ach donderdag a.s is er genoeg F1 te zienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:26 schreef Sally het volgende:
Hier geen rtl+... Jammer genoeg
13:30 begint het op RTL7!!!
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet zelf dat dat niet zo is. Het gaat meer om diegene die alleen negatief zijn, ook al doet hij het (zoals gisteren) wel een keer beter.
Kijk maar naar de Telegraaf en op FOK!sport.
Wrijf het nog even in, WEST...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:27 schreef WEST het volgende:
[..]
prachtige rijstijl heeft hamilton.., kun je op silverstone heel erg goed zien
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En YouTube en NewsNow en Spyker zelf en Niki Lauda ... en ... en ..
We zijn echt niet de enigen.
Ik vraag me af hoe het had geweest als er wel gewonden waren gevallen ... maargoed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien niet, maar helemaal terecht dat het gebeurt is het niet.
van F1.com ... werkt hier primaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:36 schreef sanger het volgende:
Welke LT gebruik jij Googol?
en sneller als takuma Squote:
Hehe, ik ben het ook vergeten. Heb gisteravond ruim een uur zitten rekenen op mogelijke combinaties en was er uit dat ik vlak voor 12 nog zou wisselen naar Heidfeld.quote:
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:38 schreef WEST het volgende:
kubica gaat zo weer rijden.., hij heeft de helm alweer op
wurz die spind
Nee, idd. Maar misschien is hij vooral bezig met een goede race-setup en niet met pieken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef WEST het volgende:
hamilton kan het vooralsnog niet volgen
Wurz valt echt gigantisch tegen. Hij heeft mazzel met dat podium waardoor hij qua puntenaantal boven Rosberg staat.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zitje van Wurz zou een mooi zitje voor Doornbos zijn volgend jaar. Ik weet dat dat <1% is...
Wurz is die plaats gewoon niet waard als je kijkt wat zijn teamgenoot met dezelfde auto kan.
Dat is inderdaad gewoon goedquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:41 schreef Assenaar het volgende:
woow supertijd van Albers
http://uk.eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172591.htmlquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
knip (zelfde linkquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef Sally het volgende:
Googol, ik kijk op http://uk.eurosport.yahoo.com/formula-1/ maar waar moet ik naar doorklikken voor dat commentaar dat je geeft??
en nu zijn die weer rapperquote:Op zaterdag 7 juli 2007 11:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gewoon goed
Hij houdt zelfs een Honda en een wannabee Honda achter zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |