gewoon niet waar is. Dan kom je nu weer met een heel lulverhaal aanzetten, maar je zegt eigenlijk niks.quote:Op het moment dat hij sneller is dan Albers die problemen heeft met de auto en dan met maar een paar duizendste, dan wel paar honderste sneller is. Dan heb je in mijn ogen erg weinig laten zien.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
Met andere woorden Sutil heeft zich nog geen enkele keer in the picture gereden op een manier dat je zegt, dat zou weleens een potentiele wereldkampioen kunnen zijn.
En nee rookies bestaan niet in de formule 1, je weet waar het rem en gaspedaal zit, je weet wat je moet doen om je auto af te stellen, welke vlaggen er zijn en ga zo maar door. GP2 , formule ford, het is allemaal hetzelfde. Dus wennen aan een raceklasseJa het is wennen aan een auto. Maar als je van een dusmatige klasse bent zoals men zegt over Sutil, dan had hij never nooit zoveel fouten gemaakt, dan wel auto's afgeschreven. Overigens hebben alle coureurs zat kilometers tijdens de winterstop gereden.
![]()
![]()
Okee.. hier maak je jezelf compleet ongeloofwaardig mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:25 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Leer eens lezen!
[..]
![]()
![]()
jup, vooral als mensen niet willen lezen wat er daadwerkelijk staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:25 schreef Sally het volgende:
Is dit ^^^ niet iets voor het CA topic ofzo???
Word er een beetje moe van, sorry.
ik HEB je hele verhaal gelezen...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
jup, vooral als mensen niet willen lezen wat er daadwerkelijk staat.
Hopen dat RTL het wel op de goede tijd uitzend, want als ze het met een vertraging gaan uitzenden word ik daar niet echt blij van.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:52 schreef Sally het volgende:
TV-gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie
Zondag 8 juli 2007
13:00 - 13:55 voorbeschouwing
14:00 - 15:40 Race
15:40 - 16:30 Nabeschouwing
Ik zal eens op tt gaan kijken.
En Sato de langzaamste. Dus de Albersbashers kunnen voorlopig rustig blijven.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:15 schreef sanger het volgende:
Liuzzi nu de snelste
dat zie ik nu ook van de week was het gewoon bekend zoals in OP stond. Normaal begint de kwalificatie om 14:00 en dat is nu 13:00 engelse tijd, ik denk dat dit dit weekendend nog is aangepast.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
ik HEB je hele verhaal gelezen...
Wat ik bedoelde, was dat dit topic gaat over de Britse Grand Prix en de discussie of Sutil nu wel of niet goed is, hoort hier niet thuis! (IMHO)
Om dan toch niet helemaal off topic te gaan:
Foutje in de OP??? Ik meen dat daar 14.30 uur stond voor de qualy. Maar op de site formula1.com staat (converted to local time!!)
"SAT Qualifying 14:00"
Uit de OP:
Tijdschema
Vrijdag 6 juli 2007
11:00 - 12:30 vrije training 1
15:00 - 16:30 vrije training 2
Zaterdag 7 juli 2007
12:00 - 13:00 vrije training 3
15:00 - 16:00 kwalificatie training
Zondag 8 juli 2007
14:00 - 2007 FORMULA 1 Santander British Grand Prix
TV-gids
Zaterdag 7 juli 2007
14:30 - 16:30 kwalificatie
Zondag 8 juli 2007
13:00 - 13:55 voorbeschouwing
14:00 - 15:40 Race
15:40 - 16:30 Nabeschouwing
Ik zal eens op tt gaan kijken.
Ik vind het wel leuke discussies en het is een beetje lastig om overal aparte topics voor aan te maken. Juist door die raceweekenden krijg je die discussies over rijderkwaliteiten etc. Ik vind het een mooie voorbereiding voor de race.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 10:25 schreef Sally het volgende:
Is dit ^^^ niet iets voor het CA topic ofzo???
Word er een beetje moe van, sorry.
ze rijden wel want RTL duitsland zend het wel live uitquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:17 schreef sanger het volgende:
Ohnee, op TVU #Wheels is nu de herhaling van VT2 bezig.
Ach ja... ergens heb je een beetje gelijk. Maar waar ik moe van werd, is het Ja-Nee/Welles-Nietes verhaal.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke discussies en het is een beetje lastig om overal aparte topics voor aan te maken. Juist door die raceweekenden krijg je die discussies over rijderkwaliteiten etc. Ik vind het een mooie voorbereiding voor de race.
En Sally, als je hier moe (!?) van wordt, kun je natuurlijk gewoon pas lezen als de VT, de kwali of de race begint. Posts overslaan is niet zo vermoeiend hoor.
Het is niet hier, maar je ziet het vooral op Fok!Sport. Dat zijn dan met name reacties die niet verder komen dan Albersquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wordt er ook moe van ... je kunt je muil niet opentrekken of je bent een basher, ongeacht of de rest van de wereld je mening deelt.
Je weet zelf dat dat niet zo is. Het gaat meer om diegene die alleen negatief zijn, ook al doet hij het (zoals gisteren) wel een keer beter.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:20 schreef Googolplexian het volgende:
Ik wordt er ook moe van ... je kunt je muil niet opentrekken of je bent een basher, ongeacht of de rest van de wereld je mening deelt.
prachtige rijstijl heeft hamilton.., kun je op silverstone heel erg goed zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef Googolplexian het volgende:
en Super-Ham de baan op (and the crowd goes wild!)
Alonso 1
ach donderdag a.s is er genoeg F1 te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:26 schreef Sally het volgende:
Hier geen rtl+... Jammer genoeg
13:30 begint het op RTL7!!!
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet zelf dat dat niet zo is. Het gaat meer om diegene die alleen negatief zijn, ook al doet hij het (zoals gisteren) wel een keer beter.
Kijk maar naar de Telegraaf en op FOK!sport.
Wrijf het nog even in, WEST...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
prachtige rijstijl heeft hamilton.., kun je op silverstone heel erg goed zien
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..
We zijn echt niet de enigen.
Ik vraag me af hoe het had geweest als er wel gewonden waren gevallen ... maargoed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.
van F1.com ... werkt hier primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef sanger het volgende:
Welke LT gebruik jij Googol?
en sneller als takuma Squote:
Hehe, ik ben het ook vergeten. Heb gisteravond ruim een uur zitten rekenen op mogelijke combinaties en was er uit dat ik vlak voor 12 nog zou wisselen naar Heidfeld.quote:
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef WEST het volgende:
kubica gaat zo weer rijden.., hij heeft de helm alweer op
wurz die spind
Nee, idd. Maar misschien is hij vooral bezig met een goede race-setup en niet met pieken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef WEST het volgende:
hamilton kan het vooralsnog niet volgen
Wurz valt echt gigantisch tegen. Hij heeft mazzel met dat podium waardoor hij qua puntenaantal boven Rosberg staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...
Wurz is die plaats gewoon niet waard als je kijkt wat zijn teamgenoot met dezelfde auto kan.
Dat is inderdaad gewoon goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Assenaar het volgende:
woow supertijd van Albers
http://uk.eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172591.htmlquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
knip (zelfde linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
en nu zijn die weer rapperquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon goed
Hij houdt zelfs een Honda en een wannabee Honda achter zich.
Check je firewall (of poort 4321 open staat of niet)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:58 schreef Sally het volgende:
Ik durf gewoon LT niet meer op te starten...
Ik lees hier wel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |